|
Post by Antsu on May 21, 2015 13:15:24 GMT 2
Kesä kuluu varmaan lehmien ja vasikoiden seassa, eli toisin sanoen töissä vaan. Provinssiin yritän päästä, mutta saas nähdä jaksaako vaivautua. Mulla menossa ylioppilasjuhlien suunnittelu ja sen tuoma stressikin vielä. Viime maanantaina oli kyl huojentava fiilis ku pääsi kirkkaasti kaikista läpi!
|
|
|
Post by Vilja on May 21, 2015 23:00:32 GMT 2
Aattelitko mennä Provinssiin koko ajaksi vai vaan jonain tiettynä päivänä? Sinnekin olis kyllä mahtavaa päästä, olin jo suunnitellut meneväni silloin keskiviikkona katsomaan Musen ja Von Hertzenin, mutta eipä taida työt antaa periksi... ikinä ei ole hyvä, jos ei saa töitä niin harmittaa, mutta sitten kun saa töitä niin ei voi tehdä kaikkea muuta.
|
|
|
Post by Destiny on May 21, 2015 23:10:47 GMT 2
Vilja// mä en viitsinyt tapattaa itseäni, joten ihan suosiolla päätettiin varata katsomo paikat Meille tulee huomenna tänään koiranpentu
|
|
|
Post by Antsu on May 22, 2015 20:08:53 GMT 2
Varmaan vaan yhtenä päivänä, joka ois luultavasti perjantai, koska ois superii nähä Dead By April ja Haloo Helsinki livenä Mutta juurikin töiden takia vähän ongelmallista.. Maatilalla kun töissä niin ties vaikka tehtäs rehua silloin :DD Destiny: Ihanaa! Minkä rotunen tulee? Meille ei oo koskaan tullu koiraa, mutta siellä mun työpaikalla on kaks keeshondia ja ne on kyl ylisöpöjä ! Ja sinne synty täs vähän aikaa sitten 5 kissanpentua ja sit siellä on jo 3 vähän vanhempaa poikasta! Töiden teosta tuu mitää kun pitää kissojen kans leikkiä xd
|
|
|
Post by Destiny on May 23, 2015 8:36:20 GMT 2
Labradorinnoutajauros Tosi riehakas tapaus, mutta on kyllä niiin ihana
|
|
|
Post by Antsu on May 23, 2015 9:08:03 GMT 2
oooiiij! Labbikset on nii ihania
|
|
|
Post by Nelly on May 26, 2015 17:58:12 GMT 2
Destiny/ oii, täällä ilmoittautuu toinen labbispennun omistaja! Helmi on nyt 13-viikkonen Onko sulla näyttely- vai käyttölinjanen?
|
|
|
Post by Destiny on May 28, 2015 22:05:45 GMT 2
Nelly// No voi että hän on suloinen! :3 Meillä tosiaan on näyttelylinjanen, 8-viikkonen Niisku-poika<3
|
|
|
Post by Alexandra on Jun 8, 2015 14:30:03 GMT 2
Kuvaajille vinkiksi, Gigantissa on Tamron AF 70-300mm tarjouksessa satasen! Juuri kävin itselleni noutamassa jos joku muuten osaa kertoa mistä löytyisi hyvä 62mm suodatin niin otan vinkit riemusta kiljuen vastaan!
|
|
|
Post by Rosa on Jun 8, 2015 15:58:24 GMT 2
Alexandra// Äh,harmittaa kun tuo objektiivi on vaan Canonin kameroihin ja itelläni on Nikon, muuten olisin kyllä tilannut jo!
|
|
|
Post by Silja on Jun 10, 2015 16:29:20 GMT 2
Vautsi, mahtavaa, voishan tota käydä kattomassa Justiin oon menossa mökille viikonloppuna ja on kisat siinä läheisellä tallilla, joten aattelin pyöräillä kuvailemaan!
|
|
|
Post by Alexandra on Jun 11, 2015 8:26:00 GMT 2
Silja, missä päin teillä on mökki? Meidän on nimittäin keskellä ei-mitään, ja talleja ei ainakaan ole lähettyvillä
|
|
|
Post by Silja on Jun 11, 2015 10:55:29 GMT 2
No meillä on äidin lapsuudenkoti Kupluskylän rajalla ja siitä kun jatkaa Kontiolahden suuntaan niin tien varrella on useampiakin talleja aina ratsastuskoulusta yksityisiin pihaheppoihin ja sitten isän lapsuudenkoti on kyllä keskellä ei mitään mutta tien toisella puolella on pari aasia +kukko. Lisäksi sitten suku omistaa saaren, jonka venerannassa asuu muutamia hevosia yksityisellä ehkä tää kaikki on liian-keskellä-ei-mitään, niin mahtuu kaikki elukat raahaamaan pihalle
|
|
|
Post by Vilja on Oct 7, 2015 17:44:48 GMT 2
Onpa taas vierähtänyt pitkä tovi kun viimeksi oon täällä käynyt! Näin vähäisellä kurssimäärällä ei pitäis kyllä olla näin kiire, mutta niin se vain on... ihan meni ohi Leevin ja mun vuosipäiväkin! 1.10.2014 aloitin sitä hoitamaan Mitäs Metsisläisille kuuluu?
|
|
|
Post by Joanna on Oct 8, 2015 12:52:30 GMT 2
Onnea Vilja Leevin ja sun vuosipäivästä! Itelläkin tässä koulujuttujen kanssa vähän kiirettä pitänyt, mutta onneks ens viikko onkin sitten kokonaan syyslomaa ja pääsee oikein kunnolla mökille rentoutumaan ja tekemään kaikkea kivaa
|
|