|
Post by Antsu on Apr 15, 2015 11:19:43 GMT 2
Mulla ei toiminu maksaminen ! Mutta nyt se oli uudistunu, ja kun kokeilin niin pystyin ottaa laskulla, eikä siitä tarvi ees maksaa mitää lisiä. (byebye rahat) Ja joo, meilläki on aina oltu vähä skeptisiä nettishoppailun suhteen (varsinkin vaatteiden osalta), mutta nykyään kyllä on kaikki kokojutut ja palautushommelit parantunut nii paljo et pystyy tilaamaan
|
|
|
Post by Vilja on Apr 18, 2015 19:31:11 GMT 2
Joo, netissä shoppaillessa saa kyllä katsoo tarkkaan, minkä koon ottaa. Onneks usein löytyy kokemuksia muilta asiakkailta, niin saa tietää, onko koot normaaleja vai pieniä vai isoja Mutta asiasta toiseen, tarvisin tarinaa varten ainakin kaksi tai kolme henkilöä, mutta en ikinä osaa itse valita ketään! Jos joku haluaa mukaan, niin ilmoittakaa
|
|
|
Post by Cella on Apr 21, 2015 8:51:21 GMT 2
Joo, netissä shoppaillessa saa kyllä katsoo tarkkaan, minkä koon ottaa. Onneks usein löytyy kokemuksia muilta asiakkailta, niin saa tietää, onko koot normaaleja vai pieniä vai isoja Mutta asiasta toiseen, tarvisin tarinaa varten ainakin kaksi tai kolme henkilöä, mutta en ikinä osaa itse valita ketään! Jos joku haluaa mukaan, niin ilmoittakaa Mä voisin tulla ainaki mielelläni mihin vaan meininkiin, jos vaan huolitaan
|
|
|
Post by Loci on Apr 21, 2015 8:53:09 GMT 2
Muakin saa hyödyntää
|
|
|
Post by Alexandra on Apr 21, 2015 14:07:57 GMT 2
Mua saa käyttää ihan vapaasti!
|
|
|
Post by Silja on Apr 22, 2015 9:23:29 GMT 2
Mullakin on aina isoja valinnanvaikeuksia tarinoissa, mutta otan kans aina välillä hoitoponien mukaan, niin on helpompi ja ns. puolueeton (kai?) joka tapauksessa mää olen kans aina innolla mukana muidenkin tarinoissa!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 22, 2015 21:42:12 GMT 2
Mua saa käyttää kans Ite yritän käyttää jotain tyyppejä tarinoissa kunhan tulee joku hyvä kohta Huomasin muuten että pitäis olla lukemassa kokeisiin... O.o
|
|
|
Post by Destiny on Apr 23, 2015 15:44:01 GMT 2
Mä yritän aina ottaa monipuolisesti kaikkia mukaan enkä aina vaan samoja henkilöitä
|
|
|
Post by Emma on May 17, 2015 1:00:19 GMT 2
Moikka kaikille! Pitkään aikaan en oo täällä, mut nyt oli pakko tulla moikkaamaan! Metsis on muuttunu iha hirveesti siitä, ku viimeeks täällä kävin, vaik välil oon salakavalasti käyny kurkkimassa. Hyvää kesänodotusta kaikille!
|
|
|
Post by Silja on May 17, 2015 15:48:07 GMT 2
Samoin, Emma! Mäkin joskus vuosia sitten surffailin Metsiksen sivuilla oman tähtiponiglitter-tallin ylläpitäjänä ja ihastelin kuinka kiva talli. Vasta nyt olen aloittanut hoitajana, koska oman tallin ylläpitäminen tuntuu aina menevän harakoille
|
|
|
Post by Destiny on May 17, 2015 22:49:08 GMT 2
Onko kukaan muuten menossa 1Dn konserttiin kesäkuussa? Meitsin voi ainakin bongata katsomosta Gemman kanssa
|
|
|
Post by Silja on May 18, 2015 16:44:09 GMT 2
Mun kesä kuluu pääasiassa tallilla ja mökillä En ole menossa mihinkään festareille tai konsertteihin, alunperin oli tarkoitus raahautua Weekendiin, mutta se meni loppujen lopuksi vain riitelyksi, kun alaikäisenä en pääse ilman huoltajan lupaa mihinkään. Liput tuli varattua, mutta siihen se sitten jäikin
|
|
|
Post by Joanna on May 18, 2015 17:32:53 GMT 2
Hahah, mulla on ihan sama juttu kuin Siljalla. Eli koko kesä meneekin pääasiassa mökillä ja tallilla Tosin jossain vaiheessa kesää pitäis varmaan edes yrittää valmistautua syksyn ylppäreihin.. (tök)
|
|
|
Post by Nelly on May 18, 2015 17:51:15 GMT 2
Niiin ihanaa kun se kesä sieltä pikkuhiljaa rupee lähestyyn! Mulla on ollut tämä vika jakso niin kiireinen koulun kanssa (+ meille tuli pieni koiravauveli ), että on ollut turha kuvitellakaan aikaa jäävän mihinkään ylimääräiseen. Mutta kyllä mäkin tästä liityn taas tallin toimintaan mukaan kunhan saan kouluvuoden ensin nätisti pakettiin. Mulla on kesälle suunnitteilla jos jonkinlaista ohjelmaa, heinäkuussa lähden kielikurssille Englantiin pariksi viikoksi ja sitten vielä loppukuusta töihin! Oon myös Provinssissa talkoolaisena, jee. Ja koirien kanssa menee varmaan lähes koko kesä reenatessa ja kokeissa käydessä. Pentukesää odotellessa!! Mitäs teidän muiden kesäsuunnitelmat? Joanna/ Mulla on toi ylppärirumba onneks vasta kahen vuoden päästä edessä, pelottaa ja hirvittää jo nyt! Toisaalta sitä abivuotta odottaa jo aika innolla kun siihen mennessä on toivottavasti saanut jo suurimman osan pakollisista kursseista tehtyä. Saa sitten keskittyä enemmän siihen mikä oikeasti kiinnostaa
|
|
|
Post by Vilja on May 20, 2015 22:44:22 GMT 2
Destiny, mä olen menossa keikalle myös, tosin oon permannolla! Mua ei saa katsomoon millään, kerran jouduin ottamaan paikan katsomosta ja kyllä harmitti! Tosin sain aika surkean paikan mutta kuitenkin Onnea Nelly koiravauvasta! Mulla taitaa kesä mennä töissä ja tallilla, mutta eipä tuo haittaa Ihan hävettää kun ei ole saanut kirjoitettua minkäänlaista tarinaa taaskaan, vaikka oli jo kovat suunnitelmat menossa aiemmin. Jospa tähän väliin naputtelisi jonkun vähän kevyemmän välitarinan niin se inspis vois taas ilmaantua! :')
|
|