|
Post by Antsu on Jan 23, 2015 13:57:46 GMT 2
Aida, auts
|
|
|
Post by Silja on Feb 1, 2015 21:42:24 GMT 2
Kuvaamiseen vielä sen verran, että ite viikonloppuna raveissa käydessäni innostuin kuvailemaan joululahjaksi kun sain pidemmän objektiivin niin on parempi kuvata, ongelmana vaan (amatööri-harrastelija kun olen), että hepat juoksi niin kovaa, etten itse kerennyt pitkällä zoomilla tarkennukseen mukaan no jospa sitä vielä oppii! Auts Aida, murtuneet/nyrjähtäneet varpaat on ikäviä vaivoja, niille kun ei oikein voi varsinaisesti tehdäkään mitään ainakaan minun käsitykseni mukaan mutta parantelehan murtumat kunnolla
|
|
|
Post by Antsu on Feb 2, 2015 15:18:11 GMT 2
Silja: Kuvailu on kyllä hieno harrastus! Ite en oo koskaan päässy raveja kuvaamaan, mutta tiiän kyl sen ärsytyksen ku ei ehdi tarkentaa automaatilla eikä kädellä !
|
|
|
Post by Vilja on Feb 2, 2015 18:15:38 GMT 2
Paranemisia Aidalle! Liikkeen pysäyttäminen kuvissa on kyllä taitolaji, ainakin jos multa kysytään! Varsinkin raveissa. Mäkin oon kerran tai kaksi yrittänyt käydä kuvaamassa tuttujen hevosia, mutta aina joku jalka tai häntä tai muu kohta jäi tarkentumatta, vaikka muuten oliskin ollut hyvä... eiköhän sen joskus opi
|
|
|
Post by Ayla on Feb 2, 2015 20:28:44 GMT 2
Itse kuvailin viikonloppuna salibandya ensimmäistä kertaa ja se jos mikä oli hankalaa! Lisäksi tuli kuvailtua koiria ja hevosia. Itseasiassa samaisen linkin takaa löytyy ne kuvat minkä tänne laitoin aikaisemin, jos jotain kiinnostaa. Onko teillä järkkärit vai millä kuvaatte? Voin tarvittaessa kertoa vinkkejä :)
|
|
|
Post by Antsu on Feb 2, 2015 20:48:06 GMT 2
Ayla ihania nuo kuvat! Itseä ihan harmittaa kun ei ole omaa koiraa, sen kanssa olisi hyvä harjoitella :DD Kissa on vähän laiskanpuoleinen liikkuja...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 2, 2015 21:00:31 GMT 2
Jjjoooo, meki Käytiin koirien kanssa pellolla leikkimässä mun kaverin kanssa. Se kuvailee kans ja otti mm. tämän kuvan meikän koirasta. Nyt tekis taas mieli kuvailla, mutta ei ois yhtään laittaa rahaa kameraan(tai mihinkään)
|
|
|
Post by Sinte on Feb 2, 2015 21:14:49 GMT 2
Tosi hienoja kuvia teillä kaikilla kuvaajilla Mitäs mieltä ootte matkaratsastuskisoista? Mun tekis mieli joskus kokeilla ihan oikeessakin elämässä, ei taida vaan olla sellasta hevosta jolla lähtis kokeilemaan. Mielenkiintonen laji!
|
|
|
Post by Antsu on Feb 2, 2015 21:42:18 GMT 2
Mun kaveri on käyny matkaratsastuskisoissa yhellä suokilla, ja on kyllä tykänny käydä. On kuulemma sopivan rentoo sen mieleen Ite en oo kyl koskaan kokeillu, jotenki yritän välttää kaikkia kisoja Mutta pitkät maastot on kyl mieleen!
|
|
|
Post by Ayla on Feb 2, 2015 22:57:26 GMT 2
Tosiaan itelläni ei oo koiraa. Husky on kaverin oma ja toinen koira on samaisen kaverin treenattavana :)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 3, 2015 16:27:50 GMT 2
Ei oo tullu kokeiltuu matkaratsastusta, mutta tosi pitkiä maastolenkkejö tulee tehtyä. Lähinnä tosin siksi, että jos meikä on veturina/yksin ei varmasti osuta ekalla kerralla oikeeseen. Viimmeksi tuli pohdittua torinhevosruunan kanssa, että aika ahtaisiin paikkoihin sitä hevosen kanssa pääsee. Saman tien tuli niin hankala paikka ettei siitä enää hevosella menty. Että jos joskus päädytte mun kanssa irl-maastoon varatkaa runsaasti aikaa tai laittakaa mut ankkuriks ehkä toisaalta ihan hyvä, etten oo osallistunu matkaratsastuskisoihin. En varmaan ikinä löytäis maaliin [lol] (wtf)
|
|
|
Post by Vilja on Feb 3, 2015 20:34:46 GMT 2
Ayla, mulla on järkkäri, vinkkejä saa jakaa jos sellaisia löytyy! Meikä on yhdet matkakisat startannut, kelpaisi käydä useammastikin mutta välimatkat kisoihin on vaan niin pitkiä tässä lajissa... jospa sen suosio siitä kasvais niin se leviäisi ympäri Suomen! Todella kiva laji, jota kannattaa kokeilla, jos on mahdollisuus.
|
|
|
Post by Nelly on Feb 3, 2015 20:59:59 GMT 2
Hei kuvausihmiset, millaisia objektiiveja teiltä löytyy? Mulla itelläni on tällä hetkellä oikeasti käytössä ainoastaan Canon EF-s 18-200mm f/3.5-5.6 IS. Oon ajatellut hommata tuohon lisäksi vielä jonkun kivan isoaukkoisen kiinteän polttovälin putken. Sattuisko kellään olemaan kokemusta esim. 50mm f/1.4 tai jostain 35-millisestä? Mulla on vielä vähän hakusessa noi pannukakkuobjektiivit Hevosia mä en ole kuvaillut pitkään aikaan, kun ei ole viimeaikoina oikeastaan tullut touhuiltua hevosten kanssa.. Serkun kisoja voisin keväällä käydä tsekkailemassa kameran kanssa. Kuvailen aika paljon mun koiraani ja postailen sen kuvia Instagramiin. Mutta tässä, tässä ja tässä nyt jotain esimerkkejä mun kuvaustyylistä (toivottavasti noi näkyy..) Matkaratsastus on mulle täysin ventovieras laji, hehe
|
|
|
Post by Antsu (mobiili) on Feb 4, 2015 10:53:51 GMT 2
Olipas hassu yhteensattuma, Hippoksessa on iso juttu matkaratsastuksesta
|
|
|
Post by Sinte on Feb 4, 2015 12:06:59 GMT 2
Kappas harmi kun ei tosiaan oo oikein mahdollisuuksia osallistua, pitää laittaa tavotteeks käydä kokeilemassa!
|
|