|
Post by Antsu on Jan 5, 2015 16:08:41 GMT 2
Mua sillai vähän harmittaa et tää heppa(Rannan ruhtinas), jolla ratsastan ja käyn valmennuksissa, muuttaa pian Ypäjälle treenaamaan kantakirjausta varten ja sit kesällä se kisaa ja treenaa paljon siellä ja täällä. Nii mä sit joudun tyytymään tallin muihin heppoihin, ja ne muut on semmosia nuoria ja ei niin kivoja ku Ransu Mutta parempi neki ku ei mitää! Ayla onko sulla canonin kamera? mä kuvasin tänää tallilla ja sormet ihan jääs Mut tuli kyl ihanan talvisia kuvia, linkkaan tähän yhen
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 5, 2015 20:09:34 GMT 2
Antsu, mikä kuva tuu joskus kuvailee meikääki, heh onks sulla netissä jotai galleriaa mistä pääsis ihailee lisää kuvia? Meitsi alotti kans aika äskettäin vuokraamisen uuden hepan kanssa. Kyseessä on noin 175cm, 11vuotias torinhevosruuns Jakki. Aivan mahtava maastokaveri. Sen omistaja treenaa ja kilpailee esteillä, ni meikä hoitaa puskaratsastuksen, mikä ei haittaa yhtään. Se nojaa ratsastajaan tosi paljon, eli jos ite ei hätkähdä mitään, ni ei sekää. Kerra puskasta pomppas eteen peura, ni se käänty ympäri ja pysähty sit oottaa mitä mä meinaan siitä. Olen rakastunut
|
|
|
Post by Antsu on Jan 5, 2015 21:37:08 GMT 2
Aida, tästä osoitteesta voi käydä kattomassa, salasana on 12vuosi Ja Jakki kuulostaa tosi ihanalta!
|
|
|
Post by Vilja on Jan 5, 2015 23:33:47 GMT 2
Upeita kuvia Antsulla, ihan kateeksi käy! Mahtavat maastokaverit on parhaita, mikään ei voita pitkiä maastoja ilman, että tarvis koko ajan olla varuillaan! Mullakin alkaa taas kohta opiskelu, pitäis lähteä takaisin omaan kotiin täältä äidin helmoista... ei millään viitsis!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 6, 2015 10:28:05 GMT 2
Ihania kuvia Antsu. Vähä kävi kateeks maastoeste kuvat. En oo ite ikinä päässy kokeilee. Vilja, tuttu tunne. Ens viikolla jatkuu ihan koulu-koulu ja pitäs jättää pentu vanhemmille ja suunnata omaan kylmään yksiöön
|
|
|
Post by Silja on Jan 6, 2015 12:12:18 GMT 2
Ihania kuvia Antsulla! Itekkin tykkään tosi paljon kuvailla, mutta kun ei ole oikein paikkoja missä kuvailla Omalla tallilla on työntekijät niin vähissä, että kaikki ylimääräiset todennäköisesti passitetaan tallihommiin
|
|
|
Post by Antsu on Jan 6, 2015 12:29:24 GMT 2
Kiitos kaikille kehuista! Maastoesteet on kyllä tosi kivoja, mutta kunhan ne pysyy tarpeeksi pieninä
|
|
|
Post by Sinte on Jan 6, 2015 12:36:11 GMT 2
Onpa Antsulla tosi upeita kuvia! Jatka ihmeessä kuvailua!
|
|
|
Post by Ayla on Jan 6, 2015 19:30:30 GMT 2
Antsu, onhan mulla tuo Canon EOS 600D Uutta runkoahan tässä haaveilen, mutta tää uus objektiivi on kyllä niin hyvä, että maltan odottaa vielä hetken aikaa ennen kuin alan metästämään uutta runkoa.. Kuvia voi käydä tsekkaa täältä (flickr ei jostain syystä toimi joten kokeilkaa myöhemmin?)
|
|
|
Post by Antsu on Jan 6, 2015 19:47:44 GMT 2
Ihania kuvia ayla! Tykästyin erityisesti noihin koira kuviin ! Mä oon pikku hiljaa ruvennu haaveilemaan uudesta objektiivista, koska sain uuden kameran (EOS 100D) tos kesän päätteeks
|
|
|
Post by Ayla on Jan 6, 2015 20:04:56 GMT 2
Antsu, kiitos! Multa löytyy toiselta tililtä lisää kuvia. Siellä näkyy noi parhaimmat heppakuvat, mutta koska en pääse enää poistamaan oman lärvini kuvaa profiilikuvasta niin en kehtaa sitä kaikille kertoa.. Toki, jos haluut lisää nähdä niin voit, vaikka kysellä multa yksityisviestillä Mä voin vaan suositella tota Sigma 70-200mm f/2.8, jos vaan jaksaa hiukan säästää rahaa, koska hintaahan siltä löytyy!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 6, 2015 20:44:34 GMT 2
Ihania kuvia ayla. Talviset kuvat on vaan niin maagisia
|
|
|
Post by Rosa on Jan 6, 2015 21:05:34 GMT 2
Jep, minäkin tässä kävin ihailemassa noita Antsun ja Aylan kuvia ja voi kun upeita ovat! Mun kaukainen haave olis oikeen kunnon oma järjestelmäkamera, mut ne vaan maksaa nii hirveest et en oikee voi ainakaa täl hetkel saada :/ kuvailen sitten välillä kavereitteni kameroilla, kjeh kjeh
|
|
|
Post by Ayla on Jan 6, 2015 21:22:20 GMT 2
Aida ja Rosa kiitos! Ite sain just loistavan kuvaus idean ja ollaan sitä pikku hiljaa toteuttamassa tuon kyseisen valkoisen hevosen ja hyvän ystävän kanssa, joka vuokraa kyseistä ruunaa! Valokuvaushan mulle nousi yhdeksi tärkeäksi harrastukseksi, kun vuokrahevoseni lähti taivas laitumille. Se sai mut jatkamaan tallilla käymistä. Pari viikkoa sitten kävin pällistelemässä tyhjää karsinaa siellä tallilla samalla kun kävin kuvailemassa. Jotenkin jännitän sinne menoa.. tai tulee sellainen outo tunne. Emmä tiedä jotnekin se kuvaaminen on kivaa, kun saan ikuistaa muille tärkeitä hetkiä
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 21, 2015 21:01:12 GMT 2
Score! Tiputin painavan laatikon varpailleni murtaen pikkuvarpaani. Jotenkin mystisesti se samainen laatikko siinä tippuessaan mursi myös mun peukalon. Olen taitava
|
|