|
Post by Ayla on Oct 16, 2014 19:09:57 GMT 2
Mä kävin raapustelemassa vähän tarinaa, kun tuli syyslomalla tylsää! Mitäs teille oikein kuuluu? Mulle kuuluu tosi hyvää, sillä saan vihdoin parannettua mun kuvauskalustoa. En malta odottaaa, että pääsen kuvailemaan, silloin nimittäin kamera laulaa!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 17, 2014 17:14:27 GMT 2
Voihan kissanviikset! Tein jo itsessään erittäin raivostuttavaa koulutehtävää, kun tekniikka päätti lakata toimimasta. Puolentunnin yrittämisen jälkeen sain läppärin jälleen henkiin vain huomatakseni, että koko tehtävä katosi, kuin tuhka yuuleen, koska tein sitä suoraan netissä olevaan vastauslomakkeeseen. Yllättäen siitä suivaantuneena paiskasin koko läppärin maahan. Mitään näkyvää jälkeä ei tullut, mutta eipä tuo tahdo herätä minulle. Mä en kyllä aina ihan käsitä, kun jengi puhuu opiskeluajan olleen niiden elämän parasta aikaa. No onni on uusi työ jossa ei tarvitse tehdä säännöllisesti yövuoroa ja pääsen hengailemaan tallille.
Mitenkäs teidän arki sujuu?
|
|
|
Post by Cella on Oct 19, 2014 20:03:29 GMT 2
Ei oo Aida todellista! :DD siis tekniikan pettäminen on maailman raivostuttavinta!
Meissi tekee avoimen yliopiston hommia ja sijaisuuksia ala-asteella :') Ne lapset on kyl niin veikeitä! Sit tallilla melkein jokanen ilta. Siinähän ne päivät kummasti kuluukin, tän viikonlopun vietin nyt kaverilla Turussa ja just vannoilen että nyt alkaa terveellinen ja hyvä elämä XD Haha saa nähdä.
Mää sain VIHDOIN uuden koneenkin, vanha tarina tosin jäi vanhaan mut alottelin uutta, pian pitäis pukata!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 28, 2014 19:35:38 GMT 2
Ala-aste sijaisuudet kuulostaa hauskalta. Onks sulla joku tietty luokka vai meetkö sinne minne tarvitaan?
Me haettiin tossa harjottelupaikkoja ja käytetään siihen JobStep -verkkosivustoa. Paikat mitä hain tuli hakuun klo 18 ja koko serveri oli ihan tukossa 17:50. Mun oma netti pelitti vaivattomasti, mit serveri päätti kaatua jatkuvasti. Kun lopulta pääsin kirjautumaan ja kattoo niitä paikkoja 19:40 (ihan tosi!) kaikki oli jo menny. Et saas nähä joutuuks meikä apteekin kulmalle töihin kevääks, ku ei harjottelupaikkaa irronnu. Et jos joku teistä tuntee pääkaupunkiseudulla ja sen turun puoleisessa lähiympäristössä jonkun joka on töissä sisätautiosastolla ottakaa sitä hihasta kiinni ja sanokaa, että minusta saisi orjan viideksi viikoksi ensi keväänä.
|
|
|
Post by Vilja on Nov 19, 2014 23:15:45 GMT 2
Onko muilla jo ihan hirmuinen joulufiilis? Vaikka ei oo lunta eikä pakkastakaan, niin silti on pitäny jo laittaa jouluvalot ikkunaan ja joululaulut soimaan...
|
|
|
Post by Nelly on Nov 20, 2014 6:51:08 GMT 2
Voi että, tänä vuonna oon ollu jotenki tosi innoissani joulusta! Joululauluja rupesin harjotteleen (siis pianolla) jo varmaan pari viikkoo sitten ja lanttulaatikonkin tekasin. Viime jouluna en oikein saanu semmosta joulufiilistä, angstasin vaan koko ajan ja lopulta parasta joulussa oli sen loppuminen. Tänä vuonna joulu rulaa, jee!
|
|
|
Post by Alina on Nov 23, 2014 12:58:52 GMT 2
Noniin jes! Vihdoin sain tarinan ulos, vaikka meinasi taas juuri ennen deadlineä kuolla koko kirjoitusinto, joka on mulle todella tyypillistä. Onneksi pääsin hyvälle koneelle nyt sitten kirjoittamaan, vaikka tälleen silmällä katsottuna on todella vaikea metsästää mitään kirjoitusvirheitä tekstistä. Peukut pitää vaan pitää pystyssä ettei ole mikään kirjoitusvirhehirviö : D
Mulla ainakin hirveä jouluinnostus! Olen suunnitellut jo joululahjat kaikille ja kaivellut jouluvaloja kaapista. Joulukuusta en nyt vielä kehtaa pistää pystyyn tän kuun puolella, mutta haluaisin kodin sisustaa niin jouluisesti, että vauva saa ihmetellä sitten kaikkia niitä miljoonia kimalteita ja värejä (: Pipareitakin tuli leivottua eka kertaa eilen..
|
|
|
Post by Antsu on Nov 23, 2014 18:12:51 GMT 2
Mä en tiiä miks mutta mua ei hirveesti joulu inspaa Kynttilöitä polttelen ja otettii tänään lumessa kuvia heppojen kans, mut silti puuttuu se joulufiilis :DD Kammoksun kaikkee jouluista
|
|
|
Post by Kasper on Dec 21, 2014 15:54:42 GMT 2
kapseli täällä huutelee pahoitteluja hilijaasemmasta syksystä, on ollut ihan rajattomasti duunia ja kaikennäköstä hömpsänlöörää viimeaikoina niin tuhottomasti ettei oo kerinnyt oikeen itestään kuuluttamaan mihinkään suuntaan täälläkään. Nyt alkoi eilen meisillä kuiteeskin loma niin tulinpahan toivottelleen tasapuolisen rattoisaa joulunootusta iiihhaan kaikille - nii tutuille kuin vanhoille tutuillekin ja vähän vieraammillekin metsiksen hepukat ja kopukat tietysti mukaan lukien! *<: ) katellaan josko jouluisaa kertomustakin saatais tässä aikaseksi jossain välissä
tv tonttu kasper
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 29, 2014 13:56:32 GMT 2
Tervetuloa Kasperille takaisin. Voinko sanoa että tervetuloa takaisin vaikka olen uudempi, eikä olla varmaan ikinä juteltu? No sanoin kumminkin, tervetuloa. Aidaa sen sijaan riepoo koulunkäynti nyt niin saaaaaaaaaaaaastamoisen paljon, että Repomiestä lainatakseni, olen niin vihainen ettei sanat riitä kuvaaman joten tässä tulee suoraa huutoa; AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHJo helpotti.
Mitäs muille?
|
|
|
Post by Loci on Dec 29, 2014 14:41:35 GMT 2
Loci kahveilee joillekin tutun, entisen metsiksen kengittäjän, Latun kanssa.
|
|
|
Post by Antsu on Dec 29, 2014 14:49:56 GMT 2
Aida, samaa mieltä koulunkäynnistä! Yo-kirjotukset lähenee ja lukemista on ihan liikaa Ja sit pitäs vielä osata päättää et mihin hakee opiskelemaan Seuraavat kolme kuukautta tulee olemaan hirrrveetä kidutusta ja stressausta
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 29, 2014 18:21:57 GMT 2
Ihana kevät tiedossa siis, Antsu. Mut ainaki voidaan tsemppailla toisiamme täällä jos ei muuta.
|
|
|
Post by Antsu on Jan 4, 2015 14:46:18 GMT 2
Jep niin voidaan! Ja onneksi kesäloma alkaa aikaisemmin :3! Onkos teillä jotain suunnitelmia kesälomalle? Itse ajattelin olla töissä koko kesän ja aina mahdollisuuksien tullen käydä kuvaamassa lähialueen kisoja. Ja totta kai viettää aikaa tallilla ja täällä - mutta sehän oli itsestäänselvyys
|
|
|
Post by Ayla on Jan 4, 2015 16:58:30 GMT 2
Mulla on suunnitelmat täysin auki. Joku kesäloma reissuhan sitä on pakko heittää, joten lähempänä näkee sitten mitä tulee suunniteltua. Toivottovasti mulla ois kesällä jo uusi vuokrahevonen, jonka kanssa pääsisin ratsastelemaan. Tietysti kavereiden mukaan lähden tallille kuvaajan roolissa (rakastan mun uutta objektiivia Sigma 70-200 f/2.8 ♥) toki ihan muuallakin olen kavereiden kanssa, että myös kameran! Tuossa nyt oli aika varmat jutut mitä teen. Vois myös yrittää saada niitä kesätöitä, kun viime kesänä ei napannut!
|
|