|
Post by Loci on Sept 10, 2014 12:31:35 GMT 2
ei oo todellista kenties? Mä en tienny että mulla ois muka täyskaima? Eikai mulla oo tonne yhteen palveluun muka jotain ikivanhoja tunnuksia? Nyt ne on rekisteröineet minut sinne nimellä Sanna.. Olo on se, ettei kouluun kannata vielä huomennakaan mennä = vietän nimipäiväni( ) kotona... Pää niin täynnä räkää ja nenänvarteen koskee koko ajan, toivottavasti ei kehitä tästä nyt jotain poskiontelon tulehdusta, kuume on onneks pysyny alhaalla :<
|
|
|
Post by Cella on Sept 10, 2014 12:41:06 GMT 2
Voi Loci , pikasta paranemista! Haha pitää muistaa huomenna onnitella
|
|
|
Post by Sinte on Sept 10, 2014 13:49:01 GMT 2
Loci, minne sut rekisteröitiin mun nimellä
|
|
|
Post by Loci mob on Sept 10, 2014 14:06:26 GMT 2
Yks koulujuttu, ja oli siinä sukunimi, joka oli oikein. Dapperin sivut sanoo että lataus kestää liian kauan(mf).
|
|
|
Post by Sinte on Sept 10, 2014 17:34:40 GMT 2
Jaa perus koulumeininki
|
|
|
Post by Elias L. on Sept 25, 2014 14:19:38 GMT 2
Moikkamoi kaikille, aloitin just uutena hoitajana täällä Metsiksessä ja ajattelin kirjotella jotain tännekin. (: Hurmosta siis hoidan, toivottavasti ei haittaa että upotin jo vaikka ketä teistä ensimmäiseen tarinaani
|
|
|
Post by Cella on Sept 26, 2014 11:10:23 GMT 2
Moikka Elias, teretulemasta hurjaan joukkoon 8) Hih, kiva tarina oli tuo sun ensimmäisesi, sehän on kiva vaan kun pistät muita tallilaisia seikkailemaan riveille. Mullakin on ollut kohta kaksi viikkoa tarina kesken tuolla wordissa, varmaan kohta menee hermot ja meen ja alotan kokonaan uuden kun ei kulje XD
|
|
|
Post by Destiny on Oct 7, 2014 21:18:45 GMT 2
Desi is bäck> Taisitte ikävöidä ja paljon? Eivaiskaa, hillittömästi tullut uusia kasvoja:o Cellan uusi toiarabipegasuspiirros on aivan _älyttömän_ upea *.* <33 osaispa itekki :3 Mun pitäis Kisulle väkertää toinen tarina ja vt Seppeleeseen piirtää tuntimaksu ja tehdä 13 hevoselle sivut:'D Syysloma pliis nopeesti!
|
|
|
Post by Joanna on Oct 8, 2014 16:01:08 GMT 2
Moi vaan kaikille! Oon yks näistä uusista hoitajista, joita on ilmeisesti lähiaikoina alottanu aika paljon täällä Metsiksessä. Tää vaikuttaa ihan tosi mukavalta paikalta, ja Velliä siis alotin hoitamaan. Ei mulla mitään kummempaa asiaa, mutta ajattelin vaan tulla tälleen pienesti esittäytymään
|
|
|
Post by Kasper on Oct 8, 2014 20:59:18 GMT 2
heipsunlaarilaarilaa vaan Joannalle ja Destinylle vällkommen tillbaka!! meisi täälä datailee mobiililla ja yrittää fundsii mihin läppärin kaapelit on taas hävinneet. oonks ainoo jolla ne latausjohdot on aina hukassa kun akku loppuu ja ne löytyy varmaan hyvällä tuurilla tässä jouluun mennessä
|
|
|
Post by Cella on Oct 8, 2014 22:36:14 GMT 2
Jee moikku moi vaan uudet ja vanhat ja paluumuuttajat ja kaikki! Mä olen myös aivan typerä epäaktivisti, enkä kyllä tajua miten on mahollista ettei muka oo mihinkään aikaa kun en ees koulussa käy :'DDD Noh, avoimen etätehtävät ja työkeikat ja joka päivä IRL-talleilu sitä aikaa on varmaan syöny. Kröh, ja sängyssä makaaminen ja sarjojen katselu ynnä muut elintärkeät jutut, hoh. Lupaan ja vannon kaikkien niiden kantojen yms kautta että ihan kohta saan sen mun rupuisen möhnätarinani valmiiksi ja julki. Mulla on joku roperoolikin aluilla, ja yks tapahtumaidea, ja voi ruutana vaikka mitä mielessä mutku en vaan saa niitä tehtyä!!! On persiistä olla aikaansaamaton mato Desille kiitos kehuista ja ihanaa ettet pystyny kauaa pysymään meistä erossa Joannalle mahtavasti tervetuloa ja kaikille muillekin tietysti! Ja Kappe on hyvä ja etsii kaapelit, mää olen jo luullut että sä olet vähintään menehtynyt ja meidät hyljännyt
|
|
|
Post by Amelie on Oct 11, 2014 17:44:12 GMT 2
Nonii jos mäkin uskaltaisin nyt ilmoitella itsestäni täällä! Eli heipähei vaan, hevostalli.netissä mut tunnetaan nimellä anemia., mutta täällä voitte sanoa ihan vaan Ama, tai jos tykkää niin Ameliekin on ihan sopiva (8 Aloitin nyt tallityöntekijänä ja saa nähdä miten alter ego pärjää täällä, kun muistanpa Sannan maininneet jotain siihen suuntaan että Metsis ois aavistuksen koulupainotteinen... mutta älkää pelätkö mua tarinoihin laittaa, lupaan Itekkin tunkea teitä sinne tänne : D En tosiaan käytä sellaista wanhaa ja vakaata tyyliä kuin tehdä vaan tarina joskus maastosta, joskus juoksutuksesta, vaan mun tarinat tulevat (toivottavasti) olemaan jotain jatkonovellin tyylistä ^^
|
|
|
Post by Kasper on Oct 12, 2014 19:40:33 GMT 2
haaha selleri, oispa vaan noin helppoo löytäminen ! onneks sain lainaan kaverin vanhan läpärin haha oon toivotoon tavaroitten kanssa Amelielle iisot vällkommenit multa meiisi on pyöriskellyt täälä kans tallityöntekijänä jonkun aikaa enempi tai vähempi aktiivisena nii ja sehä on vaan aina plussaa jos tekstit on vähän jotai monipuolisempaa eikä ihan perusbasic settiä koko aikaa aina
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 12, 2014 19:40:37 GMT 2
Jos mäkin liityn tähän hassun hauskaan populaan täällä Että terve vaan kaikille tässä samalla tälleen yhteisesti MOI! Oon siis jo joku aika sitten alottanut Zaran hoitaja. Joku kymmenen vuotta sitten tää virtuaalitallimaailma oli melkeinpä mun koko elämä. Nyt hoitelen vain ja ainoastaan täällä. Tungen teitä kaikkia sitten tarinoihini ihan mielivaltaisesti. Lisäksi useimiten kirjottelen tarinoita (ja muutenkin hengailen täällä) yövuoron hiljaisina hetkinä(tai koomattavan tylsältä luennolta), joten teksti on sitten ehkä sen mukaista. Tuotta, eipä tässä sen kummempaa, näkyillään täällä
|
|
|
Post by Kasper on Oct 12, 2014 19:42:04 GMT 2
Ha, kerkesin julkuroida edellisen mut aidallekin tervetulloo tasapuolisesti! miekin koitan teitä seuraavaan tarinaan tunkee messiin iha mielivaltasesti ja -puolisesti haha
|
|