|
Post by Sinte on Aug 11, 2014 20:24:17 GMT 2
Alinalle vielä tervetuloa! Juu, meiltä tosiaan lopetti hiljattain Alina-niminen hoitaja ja mietiskelin että mahdatko olla sama henkilö.
|
|
|
Post by Loci on Aug 14, 2014 19:09:27 GMT 2
Tää viikko melkein lusittu, huomenna kolme tuntia työvälineohjelmia ja sitten KOTIIN. Ens viikosta taidan olla vaan ma, ti ja to koulussa, miettiä miten opiskeluni järjestän ja tehdä kotona mahdollisimman paljon tästä tulee niin mielenkiintoista, kunnes saan oman kämpän täältä....
|
|
|
Post by Cella on Aug 18, 2014 10:57:42 GMT 2
Nii alotitko Loci siis ihan uuden koulun?? : Hyvää kouluvuotta kaikille tällein vähän blondiviiveellä, en tajunnut sanookkaan kun oma skole alkaa vasta lokakuussa... Meen tosiaan täks vuodeks opiskeleen hevosalaa avoimeen yliopistoon ja oon ihan innoissani, siinä oli kaikenlaisia kursseja kilpahevosen koulutuksesta hevosen anatomiaan ja ruokintaan ja vaikka mihin Nyt löyty vika mikä tota konetta on vaivannu ja taitaa olla että pakko pistää uus hankintaan... saattaa mennä siis vielkii jonkun aikaa ennenkun mitään pidempiä kirjottelen kun oon edelleen vaan mobiililaitteiden varassa :/ Onneks tuo mun vika hoitopäivä ei oo vielä lähelläkään, oon aika varma että siihen mennessä saan laitteet kuntoon hihii
|
|
|
Post by Loci on Aug 18, 2014 14:49:30 GMT 2
Joo, uus koulu (vaihteeks) Tälläkertaa sukellan tietokoneiden ihmeelliseen maailmaan! Eli alana luonnonvara-ala ja linjana tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (datis)
|
|
|
Post by Sinte on Aug 18, 2014 15:04:41 GMT 2
Cellalle lykkyä uuden koneen etsintään Jos tulee probleemeja vastaan niin ilmoittele! Voidaan siirtää hoitopäivää pidemmälle jos tarve vaatii, ettei tule turhaa stressiä. Kuulostaa mielenkiintoselta toi avoin yliopisto! Locille onnea koulutuspaikasta! Mitä tää luonnonvara-ala pitää sisällään?
|
|
|
Post by Kasper on Aug 18, 2014 15:11:49 GMT 2
no himpskutti vieköön cella! toivottavasti saat pelit ja vehkeet taas kondikseen. mä tääl vaan lorvin neljättä päivää lunssassa ja kuumeessa, mä en ees muista milloin oon viimeks tätä ennem edes aivastanu tai niistäny tai mitää. XD no jaa ehkä mä oon ansainnu tän kun oon muutenki laiskotellu ihan liikaa koko elämäni (nimimerkillä ei opiskelupaikkaa kiikarissa), onneks on sentää buranaa mitä läiskiä naamaan ah ja locille onnee ja menestystä kouluelämään!
|
|
|
Post by Loci on Aug 18, 2014 15:48:08 GMT 2
Tää ala pitää sisällään tietokoneen asentamista, asiakaspalvelua, html ja css koodeja, tietokantoja, käyttöjärjestelmiä. Opiskelen siis datanomiksi
|
|
|
Post by Destiny on Aug 18, 2014 15:51:00 GMT 2
Onnea Locille!
Mulla on nyt koulun alettua ollut aika vähän kortilla, kun on jouduttu jo tekemään koe ja kaksi vielä tulossa. Lisäksi tullut läksyä mukavasti. Toivottavasti ei kuitenkaan Metsiksestä tarvitse luopua.
|
|
|
Post by Sinte on Aug 18, 2014 15:57:38 GMT 2
Tsäsperille pikaista paranemista ja muille tsemppiä sinne irl-elämän puolelle...! Eipä mullakaan kovin paljoa ylimäärästä aikaa oo ollut, nyt opintojen puolesta onneks vähän höllää, jos vaikka saisin tänään tarinoita korjattua!
|
|
Alina
Uutukainen
|
Post by Alina on Aug 18, 2014 16:42:20 GMT 2
Loci, datanomin opinnot kuulostavat kyllä mielenkiintosille ! Tsemppiä opiskeluun (:
Cellankin suunnitelmat kuulostaa hyvälle. Olen itse opiskellut jokusen aikaa avoimessa yliopistossa psykologiaa ja oli kyllä mahtava kokemus. Nyt harkinnassa jos hakisin jatkossa ihan yliopistoon sisälle jatkamaan psykologian kanssa, oli nimittäin aika lailla sellanen mulle tarkoitettu juttu : D Tällä hetkellä aika menee vaan töissä tasaiseen tahtiin ja sihteerin hommat tuntuu jo näin lyhyeltä aikaa tosi tylsälle.
|
|
|
Post by Loci on Aug 21, 2014 17:29:54 GMT 2
Outo olo, ku neljä kerman väristä vauvaa on vallannut mun hupparin :3
|
|
|
Post by Loci on Aug 23, 2014 15:57:11 GMT 2
Hyvä fiilis, elämäni ensimmäinen kisa startti luokassa, jossa 60 cm esteitä, mulla ja ratsulla yhteisiä kilometrejä 3 tunnin ja kolmen startin verran nyt takana ja varmasti oltais sijoituttu, jollei kuski ois unohtanut uusinnan rataa! ja edellisistä estekisoista melkein 2 vuotta.
|
|
|
Post by Loci(vara mob) on Sept 8, 2014 18:41:00 GMT 2
Kännykkä rikki, koneessa pientä ongelmaa ja nettitikun simkortti jossain. Lisätään tähän vielä kuume, kurkkukipu ja räkätauti! Siis mahtava olo, ft. Viltti, fleece-puku, villasukat ja finrexin kuuma kuppi.
|
|
|
Post by Vilja on Sept 8, 2014 21:50:24 GMT 2
Huh, vihdoin mäkin pääsin käymään täällä päin! Saa nähdä, milloin löydän taas aikaa kunnon kirjoittelulle. Nyt ainakin näyttää kalenteri kiireiseltä koulun puolesta, ja kaiken kukkuraksi sain juuri kuulla sukulaiseni poismenosta. Aina välillä elämä tuntuu kyllä tavattoman raskaalta! (+ mulla tuli tässä viime kuussa (tai ehkä aiemminkin, jos Cheriä edeltänyt Tintti lasketaan ) kaks vuotta Metsistelyä täyteen!)
|
|
|
Post by Sinte on Sept 9, 2014 14:26:18 GMT 2
Vilja, paljon onnea saavutuksesta Locille pikaista paranemista! Pahoittelut viimeiaikaisesta hiljaisuudestani, mulla on ollut irl-elämän saralla pieniä tahroja joiden jynssäämiseen on mennyt omaa jaksamista. Hoitotarinoihin pyrin kommentoimaan tänään ja aktiivisuudesta pidän kynsin hampain kiinni.
|
|