|
Post by Cella on Jul 28, 2014 21:21:30 GMT 2
Miekin justiin mökiltä tänään kotiuduin, oltiin viettämässä äitin synttäreitä pitkän mökkiviikonlopun merkeissä. : Oli kyl aivan täydelliset möksäsäät! Oi Vilja, mitä tykkäsit Roomasta? Mäkin haluisin niin kovasti siellä käydä, oon ollut Pohjois-Italiassa reissailemassa kerran mut se on ihan erilaista! Voi eikä Destiny ja Sanna No onneks Sannalla sit loma alkaa pian, eihän tommosesta jatkuvasta stressaamisesta tuu mitään! Mulla on kanssa ollut ihan koko kesän töitä satunnaisii vapaapäiviä lukuunottamatta, mut mä oon niin onnekas että pääsin hevostallille töihin. Eli toisin sanottuna ei oo pitkiä päiviä ja semmosta hommaa että siitä oikeesti tykkää sikana, aivan eri fiiliksellä saa aina mennä töihin kun esim aiempiin kesätyömestoihin.... joita on ollu kans aivan kaikenkarvasta
|
|
|
Post by Loci on Jul 28, 2014 23:12:55 GMT 2
Sanna, yritän joskus (kun jaksan tässä helteessä) laitella niitä kuvia. Kävin taas vaihteeks ratsastamassa Onneks oli jo niin myöhä, ettei aurinko porottanu suoraan ylhäältä ja taivaalta heitteli parit pisarat niskaan. Oli kyllä mielenkiintosta, ku tossa tallimatkalla oli yhessä kohtaa kauhee sadekuuro ja tiellä 15-20 cm vettä.
|
|
|
Post by Vilja on Jul 29, 2014 14:57:23 GMT 2
Cella, siellä oli tosi kaunista, vaikka oli siellä vähän epämääräisempiäkin alueita. Osan sen viehätyksestä vei kuitenkin kaikesta siitä kävelystä ja portaiden kiipeämisestä kipeät jalat ja kuumuus... Olis kiva käydä pohjoisemmassakin, siellä on varmasti paljon erilaisempaa!
|
|
|
Post by Loci on Jul 31, 2014 19:42:54 GMT 2
3 mäntyä ja koivu nurin mökillä, oltiin pahimman myrskyn ajan jumissa saunatuvassa, onneks kerettiin syödä ennen sadetta!
|
|
|
Post by Loci on Aug 4, 2014 19:32:29 GMT 2
Arvatkaapa kuka on TAAS vauhdissa... no minä!
Heittelin koiralle veteen nameja ja joku ötökkä tuli mun pään ympärille pörrää. Fiksuna ihmisenä huitasin sitä ja noh.. tais olla ihan ampiainen...
|
|
|
Post by Sinte on Aug 5, 2014 8:58:32 GMT 2
Aijai! Mua ei oo ikinä pistäny amppari ja sen takia pelkään niitä ihan hulluna, äipän puolen suvussa on niin pahaa amppariallergiaa että se on heti sairaalakeikka jos pistää. Ja mähän en tietenkään tiedä onko geenit valinneet myös mut
|
|
|
Post by Emma on Aug 7, 2014 13:19:02 GMT 2
Moikka kaikille! Noin puolen vuoden tauko virtuaalimaailmasta on tosiaan tehnyt hyvää!! Mitäs tänne kuuluu?? Laittelin jo hoitajahakemusta Halille
|
|
|
Post by Loci on Aug 7, 2014 14:14:06 GMT 2
Mitäs mitäs, meikä on jaksanut roikkua täällä jo yli vuoden (Sanna, miten sä kestät!), päässyt tähtitasolle ja piirrustus, tarina ja tuntimerkintöjä tullut aika kivasti Esan poismentyä hoidin hetken Destinyn Pipsaa ja sitten vaihdoin Maraan ja noh... on se mara ihan mukava
|
|
|
Post by Kasper on Aug 7, 2014 16:41:18 GMT 2
Moikkulista vaan Emma! Hyvveehän tänne kuuluu, porukkaa on vaihtunut jonkun verran mutta ompa jengiin tullu pitempiaikastakin tyyppiä. : nyt kesäaikaan on ollut melko hiljaasta vaan eiköhän metsisläisetkin säntää foorumille viimestään kun syksy tulee
|
|
|
Post by Cella on Aug 9, 2014 13:29:53 GMT 2
Meitillä on netti poikki kotona, ei pelaa tabletti eikä läppäri, siks tämmöistä hiljaiseloa nyt jonkun aikaa! Puhnulla pääsen kurkkimaan forkalle mut vihaan tällä kirjottamista....... Jupinaa...
|
|
|
Post by Loci on Aug 10, 2014 10:12:46 GMT 2
Tänään tallin kautta luokkatoverille, jotta pystyy jotenkin tuota koulua käymään.. Ja hei hopi hopi osallistumaan tuonne valmennukseen! Hevoset ei oo mitään automaatteja, mutta varmasti löytyy jokaiselle joku. Ja tehtävät eivät ole vaikeita!
|
|
|
Post by Vilja on Aug 10, 2014 13:33:58 GMT 2
Huh, vihdoin sain itseäni niskasta kiinni ja tarinan päätettyä! Tässä onkin ollut paljon kiireitä tulevan muuton kanssa ja ne kun vaan jatkuu
|
|
|
Post by Kasper on Aug 10, 2014 21:47:11 GMT 2
Tosi jännä ja mukava tarina Viljalta! : tsemppii muuttoon! ..toivottavasti sellakin saa nettinsä piakkoin takaisin
|
|
|
Post by Loci on Aug 11, 2014 11:37:11 GMT 2
Täällä kuuntelen yleistä löpinää koulusta ja datanomin opinnoista. Huaah..
|
|
Alina
Uutukainen
|
Post by Alina on Aug 11, 2014 20:16:26 GMT 2
Sanna, tosiaan en ole hoitanut Halia, joten kyseessä ei ole sama henkilö (: Mie silloin aikaisemmin kyselin hoitohevosia htnetin puolella josta tämän tallin löysin. Kiitos !
|
|