Reetta
Uutukainen
Jaden Hexen 23.7.14--->
|
Post by Reetta on Jul 23, 2014 20:47:01 GMT 2
Moikka moi kaikille! Oon Jaden uusi hoitaja.
|
|
Reetta
Uutukainen
Jaden Hexen 23.7.14--->
|
Post by Reetta on Jul 23, 2014 21:01:42 GMT 2
Hei viitsisikö joku auttaa? Mulla on siis pari kysymystä tähän foorumiin liittyen. 1.Miksei mulla näy kirjoittajien avatarit ollenkaan? Painoinko jostain napista ja mistä sen saa pois olisi ihan kiva nähdä ne avatarit. 2.Miten saatte nuo tekstit aina kirjoituksienne alle, esim. Locilla on siellä alla Vuoden Piirtäjä 2013 jne.?
|
|
|
Post by Kasper on Jul 23, 2014 21:35:26 GMT 2
Moikka Reetta, terppatulloo Metsikseen! Avatarit saa näkyviin kun klikkaat foorumin yläpalkista profile > edit profile > settings > show avatars > yes Tekstin alas saa oman singeerauksen klikkailemalla profile > edit profile > personal > singature Singature kohtaan kirjoitat mitä alapalkkiisi haluut. Sit vaan sivun alalaidasta klikkaat tallenna (save) niin pitäis toimii. Toivottavasti musta oli hyötyy. : jees mut toivottavasti viihyt tääl!
|
|
Reetta
Uutukainen
Jaden Hexen 23.7.14--->
|
Post by Reetta on Jul 24, 2014 10:55:32 GMT 2
Kasper kiitti paljon avusta!
|
|
|
Post by Loci on Jul 24, 2014 11:08:56 GMT 2
Reetalle tervetuloa!
Mäpä jatkan tätä lomailua ja laitan tukan ojennukseen ja alan miettimään millähän bussilla pääsis kätevästi keskustaan, koska meripäivät.
|
|
|
Post by Sinte on Jul 24, 2014 11:53:55 GMT 2
Voi räkä teitä lomalaisia, mä itte painan niska limassa joka päivä kuudesta puoli kolmee
|
|
|
Post by Loci on Jul 24, 2014 11:59:18 GMT 2
Mä otin oikeen koneestakin loman, ku vielä aattelin kunnon datisviikkoa. Kohta pompittava bussiin ja Kotkan saarelle. O.o
|
|
|
Post by Kasper on Jul 24, 2014 13:11:15 GMT 2
vaan lisätäkseni sannan työniloa ilmootan et meisikin on reissanut ympäri suomea ja savvoo nyt viikonlopusta saakka. kuopiot ja savonlinnat sun muut on koluttu läpi frenujen kanssa.. tänään (tälläkin hetkellä) ajelen kaverin kyydisä kotopuoleen ja huomenna kajjaaniin treffaamaan vanhoja frendejä. : uu mama kesä on tosiaan mun vuodenaika, ei sillä et muissakaan mitään vikaa ois
|
|
|
Post by Loci on Jul 24, 2014 13:30:56 GMT 2
Kasper ei sit mua tullu moikkaa! Meiksi ollu koko kesän Puumala-cityssä!!! Mur!
|
|
|
Post by Kasper on Jul 24, 2014 13:43:17 GMT 2
no ois varmaan pitänyt ei tosta näköjään mikään pitlä matka olis tein kämpille ollut, haha!
|
|
|
Post by Loci on Jul 24, 2014 13:49:32 GMT 2
Asun kyllä keskellä korpea, mutta äkkiähän mä ajaisin keskustaan (tosin nyt oon Kotkassa ni en). Punkaharjulla oon ollu kahtena kesänä töissä, sinne suoraan meiltä se 50 km, autolla 100 km
|
|
|
Post by Loci on Jul 26, 2014 21:32:24 GMT 2
Vihdoin kotona ... oli komeita polleja Mäntsälässä, Sanna, et kaipaa Arapi kuvia? Tai laidunkuvia?
|
|
|
Post by Vilja on Jul 28, 2014 14:54:07 GMT 2
Mäkin voisin vähän piristää Sannaa ja kertoa, että oon juuri palannut Roomasta! Ei sitä kuumuutta päässyt karkuun tännekään, kun Suomessakin on kunnon helteet...
|
|
|
Post by Destiny on Jul 28, 2014 15:52:36 GMT 2
Mites muilla menee?
Itellä vähän huonosti, koska kuulin just että mun toinen hoitohevonen myytiin takas sen kasvattajalle.
|
|
|
Post by Sinte on Jul 28, 2014 19:58:01 GMT 2
Loci, jos sulla on jossain näytillä niin linkitä ihmeessä. Voihan sieltä jotain koristekuvia napata, arabikuville ei taida tällä hetkellä olla tarvetta. Viljalle tervetuloo takasin! Juu, täällä on ollu kyllä melkosen tuskasen kuuma. Toimistoilla oli 28 astetta toissapäivänä, ei oikein työt innostanu! No mutta eipä mitään, ens viikolla pitäis iltiksen mukaan vyötyä putinin puolelta jotain yberhelteitä jotka on kahta kauheempia mitä nää nykyset... jos huhuihin on luottaminen. Destiny, harmi kuulla. Mullakaan ei ole häävimmin menny, karmeeta stressiä ollu koko heinäkuu ja tuntuu että vaan pahenee. Onneks lomaan on vaan muutama päivä, pääsee ehkä vähän rentoutuun. Huoh, huoh ja huoh. Pst, syvät pahoitteluni hitaanpuoleisesta päivittelystä, stressi tosiaan osaa syödä miestä. Palaan normaaliaktiivisuuteen heti kun suinkin kykenen. Varmaan burnoutti kyseessä
|
|