|
Post by Sinte on Mar 7, 2014 7:15:13 GMT 2
Ayla, voi harmi :/ kyllä mä uskon että sieltä tukee vielä joku sopiva vastaan! Onks Metsikseltä jotain toista hevosta mistä tykkäisit? Huomenta muillekin Mites teiän päivä alko? Mulla on just aamukahvi menossa, vielä muutama kultanen minuutti ennen kun sosiaali- ja terveysala kutsuu. Huh.
|
|
|
Post by Iida on Mar 7, 2014 14:09:26 GMT 2
Ootteko te kokeilleet laskettelua tai kenties harrastatte sitä? Ite oon vannonu tuossa pari talvea sitten, etten enää ikinä laskettele, mutta nyt sit, kun taas kokeilin niin se onnistui ihan hyvin. Kaaduin tosin varmaan miljoona kertaa ja laskin varmaan 4h.. Semmone kevyt alotus! Nyt sit on kaike lisäksi jo omat sukset ja monot :DD Mä oon joskus kokeillu. Olin jollain semmosella kurssilla ja sen lopuks jouduttiin laskeen yks iso mäki alas suksilla, niin enhän mä sitten uskaltanu...
|
|
|
Post by Loci on Mar 7, 2014 23:03:28 GMT 2
Haluaisin piirtää jonkun kuvan, mutta tosiaan piirtopöytää ei vieläkään ole ja käsin en tunnu saavan ainakaan mitään hevosta aikaiseksi.. pitää kai tehdä joku maastoilu maisema sitten.. ehdotuksia?
|
|
|
Post by Stefan on Mar 8, 2014 0:13:14 GMT 2
Piirrä Stefan + Loci ratsastamassa maastossa vaikka Pipsalla ja... sillä mikä mut inspiroi ((:
|
|
|
Post by Loci on Mar 8, 2014 0:23:42 GMT 2
Stefan, et ole enää mikä tahansa makkara, susta tuli bratwursti : DDDD
|
|
|
Post by Stefan on Mar 8, 2014 0:31:09 GMT 2
En mä oo välttämättä bratwursti vaikka oon saksalainen. Saanko mä olla Hookoon sininen? (:
Miltäs muuten teidän korviin kuulostais matka Stefanin kotitilalle Saksaan joskus myöhemmin keväällä?
|
|
|
Post by Loci on Mar 8, 2014 0:35:01 GMT 2
Loci alkaa olee liian väsynyt.. Aivan selvästi. Makkara valitsee nyt ratsunsa, Pipsan ja Silavan seuraksi.
|
|
|
Post by Stefan on Mar 8, 2014 0:48:56 GMT 2
Rinja (: No ei, säästän sun hermoja piirtäessä ni otan Jätkän (; Jos ymmärsin sun kysymyksen oikein..?
|
|
|
Post by Stefan on Mar 8, 2014 15:52:30 GMT 2
Hei kaikki, sain Sannalta suostumuksen jo etukäteen ja nyt haluaisin kysyä, että olisitteko kiinnostuneita vierailemaan Stefanin kotitilalla Saksassa touko-kesäkuun välissä! Kuinka kauan haluaisitte olla paikalla, 3-5 päivää oli Sannan ehdotus. Tallin sivut ja hevosten sivut ovat tulossa, mutta keskikokoisia poneja ei tilalta löydy, yksi shettis ja welshponi sekä sen lisäksi puoliverisiä. Mitä haluaisitte tehdä ja kuka ohjaa tunnit, Stefan vai hänen rakas äitinsä? Mahdollista myös varsojen käsitteleminen ja jos vesi on tarpeeksi lämmintä, ehkä jopa kahlailu. Majoitus olisi tarjolla vierastalossa kahden hengen huoneissa, ei siis mitään ankeita kerrossänkyjä (; Tapaisitte mun koko suvun, sillä äiti, isä, sisko ja tätikin löytyisivät tallilta. Toiveita kehiin!
|
|
|
Post by Loci on Mar 8, 2014 15:57:31 GMT 2
Loci ainakin vaatii päästä Stefanin rääkkitunnille Saksassa. 4 tai 5 päivää voisi olla kiva
|
|
|
Post by Stefan on Mar 8, 2014 20:08:50 GMT 2
PUOLIVERISIÄ, juupa juu. Äsken Stefan soitti sen äidille ja soittikin pitkän puhelun. Lupasinko teille puoliverisiä? Valitettavasti niitä on nyt enää yksi jäljellä, ja sekin on koko tilan hulluin hevonen. 6 puoliveristä on korvattu kahdella arabilla, kahdella akhaltekellä, irlannincobilla sekä appaloosalla. Shetlanninponi on onneksi pysynyt samana ja welshponi oli muutenkni vasta ostettu. Mun on pakko saada tuonne varsoja, kun on vielä tilaakin! Kokonaiselle neljälle hevoselle! Jos teillä on ponivarsoille rotutoiveita, otan ne iloisesti vastaan.
|
|
|
Post by Ella on Mar 8, 2014 20:14:11 GMT 2
Ella vaatii päästä Saksaan! Tai no.. Meiju puoliks pakottaa sen rääkiin, mutta siis..
|
|
|
Post by Stefan on Mar 8, 2014 20:22:41 GMT 2
Sano vaan Ella Meijulle että ei mitään hätää, mä laitan sut kyllä lakaisemaan tallin lattioitakin ekstrahommana, koska äiti pakottaa meitä tekemään ilta- ja aamutallit lämpimän ruoan ja yösijan maksuna. Ja sit käske Meiju mukaan, sillä vois olla taitoa kokeilla jopa Nemoa.
|
|
|
Post by Loci on Mar 8, 2014 22:43:18 GMT 2
Voi ei kun taas tää kirjoitusinspis iski. Mutta ehkä huomisen puolelle taas menee tarina, ehkä jonkun runon ennenpuolta yötä kirjoittaisi
|
|
|
Post by Claudia on Mar 10, 2014 6:21:10 GMT 2
Claudiakin vähän niinkun haluais päästä Saksaan :-D
|
|