|
Post by Stefan on Feb 26, 2014 23:04:47 GMT 2
Sanna, mä itsekin katsoin että oho, ehkä jopa ottaisin ton hoitsuksi, mutta sitten tulin toisiin ajatuksiin kun kerroit tuosta "ylennyksestä".
|
|
|
Post by Claudia on Feb 27, 2014 16:42:06 GMT 2
Jee, tutustumistarina kirjoitettu ja kyltti tehty! :-D
Ei mulla sit muuta...
|
|
|
Post by Iida on Feb 28, 2014 18:59:51 GMT 2
Kuinka epäaktiivinen mä taas oon ollu?! Meillä on nyt hiihtoloma, pitää kattoo jos saisin nyt viikonlopun aikana kirjotettua tarinan.
|
|
|
Post by Claudia on Mar 1, 2014 16:46:26 GMT 2
Onneks mä oon vähän tsempannu kirjottelun kanssa Hehee.
|
|
|
Post by Kasper on Mar 3, 2014 8:35:04 GMT 2
Mullakin on nyt vähän myöhäisempi loma töistä käynnistynyt, ja aion kyllä ottaa kaiken irti! B-) Lupaan pyhästi kirjoittaa tarinaa tässä muutaman päivän sisällä..!
|
|
|
Post by Ayla on Mar 3, 2014 12:34:15 GMT 2
Ootteko te kokeilleet laskettelua tai kenties harrastatte sitä? Ite oon vannonu tuossa pari talvea sitten, etten enää ikinä laskettele, mutta nyt sit, kun taas kokeilin niin se onnistui ihan hyvin. Kaaduin tosin varmaan miljoona kertaa ja laskin varmaan 4h.. Semmone kevyt alotus! Nyt sit on kaike lisäksi jo omat sukset ja monot :DD
|
|
|
Post by Kasper on Mar 3, 2014 12:53:06 GMT 2
Mä olen käynyt itse lautailemassa tähän saakka melkeinpä joka talvi edes sen pari kertaa. Tänä talvena ei oo tullut vielä mentyä, vaikka kai se pitäis tässä kun ei lähin rinnekään mitenkään järjettömän kaukana ole...
|
|
|
Post by Loci on Mar 3, 2014 15:34:40 GMT 2
Laskettelu oli niin kauan mukavaa, kunnes korkean paikan kammo iski. Ja nyt Locia vituttaa: auto seisoo huollossa ja 300e remppa tiedossa. Toivotaan että keskiviikkona valmis
|
|
|
Post by Claudia on Mar 3, 2014 17:12:50 GMT 2
Mä oon lasketellu enimmäkseen laudalla En usko että suksilla hirveesti tulee mentyä rinteessä, kun kerran on oma lauta, joten laskettelusuksia ei viitsi vuokrata (säästäväinen Claudia). No, en mä kyllä rinteeseen oo päässykkään, mutta siis viime vuonna. Ja sitä edellisen janiinedespäin. Ärsyttää ku puhelimella ei voi muokata avataria...
|
|
|
Post by Sinte on Mar 3, 2014 18:23:03 GMT 2
Kattokaas, minä olen lähettänyt ostotarjousta tällaisesta muhkusta ♥
|
|
|
Post by Destiny on Mar 4, 2014 7:22:46 GMT 2
Ää aivan ihana *.*
|
|
|
Post by Claudia on Mar 4, 2014 7:30:58 GMT 2
Niinpä ♥ Onks toi ylämaanponi?
|
|
|
Post by Sinte on Mar 4, 2014 15:23:55 GMT 2
On, ylämaanponi. Tammalle on tullut monta ostotarjousta, saa pitää ihan kunnolla peukkuja pystyssä...Niinhän siinä sitten kävi, että Hilla muutti toiselle tarjoajalle kisaamaan. Hempskatti! Millaisia hevosia te muuten toivoisitte laumaan mukaan? Mä oon aivan ihastunut noista täplikkäistä, tällainen ori (ruunauksen kautta tosin) on ollut harkinnassa myös – ja itse asiassa on edelleenkin mietinnän alla.
|
|
Destiny (ei jaksa kirjautua)
Guest
|
Post by Destiny (ei jaksa kirjautua) on Mar 4, 2014 17:15:42 GMT 2
On, ylämaanponi. Tammalle on tullut monta ostotarjousta, saa pitää ihan kunnolla peukkuja pystyssä...Niinhän siinä sitten kävi, että Hilla muutti toiselle tarjoajalle kisaamaan. Hempskatti! Millaisia hevosia te muuten toivoisitte laumaan mukaan? Mä oon aivan ihastunut noista täplikkäistä, tällainen ori (ruunauksen kautta tosin) on ollut harkinnassa myös – ja itse asiassa on edelleenkin mietinnän alla. Mä niin tahtoisin hoitsuksi sellasen ponitamman/ruunan, joka olis haastava hoitaa että ratsastaa:3
|
|
|
Post by Ayla on Mar 5, 2014 18:18:34 GMT 2
Sanna, kyllä tuommoinen kelpais tänne! Itelläni jotenkin tuo Cindy ei iskekkään ihan omalle kohdalle. Tiedä sitten syytä. Ehkä mä vielä löytäisin hoitsun joka ois eniten mieleeni. Tai sitten koskaan semmoista ei tule vastaan :/
|
|