|
Post by Claudia on Feb 15, 2014 8:14:18 GMT 2
Sitä samaa, vaikkakin myöhästyin päivällä Nyt mä haluan aktiivistua. Kato, tässähän keksii uusia sanojakin, "aktiivistua"...
|
|
|
Post by Stefan on Feb 17, 2014 11:44:39 GMT 2
Ääärgh! Meitsi on yhen merkin päässä kuningasmerkistä... hetkonen, kunhan se kymppikortti on kuitattu niin... ^^'
|
|
|
Post by Iida on Feb 18, 2014 18:00:35 GMT 2
Äärg, tosi reiluu, Emppu (joka on siis täällä hoitajana ja mun IRL-besu) pääsi Thaimaaseen, ne lähti sinne sunnuntaina. Ja mä kärsin täällä kylmässä Suomessa ja märissä loskakeleissä yää
|
|
|
Post by Stefan on Feb 20, 2014 21:57:16 GMT 2
Iida, me kärsitään sitten yhdessä ((:
|
|
|
Post by Claudia on Feb 21, 2014 20:14:41 GMT 2
Kärsikää te vaan, mä täällä "iloitsen" "huimasta" 7 miinuksesta kemiassa :-D Mä _vihaan_ kemiaa. Ja ehheh, nyt pitäis olla hiihtoloma... ensin olin pe-ma kaverin mökillä Heinolassa ja sit ti-to laivalla, tänään tein läksyt, huomenna joku random ooppera, sunnuntaina (toivottavasti) vapaata. Maanantaina sit saan tietää kohtaloni ruotsinkokeen merkeissä. Ruotsista tuli mieleen, että hittolainen ku niitten piti mennä voittamaan Suomi. Ja ne on oikeesti maailman surkeimmat jääkiekossa hahaa! No ei. (Ihme et ehin kattoo sen matsin, mut onneks on eräs joka tekee mun läksyt )
|
|
|
Post by Ayla on Feb 24, 2014 14:51:42 GMT 2
Kyllä muute ketuttaa nää säät! On se mukavaa kun on lämmintä, mutta silti toi vesisade ja liukkaat kelit ei vaan oo se mun juttu. Tässä säässä pitäs vielä yhtä russponia mennä tällä viikolla ratsastamaan ulos! Mahtaa olla erittäin mahtavat mahdollisuudet ratsastukseen. Vielä viikonloppuna laskettelemaan, mutta taitaa sekin jäädä vähän haaveeksi :/
|
|
|
Post by Sinte on Feb 24, 2014 15:01:53 GMT 2
Hiihtolomalla hiihdetään vaikka hiekalla! Minä en kyllä suksiin koskekaan, taidan vaan sohvaperunata. Ja syödä.
|
|
|
Post by Claudia on Feb 24, 2014 15:50:58 GMT 2
Mulla oli hiihtoloma viime viikolla, ja kyllä sitä kaipaankin Oi hyvästi. Meilläpäin ei ole lunta sitten yhtään - aurinko paistaa ja porukat kulkee converseissä Tuntuu ihan keväältä!
|
|
|
Post by Sinte on Feb 24, 2014 16:04:38 GMT 2
Juu, eipä tääläkään hirmusesti lunta oo näkyny. Pihassa on tollanen 5m x 8m kokonen lampi ja muualle uppoo kun suohon. Metrin korkunen koirakin on mahaa myöten kurassa aina lenkin jälkeen... not good!
|
|
|
Post by Ayla on Feb 24, 2014 20:43:49 GMT 2
Meillä on lunta vielä jonkinverran, mutta kyllä noita lammikoita löytyy aikaslailla (auringosta ei meill päin ole kyllä tietoakaan) ja mulla hiihtoloma vasta ensi viikolla. Asun niin pohjosessa..
|
|
|
Post by Stefan on Feb 25, 2014 0:08:42 GMT 2
Meillä taas ei pääse edes postilaatikolle tai autolle liukastumatta, kun tontti viettää loivasti alaviistoonkin vielä. Ja vai että hiihtoloma - tuntui ennemminkin pääsiäislomalta kun pääsin vaan kerran 7v serkun kanssa pulkkailemaan ja sekin oli semmoinen jäämäki ettei serkku uskaltanut ottaa pulkkaa ja pakotti mut ottamaan liukurin, tuloksena järkyttävän kipeä takapuoli ja jouduin ottamaan kevyesti tallilla - estetreeni vaihtui kouluväännöksi, kun ei maastoonkaan voinut mennä vaikka ratsulla hokit olikin. Ei tallin omistaja päästä meitä jäisilke teille yksin, ties mille mustalle jäälle mäkin menisin laukkailemaan...
|
|
Tassu
Uutukainen
|
Post by Tassu on Feb 25, 2014 23:04:14 GMT 2
jos on kipee persus nii helpompihan se esteilä kevyessä istunnassa eiku mitä... ootteko te alottanu kisakauttanne? mä oon jo hakenu sinisen rusetin talteen.
|
|
Tassu
Uutukainen
|
Post by Tassu on Feb 25, 2014 23:04:28 GMT 2
meni kaks kertaa ja kännykkä ei suostu poistamaan.. joku muu saa poistaa tän
|
|
|
Post by Claudia on Feb 26, 2014 17:41:08 GMT 2
Oon kisannu jonku verran ennen koulun vaikeammaksi muuttumista Lähinnä koulua, pari kertaa kenttää - esteitä en niinkään, tosin olis kiva oppia hyppimäänkin. Luultavasti Rinjan kanssa tulee hypittyä enemmän kuin Novan kanssa, nimittäin hoidin Novaa (mulle se on aina Draamakuningatarsieni ) melkein 4 kuukautta enkä hypännyt kertaakaan Okeiokei Nova on vähän eri asia, se kun on GP-tason kouluhevonen, joten ei se niin hurjasti esteitä kyllä kaipaa. ... takaisin IRL juttuihin Oonko mä ainoo jonka koirat ei haluu mennä ulos kurakelillä? Mulla on kultainennoutaja ja länsiylämaanterrieri, kumpikaan ei oikein tykkää vedestä, paitsi uiminen on in. Mutta kurakelillä eivät halua lenkille, muutenkin ulos saa oikein passittaa. Jos on kuivaa, etenkin kultainen viihtyy helposti parikin tuntia ulkona. Hirvee, onkohan mulle tullu joku kasvatusvirhe vai xD
|
|
|
Post by Sinte on Feb 26, 2014 21:42:53 GMT 2
Uuh, Metsikseen muutti tällainen superseksikäs! ♥
|
|