|
Post by Sinte on Feb 9, 2014 9:04:11 GMT 2
Me katottiin Sakun kans Putous :'D hitto kun niillä on hyviä juttuja. Eilinen ilta meni kyllä ihan löhöilyks kun käytiin iltapäivällä leffassa kattomassa Gravity (oli muuten ihan superhyvä). Putous alkokin sit just kun päästiin kotisohvalle..... (:
|
|
|
Post by Iida on Feb 9, 2014 13:42:56 GMT 2
Joo, se oli kyllä ihan sairaan hyvä
|
|
|
Post by Jasu on Feb 9, 2014 20:32:36 GMT 2
Onks noi mun tarinat ees yhtää haikeita Älkää ihmetelkö aika pitkälti kerron tarinoissa omia kokemuksia, mutta muunneltuna ja nimet muutan. Tää on mun tapa purkaa tunteitani ja ahdistusta.
|
|
|
Post by Vilja on Feb 9, 2014 21:14:49 GMT 2
Jee, oon melkein saanut uuden tarinan valmiiksi! Ihan mahtavaa, kun nyt on alkuillastakin vielä aika valosaa, niin ei tarvi aina kiirehtiä suoraan töistä tallille. Plussakelit sais vaan loppua ennen ku alkavatkaan, koska mä haluan vihdoin kunnon talven ja paljon lunta, että pääsis hankitreenaan! Ja muutenkin tällaset tilsakelit on ärsyttäviä, vaikka meillä onkin tilsakumit aina talvisin. Se tunne, kun kärsii hartia- ja niskajumeista, mutta siitä huolimatta käyttää kaikki rahat hevoshierojaan...
|
|
|
Post by Kasper on Feb 9, 2014 23:13:08 GMT 2
Ha, eipä meilläkään tuolla ole oikeastaan päässyt kuin vasta tällä viikolla hyppäämään vähän enemmän. Viimeinkin kentän pohja siinä kunnossa, toivottavasti nyt pysyykin edes jonkin aikaa! Se tunne kun monta kopukkaa liikutettavana päivässä pimeällä luistinradalla (okei, kyllä sieltä valot ihan löytyy ) eikä meinaa järki riittää sen homman kanssa. Kelirikkokin alkaa taas lähestyä, mukavaahan tuo että elukat tykkää vetää rullaa *ssa mutta se putsaaminen onkin sitten toinen juttu.
|
|
|
Post by Jossu on Feb 10, 2014 15:42:01 GMT 2
Pipsa on ihan mahtava pakkaus. Kävin just kirjoittamassa sen päiväkirjaan.
|
|
|
Post by Emma on Feb 10, 2014 20:43:49 GMT 2
Pitäs rustata joku päivä jotai. Ideoita? P.S Tuo kuukauden tallilaisuus tuli mulle aivan puskista
|
|
|
Post by Destiny on Feb 10, 2014 20:46:13 GMT 2
Ihanaa että kaikki lumi sulaa, vielä vaan kaikki liukkaus pois nii olis ihan perfect *.*
Kisulle pitäis kirjoitella jotain stooria päivikseen, tahtoisko joku lähteä maastolenkille? Pipsalle onkin tarina melkein valmis:) Silläkin pitäisi kisailu aloittaa. Oonko ainoa joka tykkää aloitella nuoren hevosen/ponin kanssa kisaaminen helposta Cstä ja siirtyä lopulta siihen "viralliseen" kisatasoon?
|
|
|
Post by Emma on Feb 10, 2014 20:53:07 GMT 2
Desi, mä voin lähtee maastoilemaan, vaikka siellä vasta kävin
|
|
|
Post by Sinte on Feb 10, 2014 20:54:58 GMT 2
Ei ei, mä en yhtään tykkää tästä kamalasta loskasta. Sais joko olla kunnon talvi tai sitten kesä saman tien! Hyi, yök, pimeetä kylmää ja märkää, hyrr.
|
|
|
Post by Destiny on Feb 10, 2014 21:04:45 GMT 2
Noniin tosiaan, sais se loska ja märkäkin lähteä! Vaikka mua jotenkin inspaa tarinoissa nää loska- ja kurakelit:D Onkohan lammen jää ihan sulanut vai voiko siinä vielä ratsastaa? Tuli kamala inspis siihen maastotarinaan
|
|
|
Post by Sinte on Feb 10, 2014 21:13:44 GMT 2
Ihan kuinka realistisesti sen aattelee, näillä keleillä en uskaltais mennä hepan kans mut ei täällä virtuaaleissa niin tarkkaa oo vähän pettää vaan, ei sen suurempaa...
|
|
|
Post by Vilja on Feb 10, 2014 21:21:22 GMT 2
Destiny, mäkin tykkään aloittaa matalemmista luokista. Ja oon tehnyt myös niin, että oon kerännyt nuorikolle valmennuksia sekä kisakokemusta ja sitä mukaan nostanu sitä tasoa siihen lopulliseen tasoon saakka, koska eihän oikeassakaan elämässä nuoret heti osaa vaativien luokkien juttuja
|
|
|
Post by Iida on Feb 14, 2014 14:04:05 GMT 2
Tervehtikää maailman epäaktiivisinta hoitajaa! Pitäis saada tarina kirjotettuu, mut katotaan nyt jaksanko Huomenna tulee Putous, jes! Ja sunnuntaina Porvooseen
|
|
|
Post by Vilja on Feb 14, 2014 17:14:17 GMT 2
Hyvää ystävänpäivää kaikille!
|
|