|
Post by Meiju on Mar 10, 2014 8:50:52 GMT 2
Stefan, voinhan mä toki tullaki villin orhin pistämään ruotuun. Toki vois jaksaa tapella noitten omien kiukkupäidenkin kanssa, mutta nää helpot on niin kovin mukavia aina välillä!
|
|
|
Post by Iida on Mar 10, 2014 14:54:12 GMT 2
Iidakin haluaisi ihan ehdottomasti Saksaan!
|
|
|
Post by Destiny on Mar 10, 2014 18:26:23 GMT 2
Ich! Desi tahtoo niiin kovasti Saksaan, olis jotain hyötyä opiskelusta...tekit<3
|
|
|
Post by Stefan on Mar 11, 2014 22:33:01 GMT 2
Hei, kukaan ei pääse Saksaan jos ei keksitä mitään tekemistä! (:<
|
|
|
Post by Loci on Mar 11, 2014 22:37:23 GMT 2
Makkara, paljon (koulu-/)esterääkkiä, pitkä maastolenkki ja vaikka paikallisten nähtävyyksien kyyläilyä, ihan niinkuin niitä ei jo täällä metsiksellä näkis
|
|
|
Post by Stefan on Mar 11, 2014 22:47:46 GMT 2
Jos vaikka olisi yksi maasto, lähdetään illalla ja nukutaan jossakin vanhalla kalastajanmökillä (Stefanin isän mökki) ja siihen voisi samalla yhdistää ne nähtävyydet? Locin toiveet otettu huomioon, ite ajattelin myös vaikka vikellystä, koska pari sopivaa hevostahan tuolla on! Ainakin Dani ja Smetana kestää selässä temppuilevia ratsastajia. Ja sitten voi täti näyttää perään miten saksalainen, oikea vikeltäjä hoitaa homman. Samoin äiti olisi varmaan kiinnostunut luennoimaan nuorten hevosten koulutuksesta.
Äh, välillä puhun "Stefanin äidistä", välillä "mun äidistä"...
|
|
|
Post by Jasu on Mar 14, 2014 11:40:48 GMT 2
Jasukin haluais päästä Saksaan - kotimaahan.
|
|
|
Post by katherine on Mar 15, 2014 21:40:18 GMT 2
Koko poppoo haluaa Saksaan! :'D En myönnä mitään. No joo, sorrun ja myönnän sittenkin tahtovani myös Saksaan ^^
|
|
|
Post by Loci on Mar 15, 2014 23:47:00 GMT 2
Olen varmaan masokisti tai jtn. Ilmoittauduin kisoihin, yhdistetyt koulu ja este, olis tahtonu hyppäämään, mutta tallilla on yksi hevonen, jolla oon viimeisen vuoden aikana ratsastanut, kerran. Joten nyt sitten olen miettinyt miten saan keskikäynnin ja ravissa askeleen pidennyksen. Kouluradasta puolet hallussa ja itse oon luokan ekana. Ainakin kameran otan mukaan, toivottavasti saan edes esteitä vähän kuvattua, koska sää. Toivottakaa onnea, mä tarviin sitä!
|
|
|
Post by Stefan on Mar 16, 2014 9:04:12 GMT 2
Tsemppiä vaan, Loci! Kyllä sä pystyt siihen, kunhan et hermostu, ja ajattele: jos feilaat, voit naureskella sitä täällä yhdessä meidän kanssa, ja jos et halua meidän tietävän, onhan sitä helppo valehdellakin netissä (vaikka tosin en suosittele, rehellisyys ja luotettavuus on A ja O).
Nautit vaan kisaamisesta, mitä nyt jotkut pikku vinoperuutukset haittaa?? (;
|
|
|
Post by Loci on Mar 16, 2014 16:39:53 GMT 2
Olin luokkani toinen, tai siis viimenen muistin radan, mikä oli tavoitteeni. Nyt olis myös vähän estekuvia shetuista, suokista ja arabista ainakin. Olin sitten tallilla 9.15-15.45, huh
|
|
|
Post by Claudia on Mar 18, 2014 7:57:41 GMT 2
No, tärkeintähän se on että yrittää
|
|
|
Post by katherine on Mar 19, 2014 15:08:48 GMT 2
Hey, nyt porukkaa noihin tuhansiin *krhm* peleihin, visoihin, jatkotarinoihin yms. jotka tuolla seisovat aivan kuolleina xD
|
|
|
Post by Jasu on Mar 20, 2014 10:04:29 GMT 2
Loci, itte oon joskus ollu 12 tuntii tallilla. Meni kaheksaks tallille ja lähin sielt illal vähä jälkeen kaheksan
|
|
|
Post by Jasu on Mar 20, 2014 10:05:39 GMT 2
P.S Anteeksi tämä "aktiivisuuden multihuipentuma". Ystävä kuoli viimeviikolla ja poikaystävän kanssa on ollut riitoja. Yritän aktivisoitua tästä nyt jahka saan oman elämäni kuntoon. Emmalta terkkuja!
|
|