|
Post by Loci on Oct 29, 2013 11:25:19 GMT 2
Huhhu. Ompas tänään ollu "rento" päivä koulussa. taitajakisojen takia oli paljon vähemmän hommia aamupävässä. Tosiaan IRL opiskelen hevosalaa ja talliviikot menossa.. Onhan se mielenkiintoista lampsia aamulla kuuden aikaan tuonne puolenkilometrin päähän tallille ruokkimaan heposia, mutta ei innosta ottaa noita sääntörikkomuksia.
Mut hei, some life to here too! Mites teillä näin yleensä?
|
|
|
Post by Sinte on Oct 29, 2013 17:30:05 GMT 2
Loci, meillä on rankkaa ja ei rankkaa – molempia yhtä aikaa. Toisaalta pitkätkin päivät menee nopeesti kun on viihtysä koulu, rennot (ja poissaolevat...) opet ja läheiset kaverit menossa mukana. Meillä on justiin teoria-aineet menossa, sosiaali- ja terveysalalla siis mennään!
Puh, kalloo on hakannu kans tasasesti koko hemmetin päivän. Jotain mätää siinä kieliluokassa on, kun sieltä aina lähtee armoton päänsärkymaratoni!
|
|
|
Post by Claudia on Nov 1, 2013 16:24:34 GMT 2
Meillä oli matikan tuplatunti, enkun koe ja musan teoriakoe... ja mun ka on tyyliin 10-. Tarkistettiin äikän kokeet. Sit oli jotain *piip* kemiaa, jota mä nykyään vihaan... Ja tääl tulee räntää ja KUNNOLLA tuleeki! Arvatkaa pitäiskö mun vielä liikuttaa meidän hevonen! Tulipa vaikee. Epäonnen päivä! Enkun kokeen jälkeen luettiin kappaletta nimeltä Jessica's Unlucky Day. Hih, just aiheeseen sopiva...
|
|
|
Post by Sinte on Nov 1, 2013 19:42:27 GMT 2
Vitsit, Claudia, onpa sulla korkee keskiarvo! Tarkotitko kaikkien aineitten keskiarvoa vai jonkun yksittäisen? En minäkään kovin taitava kemiassa (tai fysiikassa...) ole, meiän nykyisellä opettajalla on ehkä maailman surkein opetustekniikka. Kaikille ihan yleisesti pahoittelen, että Metsiksen päivitys saattaa olla hidasta ja tökkiä välillä – mulla on ihan kamalasti hommia, eikä niitä millään ehri tekemään yhtä aikaa. Pyrin kuitenkin muistamaan hoitajien kaappien päivityksen (tapahtumaosallistumiset lähinnä), saa ilman muuta muistuttaa jos huomaatte että unohtelen!
|
|
|
Post by Claudia on Nov 2, 2013 5:23:25 GMT 2
Se 10- on ihan yleinen keskiarvo, mut kemiassa mun ka on 6+. Johtuu siitä, et mulla menee kielet, äikkä, musa, bilsa, mantsa, fyssa ja muut aineet nii hyvin. Matikassaki mul on 8. Mut esim enkusta (lempiaine) mulla on ollu kolmosesta asti kiitettävä/10. Meillä on ihan paras enkunope, mut varmaa kaikki vihaa sitä kemianopee. Meidän entinen musanope ei suostunu laulaan ollenkaan, se sano et laulakaa te kovaa, mun ääni ei oo mikään kuulemisen arvonen. Nykynen musanope kyl laulaa, ja laulaaki koko ajan.
Periaatteessa toi koulu menee ihan hyvin, mut täällä on niin hirvee sää, että! Meillä on 17-vuotias täysiveriruuna, jonka nimi on Ralli, joten nimestä voi päätellä, että se tarvii aika paljon liikuntaa...
|
|
|
Post by Vilja on Nov 4, 2013 20:52:27 GMT 2
Kiinnostaisko ketään lähteä pimeämaastoon? ;) (nimim. En jaksa itse valita ratsukkoja tarinoihin :D)
|
|
|
Post by Sinte on Nov 4, 2013 21:29:15 GMT 2
Vilja, kiva idea, menkää ihmeessä! Mitäs tykkäätte uusista foorumitähdistä? Ne vähän kenkkuilee, kaikilla pitäisi olla seafoam-väriset (kuten ainakin tuossa ylhäällä Viljalla ja Claudialla), mutta osalla tähdet on vaihtaneet väriä, eikä syytä olla vielä saatu selville. Toistaiseksi asia saa jäädä näin, katsotaan josko vastaus joskus putkahtaisi piilostaan. Omistajilla tähtien pitäisi olla ruusunpunaiset, ja ylläpitäjillä oranssit. Tähtien määrä ja "titteli" (esim. uutukainen, vakiokasvo, aktiivinen) vaihtelevat foorumille lähettyjen viestien mukaan.
|
|
|
Post by Stefan on Nov 4, 2013 22:09:09 GMT 2
|
|
|
Post by Claudia on Nov 5, 2013 6:11:56 GMT 2
Vilja, mä voisin tulla kans Novalla
|
|
|
Post by Ayla on Nov 5, 2013 18:46:05 GMT 2
Vilja, minä myös Foggyn kanssa! Olen muuten sua käyttäny tarinoissani iha vaa tälläsenä huomautuksena (;
|
|
|
Post by Vilja on Nov 5, 2013 19:49:46 GMT 2
Jee, kiva! Kelpaatte kyllä kaikki seuraksi :) Ja mua saa käyttää ihan mielin määrin, en pistä pahaksi!
Ainiin, ja tähdet näyttää hyviltä! Tykkään tästä vihertävästä väristä, se sopii mun kuvan paitaan ;D
|
|
|
Post by Ayla on Nov 5, 2013 21:06:50 GMT 2
Vilja, hyvä juttu ja toivottovasti edes olet yhtään samanlaine niissä tarinoissa mitä oot aatellu. Ite tykkään muute lueskella muitten tarinoita hirveästi ja yritän aina bongata, jos mua ois käytetty. Harmikseni en oo vielä ikinä törmänny siihen, et joku kirjottas minustaki johonkin tarinaan. Luetteko te muitten tarinoita koskaa?
|
|
|
Post by Stefan on Nov 5, 2013 21:47:26 GMT 2
Ayla, kyllä sä oot mun murhatarinassa ollu! Tzekkaapa vaikka, taitaa olla tallipäiviksen toiseksi uusin merkintä.
Mutta joo, mä luen toisten tarinoita ja ilahdun aina jos mun nimi lukee tuolla. Tällä hetkellä taitaa eniten tarinoiden perusteella olla tuttuja Meiju ja Loci. Stefania saa käyttää tarinoissa vapaasti, kunhan lukasee tuon esittelyn ja soveltaa sitä.
|
|
|
Post by Ayla on Nov 6, 2013 15:44:15 GMT 2
Stefan, kuulostaapa lupaavalta! Mut pitääpä lukasta tässä heti ku pääse ruotsin kirjan edestä pois... pitää koe uusia kun hylätty läsähti. Jospa sitä nyt tekis oikeesti sen kunnon ryhti liikkeen tähän kouluhommaan vaikka luinkin tuohon kokeeseen olevinaan ihan hyvi. Nyt oon sit lukenu taas sen iha hyvi olevinaa
|
|
|
Post by Vilja on Nov 6, 2013 16:32:08 GMT 2
Ayla, jos mut kuvaa iloisena, niin ei voi mennä kovin paljon metsään! (: Mäkin luen muiden tarinoita (tai ainakin painan Ctrl + F ja etsin itseni tekstistä xD). Välillä niistä saa hyviä ideoita omiin tarinoihin, jos ei muuten meinaa tekstiä syntyä. Ja niistä saa tietty paremman kuvan myös siitä henkilöstä, jos aikoo sitä joskus käyttää
|
|