|
Post by siega on Jun 20, 2013 14:25:31 GMT 2
Täällä on ukkostanu melkein joka päivä viimeset puoltoista viikkoo 
|
|
|
Post by Iida on Jun 30, 2013 8:13:47 GMT 2
Tekis mieli mennä ulos, mutta sataa kaatamalla... Onhan se ihan kivaa vaihteluu, nyt kun on ollu hellettä 
|
|
|
Post by Sinte on Jul 3, 2013 17:25:07 GMT 2
Iida, meiän iso koira (tosi iso, näyttää lampaalta) pelkää kaikkia lentäviä - paitsi lintuja
|
|
|
Post by Anskuli on Jul 14, 2013 9:58:41 GMT 2
Tietääkö joku, että miten voi tehä virtuaalihevoselle sivut? Oon VRLlän jäsen, eli voin rekisteröidä hevosen. Tiien kyllä et sen hepan saa keksii ite ja oon miettiny sitä, mut en älyy miten ne sivut tehään.
|
|
|
Post by Anskuli on Jul 14, 2013 10:37:38 GMT 2
Sry, toi edellinen ei ollu mikään "mites teiän päivä" juttu.
Täällä on aurinkoista, näpyttelen kännykkää ulkona.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 26, 2013 22:31:26 GMT 2
Minäkin löysin takaisin Metsikseen jälleen. Kukaan ei varmaan minua täällä muista Sinteä lukuunottamatta, mutta hoidin täällä vajaa vuosi sitten Lonttia ja omistin Hessun.  Nyt sitten tein paluun ilman hoitohevosta, kun ei vapaita ollut ja pyöriskelen tallilla rapsuttelemassa kaikkia tallin heppoja. Mua saa pyytää vaikkapa maastokaveriksi ja käyttää tarinoissa. :-)
|
|
|
Post by Ansku. on Aug 9, 2013 12:34:25 GMT 2
Aikahyvä, "käyttää". Niinpä, mennään sit jokupv maastoon:D
|
|
|
Post by Iida on Sept 8, 2013 14:37:58 GMT 2
Mitä mieltä oisitte, jos Sanna järjestäis täällä kirppiksen?  Musta ois ainakin hyvä idea!
|
|
|
Post by Claudia on Oct 19, 2013 4:25:55 GMT 2
Niinpä! Vois kysyä!
|
|
|
Post by Claudia on Oct 19, 2013 13:20:46 GMT 2
Jep 
|
|
|
Post by Stefan on Oct 22, 2013 21:11:25 GMT 2
Haha, Sanna se kettu! Kurkatkaapas mun kaappi Metsiksen sivuilta! Ja mihin se mun suklaalevy katos? Nyt tulee piiskaa.
Juu eli jos herättäis tätä keskustelua?
|
|
|
Post by Ayla on Oct 23, 2013 13:47:08 GMT 2
Kiva loskap.. en sano mitä!  Consit eivät ollet tämän kelin kengät. Piti pyytää äiti hakemaan mut kotiin, kun en kenkää saanut jalkaani ja kaiken hyvän lisäksi mulla oli jalat kipeät, kengät hankas (sen takia että kengät ja sukat olivat märät) Ihanaa..  Millasta säätä teillä on?
|
|
|
Post by anni on Oct 23, 2013 15:13:53 GMT 2
Heips, aloittelin Nassun hoitajana tuossa vähän aikaa sitten ja ajattelin ilmoittautua tännekkin  Täälläkin kauhee loskakeli :/ Onneks siirryin merkkituotteista talvitennareihin pari päivää sitte, ne pitää paremmin vettä
|
|
|
Post by Sinte on Oct 23, 2013 16:00:29 GMT 2
Hei haloo, nyt menette kyllä markkinoimaan tavaroita sinne kirppikselle kun sitä kinusittekin järjestettäväksi  eihän siellä ole kuin minä ja Stefan? Ei se pyöri jos ei ole myytävää tavaraa; vauhtia popoihin! Stefanilta vietiin oikeus suklaalevyyn, edellinen hoitaja oli unohtanut sen sinne – sorry! Annille tervetuloa porukkaan, toivottavasti pääset pian mukaan juttuihin! 
|
|
|
Post by Claudia on Oct 25, 2013 16:39:07 GMT 2
Mä niin vihaan näitä elektroniikkalaitteita... Nyt mun iPad on keksiny, et ei näytä nettiä ku siel on "paljon suojatonta sisältöä" eli MITÄ?! Ja koneessa on selain lukittu, jee. Eilen pilasin uuden paidan kemiantunnilla.
|
|