|
Post by Sinte on Jan 10, 2012 15:59:36 GMT 2
Ideana olisi siis jatkaa tarinaa: kopioi edellisen tarina ja lisää perään yksi lause. Tarinaa saa jatkaa niin monta kertaa kuin haluaa, mutta väliin on tultava vähintään yksi toisen henkilön kirjoittama pätkä!
Puhtaanvalkea lumi oli laskeutunut tallipihan ylle, kun
|
|
Ansku
Aloittelija
|
Post by Ansku on Jan 10, 2012 16:34:31 GMT 2
Puhtaanvalkea lumi oli laskeutunut tallipihan ylle, kun näin mustan orin tarhassa.
|
|
|
Post by Sinte on Jan 11, 2012 14:11:51 GMT 2
Puhtaanvalkea lumi oli laskeutunut tallipihan ylle, kun näin mustan orin tarhassa. Se heilautti häntäänsä osuen samalla pieneen puuntaimeen, joka pudotti kasan lunta maahan hennoilta oksiltaan.
|
|
|
Post by Abbe on Jan 11, 2012 18:22:46 GMT 2
Puhtaanvalkea lumi oli laskeutunut tallipihan ylle, kun näin mustan orin tarhassa. Se heilautti häntäänsä osuen samalla pieneen puuntaimeen, joka pudotti kasan lunta maahan hennoilta oksiltaan. Ori säpsähti, ja lähti pukkilaukkaa tarhan toiseen päähän.
|
|
|
Post by Sinte on Jan 16, 2012 17:19:39 GMT 2
Puhtaanvalkea lumi oli laskeutunut tallipihan ylle, kun näin mustan orin tarhassa. Se heilautti häntäänsä osuen samalla pieneen puuntaimeen, joka pudotti kasan lunta maahan hennoilta oksiltaan. Ori säpsähti, ja lähti pukkilaukkaa tarhan toiseen päähän. Naurahdin tarhan portilla ja nappasin riimun käteeni aidantolpasta.
|
|
|
Post by Abbe on Jan 16, 2012 18:51:07 GMT 2
Puhtaanvalkea lumi oli laskeutunut tallipihan ylle, kun näin mustan orin tarhassa. Se heilautti häntäänsä osuen samalla pieneen puuntaimeen, joka pudotti kasan lunta maahan hennoilta oksiltaan. Ori säpsähti, ja lähti pukkilaukkaa tarhan toiseen päähän. Naurahdin tarhan portilla ja nappasin riimun käteeni aidantolpasta. Avasin portin ja hivuttauduni varovasti tarhaan sisälle.
|
|
Ansku
Aloittelija
|
Post by Ansku on Jan 17, 2012 16:30:57 GMT 2
Puhtaanvalkea lumi oli laskeutunut tallipihan ylle, kun näin mustan orin tarhassa. Se heilautti häntäänsä osuen samalla pieneen puuntaimeen, joka pudotti kasan lunta maahan hennoilta oksiltaan. Ori säpsähti, ja lähti pukkilaukkaa tarhan toiseen päähän. Naurahdin tarhan portilla ja nappasin riimun käteeni aidantolpasta. Avasin portin ja hivuttauduni varovasti tarhaan sisälle. Vihelsin, ja ori pysähtyi ja käänsi päätään minun suuntaani.
|
|
|
Post by Abbe on Jan 17, 2012 17:35:33 GMT 2
Puhtaanvalkea lumi oli laskeutunut tallipihan ylle, kun näin mustan orin tarhassa. Se heilautti häntäänsä osuen samalla pieneen puuntaimeen, joka pudotti kasan lunta maahan hennoilta oksiltaan. Ori säpsähti, ja lähti pukkilaukkaa tarhan toiseen päähän. Naurahdin tarhan portilla ja nappasin riimun käteeni aidantolpasta. Avasin portin ja hivuttauduni varovasti tarhaan sisälle. Vihelsin, ja ori pysähtyi ja käänsi päätään minun suuntaani. Lähestyin oria varovasti, riimu selkäni takana.
|
|
|
Post by Sinte on Jan 18, 2012 13:26:16 GMT 2
Puhtaanvalkea lumi oli laskeutunut tallipihan ylle, kun näin mustan orin tarhassa. Se heilautti häntäänsä osuen samalla pieneen puuntaimeen, joka pudotti kasan lunta maahan hennoilta oksiltaan. Ori säpsähti, ja lähti pukkilaukkaa tarhan toiseen päähän. Naurahdin tarhan portilla ja nappasin riimun käteeni aidantolpasta. Avasin portin ja hivuttauduni varovasti tarhaan sisälle. Vihelsin, ja ori pysähtyi ja käänsi päätään minun suuntaani. Lähestyin oria varovasti, riimu selkäni takana. Nappasin orin kiinni ja talutin sen portille, jonka olin sulkenut perässäni astellessani lumiseen tarhaan.
|
|
|
Post by Abbe on Jan 18, 2012 22:04:16 GMT 2
Puhtaanvalkea lumi oli laskeutunut tallipihan ylle, kun näin mustan orin tarhassa. Se heilautti häntäänsä osuen samalla pieneen puuntaimeen, joka pudotti kasan lunta maahan hennoilta oksiltaan. Ori säpsähti, ja lähti pukkilaukkaa tarhan toiseen päähän. Naurahdin tarhan portilla ja nappasin riimun käteeni aidantolpasta. Avasin portin ja hivuttauduni varovasti tarhaan sisälle. Vihelsin, ja ori pysähtyi ja käänsi päätään minun suuntaani. Lähestyin oria varovasti, riimu selkäni takana. Nappasin orin kiinni ja talutin sen portille, jonka olin sulkenut perässäni astellessani lumiseen tarhaan. Tarhassa ei ollut muita hevosia, joten jätin portin auki.
|
|
|
Post by Sinte on Jan 19, 2012 13:34:50 GMT 2
Puhtaanvalkea lumi oli laskeutunut tallipihan ylle, kun näin mustan orin tarhassa. Se heilautti häntäänsä osuen samalla pieneen puuntaimeen, joka pudotti kasan lunta maahan hennoilta oksiltaan. Ori säpsähti, ja lähti pukkilaukkaa tarhan toiseen päähän. Naurahdin tarhan portilla ja nappasin riimun käteeni aidantolpasta. Avasin portin ja hivuttauduni varovasti tarhaan sisälle. Vihelsin, ja ori pysähtyi ja käänsi päätään minun suuntaani. Lähestyin oria varovasti, riimu selkäni takana. Nappasin orin kiinni ja talutin sen portille, jonka olin sulkenut perässäni astellessani lumiseen tarhaan. Tarhassa ei ollut muita hevosia, joten jätin portin auki.
Tallissa tuoksui heinä ja juuri tehdyt iltaruoat, kun
|
|
|
Post by Abbe on Jan 22, 2012 23:16:39 GMT 2
Tallissa tuoksui heinä ja juuri tehdyt iltaruoat, kun tulin sinne.
|
|
|
Post by Sinte on Jan 25, 2012 17:37:53 GMT 2
Tallissa tuoksui heinä ja juuri tehdyt iltaruoat, kun tulin sinne. Sidoin tarhasta hakeneeni Veeti-oriin käytävälle ja laskin karsinan oven viereen mukaan nappaamani harjapakin.
|
|
|
Post by Abbe on Jan 28, 2012 19:15:25 GMT 2
Tallissa tuoksui heinä ja juuri tehdyt iltaruoat, kun tulin sinne. Sidoin tarhasta hakeneeni Veeti-oriin käytävälle ja laskin karsinan oven viereen mukaan nappaamani harjapakin. Avasin pakin ja otin sieltä pehmeän harjan, jolla aion harjata Veetiä.
|
|
mistelia
Aloittelija
Mitenk? joku voi olla noin s?p??
|
Post by mistelia on Feb 29, 2012 21:57:10 GMT 2
Tallissa tuoksui heinä ja juuri tehdyt iltaruoat, kun tulin sinne. Sidoin tarhasta hakeneeni Veeti-oriin käytävälle ja laskin karsinan oven viereen mukaan nappaamani harjapakin. Avasin pakin ja otin sieltä pehmeän harjan, jolla aion harjata Veetiä. Näin aivan selvästi, että se nautti siitä.
|
|