Post by Deleted on Apr 24, 2015 19:16:07 GMT 2
SOFIAN ESTETUNTI 5.5.2015
Viimeinen ilmottautumispäivä 4.5
Tällä kertaa päästetään niin estehirmut kuin perushyppelijät vauhtiin, kun kokeilen opetustaitojani estepuolella. Vuorossa on siis esteitä, esteitä nostetaan ratsukon tason mukaan. Ensimmillään hyppäämme kuitenkin vain 80 senttimetriä, sillä tallin hevoset ovat vielä minulle suhteellisen uusia.
Alkukäyntien jälkeen ravailemme, hetken kuluttua otamme puomit käyttöön. Vaihtelemme pariin otteseen suuntaa ja lähdemme sitten hyppäämään verryttelyksi pientä ristikkoa. Verkkahyppyjen jälkeen tulemme neljän esteen ratoja ratsukon tason mukaan. Tämän jälkeen lopettelemme pienoisen ravi- ja käyntityöskentelyn jälkeen.
Maksaminen tapahtuu valitsemalla parhaiten tuntianne kuvaava sana. Mukaan mahtuu viisi ratsukkoa, hevosen saa valita vapaasti Metsälammen hevosista ( ulkopuolisia ei oteta ). Sofia kommentoi tuntisuoritukset!
OSALLISTUJAT 4/5 ( + = maksanut: Sinte on lisännyt kaappiin tuntimerkinnän)
Osallistu alle muodossa:
ratsastaja - ratsu
maksu
- Joanna - Dodo +
- Tiffany - Jade +
- Silja ja Helmi +
- Antsu ja Foggy +
- Alex ja Martta +
MAKSAMINEN
Valitse lauseen alta löytyvistä sanoista eniten teidän menoanne kuvaava sana. Jos et löydä mitään sopivaa sanaa, ota sana joka on lähinnä oikeaa.
Alkutunnista ratsuni...
Viimeinen ilmottautumispäivä 4.5
Tällä kertaa päästetään niin estehirmut kuin perushyppelijät vauhtiin, kun kokeilen opetustaitojani estepuolella. Vuorossa on siis esteitä, esteitä nostetaan ratsukon tason mukaan. Ensimmillään hyppäämme kuitenkin vain 80 senttimetriä, sillä tallin hevoset ovat vielä minulle suhteellisen uusia.
Alkukäyntien jälkeen ravailemme, hetken kuluttua otamme puomit käyttöön. Vaihtelemme pariin otteseen suuntaa ja lähdemme sitten hyppäämään verryttelyksi pientä ristikkoa. Verkkahyppyjen jälkeen tulemme neljän esteen ratoja ratsukon tason mukaan. Tämän jälkeen lopettelemme pienoisen ravi- ja käyntityöskentelyn jälkeen.
Maksaminen tapahtuu valitsemalla parhaiten tuntianne kuvaava sana. Mukaan mahtuu viisi ratsukkoa, hevosen saa valita vapaasti Metsälammen hevosista ( ulkopuolisia ei oteta ). Sofia kommentoi tuntisuoritukset!
OSALLISTUJAT 4/5 ( + = maksanut: Sinte on lisännyt kaappiin tuntimerkinnän)
Osallistu alle muodossa:
ratsastaja - ratsu
maksu
- Joanna - Dodo +
- Tiffany - Jade +
- Silja ja Helmi +
- Antsu ja Foggy +
- Alex ja Martta +
MAKSAMINEN
Valitse lauseen alta löytyvistä sanoista eniten teidän menoanne kuvaava sana. Jos et löydä mitään sopivaa sanaa, ota sana joka on lähinnä oikeaa.
Alkutunnista ratsuni...
- oli vauhdikas.
- ei halunnut kuunnella minua.
- toimi ihan kivasti!
Ensimmäiset ravipuomit...
- kompastelimme juuri ja juuri yli.
- sujui oikein mallikkaasti.
- ylittyivät melko madellen.
Verkkahypyt...
- menivät aivan metsään..
- loikimme helposti ilman ongelmia.
- ( täytä itse )
Rataesteet...
- sujuivat melko kivasti, vaikkakin pari pudotusta tuli.
- meni ihan okei, eipä kummempia.
- meni aivan surkeasti.
- meni aivan superisti!
Tervetuloa hyppelemään!