Post by Sinte on Dec 8, 2014 10:58:23 GMT 2

"Joinakin päivinä ajatuksia on ihan hirveän hankala pukea sanoiksi. Ne vaan tulee mieleen kamalan selkeästi, ei kuitenkaan mitenkään konkreettisesti vaan enemmänkin pelkkinä vatsanpohjaa kutkuttelevina tuntemuksina. Tai aavistuksina tuntemuksista.
Tänään mulla oli sellainen päivä. Tai oikeemmin se tunne oli päällä just ja nyt. Kun mä hölmö olin työnteon lomassa unohtunut kentän ohi kulkiessani siihen seisoskelemaan. Katselemaan. Oli tosi nätti päivä, aurinko paisteli ja sitä rataa, oli vähän pakkastakin. Ja mulla oli tää jännä fiilis, tiedä sitten johtuiko se vähän venähtäneestä nukkumaanmenosta edellisiltana vai jostain ihan muusta.
Mä en osaa arvata miks olin jämähtänyt seuraamaan kuuraisella kentällä puurtavan parivaljakon koulutreeniä näin pitkäks aikaa. Tää outo tunne oli vaan seurannut mua viime viikkoina, ja nyt se oli vahvistunut entisestään. En mä tiedä, mä en ollut tottunut tämmöiseen. Yleensä mä olin se, joka oli äänessä, ja yhtäkkiä löysin itseni tarkkailijan roolista. Nyt en vaan pystynyt irrottamaan silmiäni siitä ratsukosta."
Tänään mulla oli sellainen päivä. Tai oikeemmin se tunne oli päällä just ja nyt. Kun mä hölmö olin työnteon lomassa unohtunut kentän ohi kulkiessani siihen seisoskelemaan. Katselemaan. Oli tosi nätti päivä, aurinko paisteli ja sitä rataa, oli vähän pakkastakin. Ja mulla oli tää jännä fiilis, tiedä sitten johtuiko se vähän venähtäneestä nukkumaanmenosta edellisiltana vai jostain ihan muusta.
Mä en osaa arvata miks olin jämähtänyt seuraamaan kuuraisella kentällä puurtavan parivaljakon koulutreeniä näin pitkäks aikaa. Tää outo tunne oli vaan seurannut mua viime viikkoina, ja nyt se oli vahvistunut entisestään. En mä tiedä, mä en ollut tottunut tämmöiseen. Yleensä mä olin se, joka oli äänessä, ja yhtäkkiä löysin itseni tarkkailijan roolista. Nyt en vaan pystynyt irrottamaan silmiäni siitä ratsukosta."
2. luukun laukkakisojen osallistuminen päättyy
Tänään päättyy 2. luukussa olleiden laukkakisojen osallistuminen! Vielä ehdit hypätä mukaan (osallistumiset vain 2. luukkuun). Tulokset tulevat huomenna 2. luukkuun, mutta niistä ilmoitetaan myös 9. luukussa. Voittajat palkitaan!
8. Luukun arvonnan tulokset
Eilisen luukussa oli arvonta, johon ilmoittautui kymmenen henkilöä. Tulokset on nyt arvottu puolueettomasti Virtuaalijelpin tarjoamalla arvontakoneella.

Huom! Valmennuslahjakortin voittajat: valmennukset ovat lunastettavissa vain sellaisille hevosille, joilla on luonnekuvaukset. Voit lunastaa valmennuksesi jouluun mennessä Sinteltä, esimerkiksi tässä alla, sähköpostin (tohvelon@gmail.com) tai Metsälammen vieraskirjan kautta. Kun lunastat valmennuksia, ilmoita haluamasi laji- ja taso, sekä miten sinuun voi ottaa yhteyttä.
Palkintopaketti 1: 2x valmennuslahjakortti (voi vaihtaa myös kahteen päiväkirjamerkintään tai yhteen luonteeseen), violetti toppaloimi timanttikuvioinnilla, saman sarjan fleecepintelit sekä 100v€:n lahjakortti Equestrian PRO -hevostarvikeliikkeeseen.
Palkintopaketti 2: valmennuslahjakortti (voi vaihtaa myös päiväkirjamerkintään), vaaleanpunainen fleeceloimi timanttikuvioinnilla, saman sarjan fleecepintelit sekä 50v€:n lahjakortti Equestrian PRO -hevostarvikeliikkeeseen.
Palkintopaketti 3: valmennuslahjakortti (voi vaihtaa myös päiväkirjamerkintään) ja 50v€:n lahjakortti Equestrian PRO -hevostarvikeliikkeeseen.
Arvonnan tulokset
1. kuristaja (1. palkintopaketti)
2. Emmu (2. palkintopaketti)
3. Amelie (3. palkintopaketti)
4. Milja H
5. Ama
6. Emma P.
7. Miltsu
8. lottis
9. Iiris
10. mm
Sinten koulutunti 12.12. (ilmoittautuminen)
Sinte järjestää perjantaina, 12.12. koulutunnin, mutta mukaan otetaan vain hyvin pieni määrä osallistujia. Ilmoittautuminen alkaa tänään – sinulla on vajaa viikko aikaa perustella, miksi juuri sinut pitäisi ottaa mukaan? Kolme parasta perustelua voittaa! Mukaan päässeet saavat Sinteltä tuntikommentit.
- Osallistu tässä alla viimeistään 11.12. kirjoittamalla ytimekäs perustelu, miksi juuri sinut pitäisi ottaa mukaan koulutunnille? Säväytä esimerkiksi huumorilla! Kuvauksen ei tarvitse olla pitkä, muutama lause riittää. Viestistä tulee löytyä ratsusi nimi sekä linkki sen sivuille.
- Voit osallistua vain kerran, yhdellä hevosella.
- Tunnille mukaan päässeet saavat Sinteltä kommentit suorituksesta.
- Osallistujat (3 kpl) ja tuntikommentit tulevat löytymään 13. luukusta