|
Post by Sinte on May 26, 2014 14:07:20 GMT 2
Olisitko sinä kesäkuun tallilainen vuonna 2014?
Perustele hauskasti, miksi juuri sinut pitäisi valita Metsiksen kesäkuun tallilaiseksi! Lopullisen päätöksen teen kuitenkin minä.
Kuukauden tallilaiseksi valittu saa kaappiinsa kesäkuun ajaksi "kuukauden tallilainen" -palkintolaatan, sekä KT-merkin ikiomaksi. Lisäksi valitun tallilaisen nimi pääsee kunniaan Metsiksen tallivintillä.
Valinta tehdään kesäkuun alussa, siihen asti on aikaa perustella!
|
|
|
Post by katherine on May 26, 2014 21:19:53 GMT 2
Hei c'moon, oon Kate. Eikö siinä ole ihan tarpeeks hyvä syy? Tietenkin mut pitäisi valita, koska olen niin sympaattinen, empaattinen ja sosiaalinen. Vähän kaikkee, niinku. Kandee olla optimisti, siis kuin mä - siinähän tuli taas yks syy lisää. Ja mulla on varppina siistein käytöskin, eiku hymypatsas kouraan vaa ja menoks.
|
|
|
Post by Loci on May 27, 2014 11:31:58 GMT 2
Why The Potato?
Peruna, Pottu, Punatulkku, Loci... Niin miksi?Yleisesti:- Ahkera, luotettava, toimelias ja osaava. - Pitkäaikainen! Jo 11 kuukautta metsistä, eikä vielä kyllästytä! - Monipuolinen, vaikka mulla on ne omat suosikit, niin en silsi kaihda napata työhön sitä "tylsää" automaattimopoa. - Selässä, maasta tai kärryiltä, kyllä mä handlaan. - Minulla ei ole vielä KT-merkkiä, ois komee lisä! Olen siis ahkera työntekijä, ratsastan mielelläni tallin kuumimmatkin ja erikoisemmatkin otukset lävitse. Ponikokoinen, ainakin melkein, vaikka ponivuodet olisikin jo takana. Tunnen tallin ja lähiympäristön kuin omat taskuni, tai itseasiassa paremminkin. Mitä tää Maran pääharja tekee mun taskussa?!Takaisin satulaan, vaikka jalka paketissa! On sitä viiletetty Maran selässä pitkin Pirunmetsää, Esalta lennetty päin aitaa, Maran selästä tiputtu esteiden sekaan ja mitä vielä? Eikun selkään ja menoks! Tallihommat, no melkein kaikki hoituu, saan mä sen irtokengän Jätkän kaviosta siististi irti ja lannat nopeasti karsinasta kottariin. Satulahuone on sekaisin tuntilaisten jäljiltä, mutta ei kauaa, tallinvintti ojennuksessa (ja heinää hiuksissa.. ai taasko mä nukahin...). Siis pitikö se prinsessaponi hakea tuolta liejusta sisälle? Johan mä sen 5 minuuttia sitten toin karsinaan, ai toi musta tultasyöksevä lohikäärme? ei se vahingoittais kärpästäkään (tai ainankaan Locia). Huumorintaju? No se on ihan omaaluokkaansa tällä otuksella, joka tulee tallille milloin minkäkin näköisenä: umpimustaan pukeutuneena tai kun mikäkin varusteurheilija! Silti, aina hevoset ovat ykkössijalla. Keittiössä Loci pyörii myös, jos vaan tarvitsee, lisäksi kaikkien kanssa tulen toimeen, vaikka jonkun kanssa olisikin pientä erimielisyyttä tai vaan kemiat ei kohtaa. Taiteellinen Potaatti ei myöskään ole tainnut jäädä keltään huomaamatta? Kenet sitä sitten seuraavaksi taituroisi? Aika tiivistetty peruna..?
|
|
|
Post by Sinte on Jun 17, 2014 15:53:58 GMT 2
Vain kaksi ehdolla?
|
|
|
Post by Kasper on Jun 17, 2014 17:05:01 GMT 2
itsekehuvaroituuss... Mä meinasin jo jättää perustelematta että muillakin ois ees jotain mahiksia tän kanssa, mut kun näyttää niin onnettoman vähäiseltä tää osallistujamäärä niin laitetaan nyt kortit likoon täältäkin! Miksikäköhän ihmeessä juuri meikäläinen?
A] Minä oon ahkera.Uskallanpa nyt väittää et muut on jäänyt tän superahkeruustyöntekijän varjoon ihan kuus nolla. Kuka on ekana paikalla kun hevoset on karanneet laitumelta? Minä! Kuka tarjoaa auttavaa kättä kun et millään jaksais raahata märkiä loimia kuivumaan? meitsiii! Entä kuka on ainoa koko tallin väestä, joka tottelee koiramaisesti käskyä liikuttaa tallin laiskin ja kärttyisin paksuponi?? No tietenkin MINÄ!! Oli hätä tai avun tarve sitten mikä tahansa, käskipä Sanna mua sitten juoksemaan paikasta A paikan B kautta paikkaan C tai vastaavasti pysymään paikoillaan varustepinon kannattelijana mulla ei koskaan oo näyttää nyrpeetä naamaa komennuksille. Tilanteessa kuin tilanteessa oon aina paikalla enkä missään vaihees lusmuile nukkumaan mihinkään kottikärryjen taakse, eheen. Mä hoidan, mä hoidan!B] Minä oon viihdyttävä.
No siis kaikkihan täällä tietää kenen puoleen kääntyä kun tylsyys iskee kesken tallipäivän. Kasper laulaa, Kasper nauraa, Kasper soittaa, Kasper tanssii, Kasperkeittääkasperkokkaakasperrokkaa. Mä oon taatusti monipuolisin viihdyttäjä koko maassa, ja Sannakin on tyytyväinen kun asiakkaat on tyytyväisiä. Tarviiks tää enempää perustelui? C] Minä oon aktiivinen.Siis ihan tosissaan, kui monta tapahtumaa sun muuta Metsiksel on mun täällä olemisaikana (krääää kielioppimonster) järkätty, joissa mä en olis ollut mukana muista kuin itsestäni riippumattomista syistä?? Ei kovin montaa. Kaikki kiroaa nyt salaa mielessään, ja Sannakin suunnittelee kipeesti keinoa millä tän räkänokan sais pidettyy loitommalla hienoista ja oikeesti hauskoista jutuista. Mulla on kaikille vastaus tähän: EI YHTÄÄN MITENKÄÄN! muhahahahaha. Oli tapahtuma mikä tahansa, hevosella tai ilman, niin tää jäbä on aina messissä vaikka pää ja kaikki raajat paketissa! D] Kaikki nyt vaan tykkää musta.Siis ootteko hei koskaan kuulleet kenenkään sanovan, et Kasper on idiootti?? Aivan! En mäkään ikin- kovin usein!! Kaikki siis salaa oikeesti tykkää musta ihan himmeesti kun oon näin mahtava tyyppi, ja tytötkin haaveilee varmasti salaa et sais enemmän huomiota täältä suunnalta! Elkää te likat siitä huoliko, jokaisen vuoro tulee kyllä aikanaan. Eipä tässä oikeen nyt jää muuta sanottavaa kuin et mitä ihmettä te tekisitte jos mua ei olis?? Ja viel suurempi kyssäri: mitä ihimettä te ootte tehneet ennen kuin mä tulin tänne?? ?
Kesäkuun tallilainen 2014 esittäytyy, kiittää, kumartaa ja poistuu areenalta.
|
|
|
Post by Sinte on Jun 21, 2014 17:55:46 GMT 2
KASPER valittiin kesäkuun tallilaiseksi kesätapahtumassa 21.6. Onnea!
|
|