|
Post by Sinte on Apr 22, 2014 17:14:43 GMT 2
Toivo, ideoi, kehitä!
Täällä viestiketjussa voit lähettää parannusehdotuksia tai palautetta Metsälammesta ja esimerkiksi tallimme toiminnasta. Viekö joku linkki väärälle sivulle, eikö jokin kuva aukea? Onko sinulla jokin uusi idea tallin toiminnan suhteen? Viestiketjussa voit myös esimerkiksi lähettää toivomuksesi tulevia hevosia varten; millaisia tuntiratsuja tallimme kaipaa?
Sana on vapaa! En lupaa toteuttaa kaikkia toiveita, mutta kaikki niistä otetaan ehdottomasti huomioon.
|
|
|
Post by katherine on Apr 22, 2014 17:49:13 GMT 2
Ainakaan ihan heti en huomannut mitään vikatikkejä, paitsi että tallipäiväkirjassa lukee "Na paa aihe tarinaasi". Uusien tuntsareiden suhteen olisi muutama toive: - Todella osaava ratsu (kilpahevonen jopa?) - Muhkuheppa - Joku vikellys/western -ratsu Tuossa oli vain ehdotuksia, minkälainen joku hepoista (tai ilman muuta poneista!) voisi olla xD Olisi myös kiva saada joku uusi rotu
|
|
|
Post by Mindy on Apr 23, 2014 0:11:26 GMT 2
Ei mitään suurempia, sivuihin tutustuessani huomasin vain, ettei toimintasivun ratsastustunnit -linkistä pääse yhtään mihinkään
|
|
|
Post by diana on Apr 23, 2014 16:21:54 GMT 2
En löydä mitään! Paitsi laukkaratsu olisi kiva
|
|
|
Post by Saara on Apr 24, 2014 11:18:30 GMT 2
Minun mielestäni hoitajien kaappeihin voisi tulla Sannan kommentin lisäki Hoitsunkin kommentti.
|
|
|
Post by Vilja on Apr 24, 2014 21:36:51 GMT 2
Minä kaipaisin tallille jotain luottoheppaa, jolla voi mennä väärinpäin silmät kiinni varusteetta motarilla ilman pelon häivää Ainakin melkein.
|
|
|
Post by Destiny on Oct 14, 2014 21:29:00 GMT 2
Mä tahtoisin lisää erilaisia tunteja; vähän kokeneemmille suunnattuja koulu-/estetunteja (esim. koulussa kankitunteja) myös vähän erilaisemmat tunnit (western,vikellys,maastoesteet,leikkitunti) olisivat kivoja, ehkäpä myös vieraileva opettaja?
|
|
|
Post by jenna on Nov 20, 2014 21:00:55 GMT 2
Mulla kun riittäis ideaa toimintaan, niin voisin vähän listailla ehdotuksia ! - Joulukulkue/ratsastusnäytös - Arvonta. Jokainen ostaa equestrian prosta jotain halpaa ja pientä, ja jokainen saa jotain. - Jotain tutustumistapahtumia. Esim joku tarinakilpailu, jossa pitää Sinten arpomin parein tehdä määrätty tehtävä. Tai tarina, jossa jokaiselle jaetaan oma osa-alue ja ne on numeroitu osallistujien mukaan (Pelaaja aihe 1 Juoksija aihe 2 jne). Sitten pitää ryhmässä selvittää missä järjestyksessä nää menee, että missä järjestyksessä tarinat julkaistaan - ponikerho ja sille vaikka kaksi aktiivista tallilaista pitäjäksi jos haluaa/tai sitten Sinte itse - Tallitalkoita - Mainoskisa/joku muu kisa. Mainoskisasta ajattelin sellaista, että jokainen kuka haluaa saa yrittää tehdä esim gimpillä mainos"julisteen" Metsikselle, ja siinä saisi olla vaikka max 3 parasta asiaa ja yksi iskulause+ Metsälampi - teksti. Nämä kuitenki vapaaehtoisia. Voittaja voisi saada vaikka ilmaisen tavaran tallikaupasta tai jotakin muuta kivaa tai jonkun 2014 mainosmerkki tmv. - Hoidetaan toistemme hoitohevosia - päivä! Silloin kaikki hevoset arvotaan keskenään niin, ettei kenenkään kohdalle satu omaa hoitohevosta. Sitten niiden kanssa toimitaan ja ratsastetaan vaikka leikkitunti . Tässä nyt jotain tosi kivoja (mun mielestä) ideoita, joihin kaikkiin ainakin minä osallistuisin innokkaana :>!
|
|
|
Post by Destiny on Nov 30, 2014 23:59:46 GMT 2
Hoitajakokouksen tyyppinen tapahtuma olis mahtava! Käytäisiin läpi erilaisia hoitohevoseen liittyviä juttuja ja katottais miten oma hoitohevone jakselee Sinte voisi esim. kirjoittaa pienet hoito-ohjeet (millä/millaisilla tunneilla hevonen käy, miten se klipataan talveksi yms) ja maksuksi hevosem hoitaja kirjoittaa vaikka tarinan hoitajakokouksesta
|
|