|
Post by Sinte on Mar 13, 2014 14:33:07 GMT 2
Sannan estetunti 22.3. Lähestyminen ja laukka
Sanna järjestää 22.3. lauantaina estetunnin, jonka aikana perehdytään tarkemmin esteille lähestymiseen ja laukkatyöskentelyyn. Tunnin aikana kertaamme ja opettelemme, kuinka laukkaa säädellään ja miten askeleet tulisi suhteuttaa esteradalle. Halukkaat pääsevät harjoittelemaan myös laukanvaihtoja.
* Osallistujille 1 tuntimerkintä sekä 1 tapahtumamerkintä.
Osallistuminen
Osallistu tässä alla omalla ja hevosesi nimellä, ja perustele viestissäsi hevosvalintasi (miksi juuri tämä ratsu?). Kirjoita mukaan parin lauseen tiiviste siitä, mitä toivot tunnilla oppivasi / missä toivot kehittyväsi.
Osallistujat
Stefan - Jaden Hexen Destiny - Mercica Kenn Loci - Regained Desiree Claudia - Terranova Katherine - Mr. Goodliving HRW Nina - Evil Illusion
|
|
|
Post by Stefan on Mar 13, 2014 20:04:56 GMT 2
Minä, Stefan osallistun Jadella, sillä hän on ihana ja haluaisin oppia tuntemaan tämän viehättävän tammaneidin paremmin, perehtyäkehittymiseen, en vain kilpailemiseen.
Haluaisin harjoitella laukanvaihtoa esteen päällä sekä kohentaa hieman hyppytyyliäni, myös oikean tempon löytäminen on joskus hakusessa ainakin aluksi. Kiitos (:
|
|
|
Post by Destiny on Mar 13, 2014 21:20:15 GMT 2
Destiny tahtoisi ratsuksen Merlin, sillä olisi mukava tehdä tuttavuutta tamman kanssa esteillä. Lisäksi neiti vaikuttaa ihanalta ratsastettavalta!
Tunnilla olisi kiva parantaa mm. istuntaa ja tasapainoa. Esimerkiksi jumppatehtävät olisi kanssa kivoja.
|
|
|
Post by Loci on Mar 14, 2014 0:52:27 GMT 2
Loci voisi napata Rinjan, koska menohalujahan meiltä molemmilta näyttäisi löytyvän ja olisi kiva päästä välillä jotain uutta kokeilemaan.
Tunnilla haluaisin keskittyä nopeisiin reitteihin, jotka kuitenkin ovat riittäviä lähestymisen kannalta. Toisena kohteena onkin vastalaukan vaihtaminen myötälaukaksi esteen jälkeen.
|
|
|
Post by Claudia on Mar 14, 2014 14:15:34 GMT 2
Claudia taas nappaisi ratsukseen Terranova-tamman (ylläripylläri, hehee), nimittäin tammaa hoitaessaan ei hän ehtinyt pomppia kertaakaan sen suurempia esteitä. Tämäkin taito olisi kiva hallita myös Novan kanssa, onhan tamma yksi suosikeistani.
Tunnilla olisi kiva viilata pilkkua perusasioiden, kuten esteen keskelle tulemisen tai ihan sen, etteivät puomit kolise, merkeissä. Haluaisin myös treenata laukanvaihtoja ja esteiden välillä työskentelyä, se kun on (vieläkin) melko hakusessa - eikä esteistuntanikaan täydellinen ole, kouluratsastaja kun olen. Selvästi voisin mainita juurikin ne laukanvaihdot sekä kaiken sen, mikä on esteratsastajille sama kuin minulle kanget.
ps. muutaman lauseen tiiviste xD
|
|
|
Post by katherine on Mar 15, 2014 21:54:26 GMT 2
Minä, Kate, tahtoisin mukaan Silavalla (yllätys, heh). Ratsuvalinnan perustelen sillä, että haluan tutustua uuteen hoitsuuni esteiden merkeissä sekä testata sen hyppytaitoa ja menoa radalla. Lisätäänpä tähän vielä yhteistyön ja luottamuksen kehittäminen. Kaiken huipuksi Silava ei hyppää yli metriä, mikä on ratsastajalle helpotus! Haluaisin oppia tarkemmaksi, sillä olen esteillä aikamoinen hutilus. Esteelle lähestymistä, istuntaa sekä tyyliä. Laukanvaihdot esteiden välissä eivät myöskään kuulu vahvimpiin puoliini, ja niitäkin haluaisin treenata.
|
|
|
Post by Nina on Mar 16, 2014 17:26:29 GMT 2
Nina lähtee Cindyllä mukaan rauhallisemmin. Tahtoisin tehdä tekniikkaharjoituksia ja keskittyä istuntaani
|
|