|
Post by Jonathan on May 5, 2014 23:07:45 GMT 2
Loci, ehdottomasti hei (: Jotain missä ei hypätä esteitä (ainakaan mitään merkittäviä yli 30-senttisiä), tai missä ei ole pakko hypätä, haluaisin osallistua aina Vellillä mutta palleroisen koulutustaso vähän rajoittaa.
|
|
|
Post by Kasper on May 8, 2014 10:59:15 GMT 2
Mahtavaa nyt kun on näin lämpöstä, meikä kävi viimeiltana nakkaamassa talviturkin järveen vaikka vähän päivällä lunta nakkeli. Ootteks te vielä uskaltautuneet uimasille?
|
|
|
Post by Loci on May 8, 2014 13:37:11 GMT 2
Täällä tuli eilenki lunta :c ja nyt kauhee tuuli.. ennen vappua olin kipee ja nyt lämmöt heittää vuorokauden aikana 35,4-37,4 välillä...
|
|
|
Post by Sinte on May 8, 2014 13:41:12 GMT 2
Juu, täällä on tullu kans lumiräntää päivällä. Alle 5 astetta näyttää nyttenkin mittari! Onhan se huomattava ero kun pääsiäisen aikoihin otettiin vielä arskaa rantakalliolla...
|
|
|
Post by katherine on May 8, 2014 19:58:39 GMT 2
Näinpä No, kyllä se kesäkin varmaan joskus tulee...
|
|
|
Post by Destiny on May 8, 2014 20:33:14 GMT 2
Että mä vihaan näitä kylmiä sadepäiviä, hyrr! Tosin niistä saa parhaimmat inspikset hoitotarinoihin:D
Sanna hyppäs mun yli hoitajahaussa:D
|
|
|
Post by Vilja on May 9, 2014 18:13:04 GMT 2
Nyyh, mun pitkäaikainen elämänkumppanini kuoli viimein lopullisesti Eli siis kone. Joten jos joku on huomannut hiljaisuutta mun osalta, niin se johtuupi siitä. Onneksi saan aina välillä lainata äidin konetta
|
|
|
Post by katherine on May 9, 2014 22:20:07 GMT 2
Mä jo mietin että "what Viljan kamu kuoli??" O__o Kannattais varmaan lukea koko viesti ennen reagointia :-)
|
|
|
Post by Kasper on May 13, 2014 21:52:28 GMT 2
Wazzuup tyypit! Mitä teille kuuluu? Tuntuu että kaikilla on kamalasti hommaa ja kaikkea ja mä vaan päivät pitkät olen tekemättä mitään. Tsemiä kaikille ahkerille! (ja mullahan ei mitään oikeaa asiaa ollut) Kertokaa jotain mitä teidän elämässä tapahtuu! Voisin huomenna tyhjää toimittaessani kirjoittaa pitkästä aikaa ihan kunnollisen tarinan tallipäiväkirjaan.
|
|
|
Post by Jonathan on May 13, 2014 21:57:52 GMT 2
Ei nyt mitään ihmeellistä, leiriin tänään pätkiskakkua koulun myyjäisiin (joo, ja leivon koska sai joko leipoa tai tulla myymään ja minulla oli muuta menoa josta kuulette pian). Ei kyllä tule leivottua usein, mutta ehkä se on ihan hyvä. Ja tänään sain lemmikkikilpikonnan, urospunakorvakilpparin, jonka nimesin Lukaksi (:
|
|
|
Post by Loci on May 13, 2014 22:07:19 GMT 2
Omeglesta on tullut uusi paras ystäväni(saa tulla moikkaa, en ole yksi "niistä" tytöistä). Joo, mä vaan nukun ja lagailen koneella, niska ei tykkää mun pitäis toi tarina kirjoittaa loppuun...
|
|
|
Post by Kasper on May 13, 2014 22:09:05 GMT 2
Haha, lemmikkikilppari kuulostaa aika metkalta! Eikö ne elä hirmu pitkäänkin? Mun siskon kaverilla on myös jonkin sorttinen kilpikonna, ja se ainakin on aivan mahtava otus. :'D Locin tarinaa ja lukemista odotellessa.
|
|
|
Post by Loci on May 13, 2014 22:32:09 GMT 2
haha, saa nähä millon jaksan taas inspiroitua, toivottavasti huomenna
|
|
|
Post by Jonathan on May 13, 2014 22:41:01 GMT 2
Joo, pitkään elää (: Ei siis tarvi huolehtia siitä että parin vuoden päästä pitää saada uusi.
Odottelen innoissani Locin tarinaa! Itsekin inspaa, ehkä huomenna illalla(yöllä)/iltapäivällä voisin jotain koettaa rustata!
|
|
|
Post by katherine on May 16, 2014 14:54:18 GMT 2
Ittelläki juurikin tarina tuonne tallipäiväkirjaan työn alla Muuten, te kaikki: tsekkailkaa milloin tarinani ilmestyy, sen lopussa on viesti teille kaikille ;D
|
|