|
Post by Sinte on Aug 28, 2013 13:22:28 GMT 2
LEIKKITUNTI 17.9.
Tuntilaisetkin saavat rankkojen hikitreenien ohella leikkiä oikein kunnolla! Tällä tunnilla leikitään peiliä, hippaa, etanakisoja ja maailmanympärimatkailua hevosten selässä. Kaikilla tulee varmasti olemaan kivaa, ja aika tuntuu jälleen suorastaan loppuvan kesken. Tämä tunti pitää kuitata; lue ohjeet alta!
Osallistuminen ja kuittaus
Tälle tunnille osallistuminen vaatii pienen ja vaivattoman kuittauksen. Kuittaus kuittaa osallistumisen, eli olet mukana leikkitunnilla heti kun olet kuitannut sen alla olevilla ohjeilla.
Kuittaukseksi: osallistuaksesi leikkitunnille, kirjoita tähän alle LYHYT kuittaus siitä miten tunti meni omalta osaltasi. Kerro, mikä leikki oli hauskoin, ja toivo jotakin tapahtumaa/leikkiä seuraavalle leikkitunnille! * Kuittauksen yläpuolelle kirjoita oma nimesi sekä ratsusi koko nimi.
Osallistuneet
* Sanna E. * Destiny * Iida * Jossu * Stina * Kristel
|
|
|
Post by Destiny on Aug 29, 2013 14:40:37 GMT 2
Saako tunnille tulla ilman satulaa?
Saa, ilman muuta! -Sinte
|
|
|
Post by Iida on Sept 8, 2013 12:03:22 GMT 2
Wuhuu, tämmöstä oon toivunu! Mäkin haluisin tulla ilman satulaa Saako muutes tulla Aksulla tai Sallilla? Mutta ilmoittaudun! Saa tulla! -Sanna
|
|
|
Post by Jossu on Sept 9, 2013 15:04:17 GMT 2
Tottakai tulen mutta saanko ponin? Juu juu! Ratsunsa jokainen valitsee itse. -Sanna
|
|
|
Post by Stina on Sept 9, 2013 15:10:25 GMT 2
Tulisin mielelläni Merlillä, ja ilman satulaa tietty!
|
|
|
Post by jossu on Sept 10, 2013 18:55:44 GMT 2
saanko tulla myyllä
|
|
|
Post by Kristel on Sept 10, 2013 23:10:20 GMT 2
Juu eli minä tulisin mukaan Artulla Kisulla ja ilman satulaa tietty (;
|
|