Post by Sinte on Dec 22, 2016 19:40:33 GMT 2
Luukku 22
Kynttiläkulkue Metsälammella. Loci 2013
Kynttiläkulkue Metsälammella. Loci 2013
"Hiutale toisensa jälkeen laskeutui hänen lämpöiselle kuonolleen ja suli. Hän tavoitti niitä käpäläänsä ihaillakseen niitä hetken,
Hän katsoi ylöspäin ja näki niiden leijuvan kasvojaan kohti.
Niitä tuli yhä enemmän ja enemmän, pehmeinä ja kevyinä kuin untuvat.
Näinkö se käykin, mietti Muumipeikko. Ja minä kun luulin, että lumi kasvaa alhaalta ylöspäin."
– Tove Jansson
Hän katsoi ylöspäin ja näki niiden leijuvan kasvojaan kohti.
Niitä tuli yhä enemmän ja enemmän, pehmeinä ja kevyinä kuin untuvat.
Näinkö se käykin, mietti Muumipeikko. Ja minä kun luulin, että lumi kasvaa alhaalta ylöspäin."
– Tove Jansson
Metsisläisten toivelistat
Joulu kolkuttaa jo ovella, mutta minulla ei ole ajatustakaan, mitä Metsiksen ihanat tallilaiset toivovat joululahjaksi! Nyt voit lähettää tässä alla toivelistasi, josta toteutan jokaiselle jouluaattona 2 toivetta. Lahjatoiveita, jotka voin toteuttaa, ovat esimerkiksi:
- merkit
- merkinnät (max. 1 tunti-/tarina-/piirros-/tapahtumamerkintä)
- tavarat (esim. EQP-tuotteet)
- virtuaalieurot
- tasojen ylitykset (max. 1 taso, esim. 5. tasolta 6. tasolle)
- uudet ekstratehtävät
- yllärilahjat
- Sinten kirjoittama pieni tarina/runo (jonka kirjoitan kanssasi vietetystä hetkestä, max. 1 per hoitaja)
Osallistu tässä luukussa lahjatoivelistallasi viimeistään 23.12. klo 21. Toivelistassa saa olla niin monta toivetta kuin keksit! Valitsen niistä 2, jotka toteutan jouluaattona. Kaikkien listassa olevien toiveiden ei tarvitse liittyä Metsälammella hoitamiseen (mutta voin toteuttaa vain Metsikseen liittyviä toiveita). Kirjoittamalla lahjatoivelistan, jossa on vähintään 5 toivetta, tienaat yhden hevosenkengän.