Post by Sinte on Aug 25, 2013 20:02:18 GMT 2
TUTUSTUMISTEMPAUS 11.9.
Metsis on meille vanhoille tallikonkareille tuttu paikka, mutta miten onkaan asian laita uudempien tulokkaiden suhteen? Tallialue on kokonaisuudessaan laaja, ja sen reviirit oppii vain tutustumalla – mutta kuka siihen haluaisi tutustua aivan yksin? Metsälammelle ilmestyy jatkuvasti uusia kasvoja, ja tutustumistempauksen idana on tutustua niin tallilaisiin kuin tallialueeseen – lämpimän ja turvallisen yhteishengen maksimoimiseksi!
Tutustumistempaus on tarkoitettu Metsälammen tallilaisille, niin vanhoille kuin uusillekin. Mukaan ovat myös tervetulleet sellaiset kasvot, jotka harkitsevat talliporukkaamme liittymistä.
Päivän ohjelma
11:00 Tallialuekierros
Tutustutaan tallialueeseen ja Metsälammen hevosiin. Kerro näkemyksesi
Metsiksen tallista, alueesta ja hevosista tässä alla otsikolla "Tallialue"!
12:00 Tutustuminen talliporukkaan
Kuka olet? Kerro itsestäsi ja hoitohevosestasi lyhyesti tässä alla
otsikolla "minä ja hoitsuni". Millainen olet luonteeltasi, mistä ihmiset
sinut tunnistaa? Tutustu uusiin ihmisiin!
13:00 Yhteisleikkejä ja pelejä
Narunvetoa, piirileikkiä, sanapeliä... Yhteisleikkien ja -pelien ideana
on yksinkertaisesti tutustua ihmisiin. Näiden jälkeen sinun pitäisi jo
muistaa ainakin puolien nimet!
14:00 Kahvia ja omppupiirakkaa
Kahdelta päivä huipentuu talossa tarjoiltavaan kahviin, teehen tai mehuun
sekä Sinten leipomaan omenapiirakkaan. Rupatellaan yhdessä niistä näistä!
Osallistuthan
Osallistumalla autat talliporukka tutustumaan itseesi – mitä enemmän kavereita, sen parempi, eikö? Toivoisin teidän kaikkien kertovan ainakin hieman itsestänne (lue ohjelma klo 12), sillä minäkään en kunnolla tunne teitä kaikkia. Tietysti olisi aivan mahtavaa kuulla, millainen Metsis on teidän silmin katsottuna!
Huom: osallistumalla voitatte virtuaalieuroja! Minä lisään jokaisesta osallistujasta lukolliseen laatikkoon 15 virtuaalieuroa. Jos osallistuja kertoo myös tallialueesta, lisään kassaan myös 5v€. Osallistuminen tarkoittaa itsensä esittelyä muille tallilaisille! Osallistua saa 11.9. asti, jolloin minä lasken tulot yhteen ja jaan ne jokaiselle osallistujalle tasan. Tervetuloa tutustumaan!
Metsis on meille vanhoille tallikonkareille tuttu paikka, mutta miten onkaan asian laita uudempien tulokkaiden suhteen? Tallialue on kokonaisuudessaan laaja, ja sen reviirit oppii vain tutustumalla – mutta kuka siihen haluaisi tutustua aivan yksin? Metsälammelle ilmestyy jatkuvasti uusia kasvoja, ja tutustumistempauksen idana on tutustua niin tallilaisiin kuin tallialueeseen – lämpimän ja turvallisen yhteishengen maksimoimiseksi!
Tutustumistempaus on tarkoitettu Metsälammen tallilaisille, niin vanhoille kuin uusillekin. Mukaan ovat myös tervetulleet sellaiset kasvot, jotka harkitsevat talliporukkaamme liittymistä.
Päivän ohjelma
11:00 Tallialuekierros
Tutustutaan tallialueeseen ja Metsälammen hevosiin. Kerro näkemyksesi
Metsiksen tallista, alueesta ja hevosista tässä alla otsikolla "Tallialue"!
12:00 Tutustuminen talliporukkaan
Kuka olet? Kerro itsestäsi ja hoitohevosestasi lyhyesti tässä alla
otsikolla "minä ja hoitsuni". Millainen olet luonteeltasi, mistä ihmiset
sinut tunnistaa? Tutustu uusiin ihmisiin!
13:00 Yhteisleikkejä ja pelejä
Narunvetoa, piirileikkiä, sanapeliä... Yhteisleikkien ja -pelien ideana
on yksinkertaisesti tutustua ihmisiin. Näiden jälkeen sinun pitäisi jo
muistaa ainakin puolien nimet!
14:00 Kahvia ja omppupiirakkaa
Kahdelta päivä huipentuu talossa tarjoiltavaan kahviin, teehen tai mehuun
sekä Sinten leipomaan omenapiirakkaan. Rupatellaan yhdessä niistä näistä!
Osallistuthan
Osallistumalla autat talliporukka tutustumaan itseesi – mitä enemmän kavereita, sen parempi, eikö? Toivoisin teidän kaikkien kertovan ainakin hieman itsestänne (lue ohjelma klo 12), sillä minäkään en kunnolla tunne teitä kaikkia. Tietysti olisi aivan mahtavaa kuulla, millainen Metsis on teidän silmin katsottuna!
Huom: osallistumalla voitatte virtuaalieuroja! Minä lisään jokaisesta osallistujasta lukolliseen laatikkoon 15 virtuaalieuroa. Jos osallistuja kertoo myös tallialueesta, lisään kassaan myös 5v€. Osallistuminen tarkoittaa itsensä esittelyä muille tallilaisille! Osallistua saa 11.9. asti, jolloin minä lasken tulot yhteen ja jaan ne jokaiselle osallistujalle tasan. Tervetuloa tutustumaan!