|
Post by Sinte on Dec 1, 2016 21:22:45 GMT 2
|
|
|
Post by laura on Dec 1, 2016 21:25:39 GMT 2
Wuhuu ! Mun mielestä tää on kyllä niin mahtava idea heti alkujansa. Toivotaan, että Metsis menestyy näin seuraavissakin osakilpailuissa ! 
|
|
|
Post by Silja on Dec 1, 2016 21:39:24 GMT 2
Voi ei! Meillä ei tainnut Sintin kanssa varsinkaan koululuokka mennä aivan putkeen, mutta noh, ei se mitään, ensi kerralla paremmin sitten!  onnea kuitenkin kaikille sijoittuneille! Toivotaan Metsikselle menestystä! Munkin mielestä tää on kyllä mahtava tapahtuma! Nostaa paljon esiin aktiivisia ratsastuskouluja ja toivon mukaan näin yhteisöllinen tapahtuma voisi houkutella uusiakin ratsastuskouluharrastajia!  Mä itse oon monena vuonna ollut mukana myös irl tuntiratsastajien mestaruuskisoissa, ja näissä on vähän sitä samaa fiilistä!
|
|
|
Post by Sinte on Dec 2, 2016 10:14:40 GMT 2
Kyllä mä uskon että meidän tiimi pärjää ihan hyvin! Nämä osakilpailut eivät onneksi vielä ratkaise mitään, eikä ketään putoa pelistä pois vaikkei olisikaan sijoittunut kovin hyvin ensimmäisessä osakilpailussa Tää on mulle ihan ensimmäinen kerta kun oon uskaltautunut ottamaan osaa näihin ratsastuskoulumestaruuksiin. Oon kyllä kattellut niitä edellisinäkin vuosina, mutta kokonaisuus on tuntunut vähän sekavalta hahmottaa  Nyt oon kuitenkin päässyt jyvälle, ja eiköhän mekin olla ens vuonnakin mukana jos vaan joku lähtee näitä silloin järjestämään 
|
|
|
Post by laura on Dec 11, 2016 12:49:42 GMT 2
|
|
|
Post by Silja on Dec 11, 2016 13:24:53 GMT 2
Oi mahtavaa! Me oltiin napattu kolmas sija Helppo C -luokassa  Hieno Sintti!  Paljon onnea myös Viljalle toisesta sijasta Helpossa B:ssä ja Lauralle kolmannesta sijasta 70cm esteillä!
|
|
|
Post by Vilja on Dec 11, 2016 14:24:53 GMT 2
Onnittelut Silja ja Laura! Meille tais Leevin kanssa olla kouluvalkasta hyötyä 
|
|
|
Post by Sinte on Dec 11, 2016 16:45:36 GMT 2
Oho, onpa taas mennyt Metsisläisillä hyvin!  Paljon onnea sijoittuneille! kouluvalmennus näköjään teki tehtävänsä  Ainiin, vaikkei näissä taidakaan olla mitään yleistä palkintojenjakoa, niin kyllä mä jaan sijoittuneiden kaappeihin ruusukkeet! Lisäilen ihan just, myös ensimmäisen osakilpailun ruusukkeet on vielä jakamatta.
|
|
|
Post by Silja on Dec 22, 2016 11:26:40 GMT 2
3. Osakilpailun tulokset tulleet!Metsisläisillähän menee loistavasti!  Sinttikin nappasi sinivalkoisen ruusukkeen estepuolella, ja hurjasti onnea myös Helpon B:n voittaneille Viljalle ja Leeville, ja samassa luokassa kolmanneksi ratsastaneille Lydialle ja Rossolle! Seuraava osakilpailu kilpaillaankin sitten Metsiksellä! Onko Metsisläisille jotain käytännön vastuutehtäviä, esimerkiksi mitä katsoin, niin Seppeleessä oli ainakin kahvilan pitoa, radan purkua, -rakennusta ja -huoltoa sunmuuta. Tästä voisi olla kiva tarinoida, jos ehtii!
|
|
|
Post by Sinte on Dec 22, 2016 11:54:10 GMT 2
Mahtavaa Metsisläiset!  hienoja tuloksia saatiin näistäkin osakilpailuista Toki käytännön järjestelyt olisivat hauska aiheidea tarinoihin. Kahvio voisi olla meilläkin auki, samoin kaivataan kisaradan rakentajia, kenties sihteereitä? Tässä voi ihan vapaasti ideoida ja ilmoittautua toiveidensa kanssa jos haluaa olla mukana näissä "järjestelyissä"
|
|
|
Post by Silja on Dec 22, 2016 16:51:51 GMT 2
Mä ainakin haluaisin!  Ratojen rakennuksessa voin toki auttaa, samoten vaikka tulla sihteeriksi tai liputtamaan joihinkin luokkiin! 
|
|
|
Post by Sinte on Jan 3, 2017 20:09:29 GMT 2
RKM Finaali 2016Finaaliratsukot on nyt julkaistu! Paljon onnea kaikille finalisteille ja huikeaa huomata, miten hyvin Metsisläiset ovat pärjänneet haastavissa osakilpailuissa! Nyt on edessä viimeinen kisasuoritus, minkä jälkeen ratkeaa RKM2016-voittaja! Metsälammelta finaaliin asti taistelivat: Vilja & Leevi (koulu helppo B) Laura & Jätkä (este 75 cm) Silja & Sintti (este 85 cm)Itse osallistun finaalin erikoisluokkiin kuuluvaan ope-CUPiin Jätkän kanssa vaativa B -tasolla! Opeluokkaan osallistuvat eivät siis kilpaile mestaruudesta
|
|