|
Post by Sinte on Nov 21, 2015 11:22:10 GMT 2
Foorumin markkinat-alue on kovin hiljainen, ja vaikuttaa ettei se oikein lähde toimimaan. Nyt kaipaisin ideoita ja ehdotuksia, mitä markkinat-alueen tilalle voisi tulla - vai poistetaanko alue kokonaan?  Tilalle voi tulla esim. roolipeli (mikäli joku osaa sen toteuttaa) tai jotain muuta teitä kiinnostavaa. Tähän alle voi ideoida ja ehdottaa ihan vapaasti! Muista myös kannattaa muiden ehdotuksia, jotta tiedetään mikä idea saisi eniten tulta alleen.
|
|
|
Post by Janella on Nov 21, 2015 12:14:59 GMT 2
joo roolipeli ois aivan mahtava !! 
|
|
|
Post by Nelly on Nov 21, 2015 23:13:17 GMT 2
Puhunkohan ihan puppua jos väitän että Metsiksellä oli tallirope jossain vaiheessa? Sehän oli tositosi hiljanen, eikä oikein ottanut tuulta alleen. Saatan kyllä nyt ihan puhtaasti sekottaa kaks tallia keskenään, sellasta sattuu mulle aika paljon. Tallirope vois kyllä olla ihan kiva lisä, jos vaan porukka lähtee innolla siihen mukaan.
|
|
|
Post by Vilja on Nov 22, 2015 20:31:21 GMT 2
Metsiksellä kokeiltiin roolipeliä joskus, mutta tosiaan se ei oikein lähtenyt käyntiin. Se voisi toimia paremmin siten, että yhdessä pelissä olisi esimerkiksi max 4 henkilöä yhtä aikaa ja roolaukset kirjoitettaisiin tavalliseen tapaan tarinamuodossa (ei mitään **-merkkejä tms). Pelit voisi sopia erillisessä keskustelussa tai niihin voisi liittyä vapaasti, mutta tärkeintä olis varmastikin se, että kirjoitusvuorot olisivat selvät eikä niitä tarvis ootella kovin kauaa.  En ole mikään asiantuntija tässä asiassa, mutta tällainen järjestely voisi helpottaa ropen toimintaa!
|
|
|
Post by Sinte on Nov 23, 2015 18:19:11 GMT 2
Roolipeliä on kyllä kokeiltu, mutta se ei lähtenyt käyntiin, kuten Vilja sanoikin. Johtunee siitä, että mulla ei ole aiempaa kokemusta roolipelauksesta, ja mä en osaa valitettavasti sellaista toteuttaa  Jos haluatte Metsikseen roolipelin, sen suunnitteluun ja toteuttamiseen pitäisi valita muutamia tallilaisia joilla on aiheesta hieman enemmän kokemusta.
|
|
|
Post by Janella on Nov 23, 2015 18:42:00 GMT 2
Mulla on jonkun verran kokemusta (ehkä vähän enemmänkin, mutta ei virtuaalitalleilupuolella  ) roolipelaamisesta, voin autella toteuttamisesa
|
|