Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 8, 2015 22:05:46 GMT 2
(Mä oon aina luullu et lukio/amis on toisen asteen koulutusta :'))
Mua sieppaa Kreikan kriisi ihan suunnattomasti. Mä ymmärrän, että niille annettiin lainaa sillon ekalla kerralla, mut sitä en käsitä miks niille annetaan aina uudelleen ja uudelleen lainaa, ku edellisiäkään ei oo maksettu. Mutta toisaalta, en mä nyt niitä haluaisi tyhjänkään päälle jättää.
Mitä mieltä olet Cheekin tauon pituudesta? (Keikkalavoilta poissa vuoden)
|
|
|
Post by Sinte on Jul 9, 2015 15:35:25 GMT 2
Evvk. En halua loukata faneja mutta itse en cheekiä juurikaan kuuntele  Mitä mieltä olet, jos päiväkotien ryhmäkokoja isonnettaisiin? (...pyh, tarkotin toisen asteen tutkintoa.... eli lukio tai amis kuten suluissa lukikin )
|
|
|
Post by Johanna on Jul 24, 2016 21:29:34 GMT 2
Ei ois hyvä idea, itse tykkään pienistä ryhmistä.
Mitä mieltä olet Marien kouluvalmennuksesta?
|
|
|
Post by Alina on Oct 26, 2016 19:24:12 GMT 2
Marie vaikuttaa taitavalta ja hyvältä valmentajalta. Suosittelen kaikille lämpimästi!😊
Mitä mieltä olet sähkölankapompuloista?
|
|
|
Post by Vilja on Oct 27, 2016 17:03:41 GMT 2
Eivät ole ainakaan mulla yhtään sen parempia kuin normaalitkaan. Mitä mieltä olet Donald Trumpista? 
|
|
|
Post by Silja on Nov 21, 2016 22:08:17 GMT 2
Ei mp:tä  Olivathan nuo lupaukset ja mielipiteet aika rajuja vaalikampanjan aikana, mutta toivotaan, että ne olivat vain liian suuria puheita!  Mitä mieltä olet koulujen uusista opetussuunnitelmista?
|
|
|
Post by Alina on Nov 23, 2016 15:11:50 GMT 2
Ihan jees, itse en enää koulua käy, mutta kai se hyvin toimii.
Mitä mieltä olet ala-asteella meikkaamisesta?
|
|
|
Post by Eva on Nov 24, 2016 7:16:43 GMT 2
Öäh. Mun mielestä siinä ei ole mulla mitään sanottavaa, jos meikkaa niin meikkaa! Onhan se ihan nykyaikainen ilmiö, kun alakoulusta asti ollaan sellasia... self-conscious (en nyt muista mitä on suomeksi), ja tässä tilanteessa sen meikkaamisen aloittaminen on sitten paljon todennäköisempää. Oon sitä mieltä, että vuonna 2016 se on jo aivan ok. (Onpas tää kysymys nyt vaikea keksiä) Mitä mieltä olet lukioiden uudesta päätösviikosta? (Jos et ole lukiossa niin kerro vaikka mitä mieltä olet säästä  )
|
|
|
Post by Alina on Dec 4, 2016 20:36:18 GMT 2
En oo enää lukiossa! Joten sää on tällä hetkellä aivan surkea, koska pakkanen iskee ja kylmä on,
Mitä mieltä olet karvattomista kissoista?
|
|
|
Post by Silja on Dec 5, 2016 20:52:42 GMT 2
Itse oon hulluna kaikkeen pieneen, karvaiseen ja pörröiseen, joten karvattomat eläimet yleensäkään ei iske samalla tavalla, mutta ihania eläimiä siinä missä kaikki muutkin!
Mitä mieltä olet joulun kaupallisuudesta?
|
|
|
Post by Sinte on Dec 5, 2016 21:56:03 GMT 2
Tylsää ja tavallaan myös surullista. Joulu on muuttunut yheksi isoksi lahjarumbaksi, kisataan siitä kenen lahja on suurin ja kallein. Sitä se vaan nykyään on, enää joulu ei ole samalla tavalla hengellinen juhla kun joskus on ollut. Toisaalta mikäpä maailmassa ei muuttuisi kaupalliseksi? Mitä mieltä olet ruoan geenimuuntelusta? ( wikipedia)
|
|
|
Post by Vilja on Dec 11, 2016 14:33:19 GMT 2
En ole asiaan perehtynyt kovin tarkasti, mutta ymmärrykseni on, että geenimuuntelun avulla esim. viljelykasvien tuotantoa saadaan parannettua ilman, että viljelyksille tarvittaisiin lisää maata, mikä tietenkin on hyvä asia.
Mitä mieltä olet jouluruoasta?
|
|
|
Post by Alina on Dec 19, 2016 22:17:40 GMT 2
Laatikot on OK, mutta kinkku ei minua nappaa!
Mitä mieltä olet joululauluista?
|
|
|
Post by Sinte on Dec 20, 2016 13:14:16 GMT 2
Joululaulut on ihania ja tuo joulumieltä, mutta jos niiden soitto aloitetaan liian aikaisin niin nekin menettää merkityksen!
Mitä mieltä olet, pitääkö lapsille jossakin vaiheessa paljastaa totuus joulupukin olemassaolosta?
|
|