|
Post by Kasper on Jul 2, 2014 10:26:34 GMT 2
no onhan ne ikäviä !
mitä mieltä seuraava on vaikkaa kissoista ?
|
|
|
Post by Vilja on Jul 2, 2014 21:02:43 GMT 2
Kissat on kivoja, paitsi meidän kissa, koska se ei tee muuta ku vaadi ruokaa ja herätä keskellä yötä päästäkseen ulos/sisälle.  Mitä mieltä ruotsin kielestä?
|
|
|
Post by Kasper on Oct 7, 2014 19:48:41 GMT 2
aika tahmeeta ja äklöä mut sitä on aina pakko syödä Mitä mieltä ömh vaicka vanhainkodeista? 
|
|
|
Post by Destiny on Oct 7, 2014 21:29:58 GMT 2
Mää pelkään vanhuksia, voihan ne vaikka huitoa niillä kepeillään silmiin tai ajaa rollaattorilla toisten yli :'D
Mitä mieltä golfista?
|
|
|
Post by Sinte on Oct 8, 2014 12:29:09 GMT 2
Golffaus... no mä en osaa enkä ite henkilökohtasesti innostu lajista, mut toiset jaksaa huitoo  Se on varmasti vaikeeta! tää on ihan makukysymys, vähän niinkun kaikki muutkin harrastukset. - Pitäisikö Suomessa mielestäsi sallia eutanasia (armokuolema, eli parantumattomasti sairas ihminen päästetään pois sietämättömistä kärsimyksistä)? jos ette halua vastata tohon yo kysymykseen niin tässä toinen vaihtoehto:- Pitäisikö energiajuomat kieltää kokonaan / niiden ikärajoja nostaa (nykyinen ikäraja kai 16)?
|
|
|
Post by Amelie on Oct 11, 2014 18:04:52 GMT 2
Mitäs niistä energiajuomista hyötyy. Ei mitään. Ei niitä tarvitse kieltää, mutta ei kyllä huonoakaan tekisi.
No mitäs mieltä täällä ollaan aurinkoenergiasta? : D
|
|
|
Post by Antsu on Oct 24, 2014 16:32:47 GMT 2
Aurinkoenergiahan on hyvä juttu eikä saastuta tai mitään. Mutta toki aurinkopaneelien osiin ja rakentamiseen tarvitaan kaikenlaista sekä ne ovat vielä aika kalliitakin. Kuitenkin jos ne yleistyisi niin olisi suureksi hyödyksi ihmisille, varsinkin maissa jossa aurinko paistaa paljon, ja hintakin varmasti tippuisi. Kannatan siis. Mitäs mieltä talvesta/lumesta/kylmyydestä? 
|
|
|
Post by Sinte on Oct 24, 2014 16:37:23 GMT 2
Mä tykkään kauheesti viileistä syysilmoista, kunhan osaa pukeutua oikein. Pakkaset on myös ihan kivoja jos on lunta ja pysytään kohtuuden rajoissa  . Pakkasilla tähtitaivas näkyy aina tosi kauniina  Mitä mieltä haamuista? 
|
|
|
Post by Vilja on Oct 26, 2014 20:53:33 GMT 2
Tykkään DIY-lakanahaamuista!  Mitä mieltä glögistä?
|
|
|
Post by Antsu on Oct 27, 2014 20:34:25 GMT 2
Glögi on ihan jees lämpimänä  ei sitä kyllä paljoo juo, mutta vähä kuitenki Mitäs mieltä ootte rockmusiikista? 
|
|
|
Post by Cella on Oct 28, 2014 10:44:25 GMT 2
Riippuu hyvin paljon tyylistä! Vanhempi ja melodisempi rokki on mun mielestä ihan huippua ja saa hyvälle tuulelle, mutta taas kunnon hard rock eioikein nappaa!
Mitä mieltä seuraava onnn kalliista merkkivaatteista?
|
|
|
Post by Ama on Jun 18, 2015 15:37:23 GMT 2
En niinkään perusta merkkivaatteista, lähes tulkoon samanlaisia saa halvemmallakin. Tosin niissä ei lue sitä Hollister tekstiä tms...  Mitä mieltä matkustamisesta?
|
|
|
Post by Julia on Jun 20, 2015 10:42:51 GMT 2
Matkustaminen kiva tapa avartaa omaa näkemystään asioista, varsinkin jos menee vaikka ööh Thaikkuihin, missä näkee kaikkiin "luokkiin" kuuluvia henkilöitä - köyhistä miljonääreihin. Mukavasti myös rentouttaa  Lentokoneessa istuminen ihan parasta, PAITSI se ruoka... Mitäs seuraava on mieltä somesta?
|
|
|
Post by Sinte on Jun 20, 2015 21:39:02 GMT 2
Somehan on ihan loistava keksintö.. tai sitten ei, kun alkaa miettimään! Kyllähän se helpottaa ja nopeuttaa tosi paljon viestintää - mutta toisaalta siihen jää äärimmäisen helposti koukkuun. Somekoukku taas voi huonontaa paljon ihmissuhteita, kun kaikki viestintä tapahtuu vaan netin kautta ja sitten kun nähdään tuttuja niin vaan päivitetään sitä iki-ihanaa somea..! Mä oon sitä mieltä että maailma olis parempi paikka jos somea ei olisi koskaan keksitty :')
Mitä mieltä olet siitä, että kolmannen asteen tutkinto (ammattikoulu/lukio peruskoulun jälkeen) on kaikille vapaaehtoinen?
|
|
|
Post by Minkki on Jul 8, 2015 16:51:36 GMT 2
Mä en kyllä edes tiedä mikä tuo kolmannen asteen tutkinto on  kun vasta lukion ekalle menossa... Mitä mieltä olet Kreikan kriisistä?
|
|