|
Post by katherine on May 2, 2014 9:24:09 GMT 2
Tyyppi 1: Mitä mieltä olet hiusten värjäämisestä? Tyyppi 2: Se on ihan okei, jos värjääminen pysyy luonnollisissa väreissä.
Mitä mieltä olet siitä, että...
------
Idea siis on, että omassa viestissäsi vastaat edellisen kirjoittajan mielipidekysymykseen ja kysyt omasi - ja niin edelleen. Minä aloitan:
Mitä mieltä olet virtuaalitalleista?
|
|
|
Post by Destiny on May 2, 2014 17:12:55 GMT 2
Rakastan virtuaalitalleja ja mielestäni virtuaalitalleilu on hyvä keino, jos on esim. IRL allerginen hevosille
Mitä mieltä olet lännenratsastuksesta?
|
|
|
Post by Kasper on May 2, 2014 17:22:56 GMT 2
Mun mielestä lännenratsastus on jotain ihan mahtavaa! Kauheen vauhdikas laji ja hienoja hevosia!
Mitä mieltä olet lukemisesta?
|
|
|
Post by katherine on May 2, 2014 17:59:03 GMT 2
Tykkään paljon! Joskus vaan on niitä kirjoja, joihin eläytyy kunnolla. Kaikki kirjallisuuden lajit ovat tulleet tutuiksi  Mitä mieltä olet Suomesta yleensäkin?
|
|
|
Post by Sinte on May 2, 2014 18:35:55 GMT 2
Ylpee olla suomalainen! Hieno ja suhteellisen turvallinen maa.  Siitä huolimatta joissakin (poliittisissa) asioissa on kehittämisen varaa. Mitä mieltä olet autoista/autoilusta?
|
|
|
Post by katherine on May 2, 2014 20:32:58 GMT 2
Sehän on kiva keksintö, pääsee kätevästi kaikkialle  Saastuttaminen on kyllä vähän ikävä puoli, ja kaahareita + muita autohuligaaneja en siedä ollenkaan! Mitä mieltä olet kierrättämisestä?
|
|
|
Post by Kasper on May 2, 2014 20:46:39 GMT 2
On hieno juttu jos sen tekee oikein! Mä tahdon itse olla niin laiska että kierrätän vaan ne mitä meidän taloyhtiön roskiksissa on, eli lasit, metallit ja biot jos muistan niitäkään.  En vissii lähde roudaa mihinkään kauas niitä! Mitä mieltä olet salmiakista? xd
|
|
|
Post by Sinte on May 2, 2014 21:25:55 GMT 2
Tykkään, tykkään! Pienissä määrissä.  Salminakki. Mitä mieltä olet vihtomisesta?
|
|
|
Post by katherine on May 3, 2014 17:52:33 GMT 2
Noh, ihan kiva juhannukseen liittyvä "perinne"  Sopiva vihtominen on ok, mutta sitten kun joku tulee hakkaamaan sua sillä vihdalla...  Mitä mieltä olet joulusta?
|
|
|
Post by Sinte on May 4, 2014 10:35:12 GMT 2
Joulussa parasta on hyvä ruoka ja ihmiset. Joulukiire on kuitenkin ihan pyllystä, samoin kuin lahjojen vastaanottamiseen liittyvät tunnontuskat.  Mitä mieltä grillimakkarasta?
|
|
|
Post by katherine on May 7, 2014 9:30:13 GMT 2
Ihan hyvää, mutta ehkä hiukan liian rasvaista mun makuuni  Mitä mieltä olet sanomalehdistä?
|
|
|
Post by Sinte on May 7, 2014 14:41:00 GMT 2
Mikään muu ei avaa aamua yhtä hyvin kun kupillinen kahvia ja Aamulehti (huom, ainoastaan Aamulehti liitteineen). Vaikka sanomalehdet ovatkin menettämässä merkitystään tässä nettiin muuttavassa maailmassa, olen sitä mieltä että nettiartikkelit eivät voita niitä.
Mitä mieltä olet Nokian Lumia-kännyköistä?
|
|
|
Post by Loci on May 7, 2014 15:05:36 GMT 2
Have to say!! Menneen talven Lumia. =] olen parikin vuotta jo näiden androidejen kanssa puuhaillut.
Mitä mieltä kissanpennuista?
|
|
|
Post by katherine on May 8, 2014 20:07:47 GMT 2
Suloisia kuin mitkä, i like it! Paitsiettä sitten kun ne vähän kasvaa, niin joka nurkan takana väijymässä että "ahaa, vielä yksi ehjä lahjepari..." *kaikki repaleina* :'D
Mitä mieltä olet yöstä?
|
|
|
Post by Kasper on May 8, 2014 20:30:57 GMT 2
Yö on itsensätoteuttamisen, inspiraation ja hämäräjuttujen aikaa. Yöllä voi tehdä ihan samoja juttuja kuin päivälläkin, mutta ne tuntuu tuhatmiljoonaa kertaa jännemmiltä. Yöllä voi tehdä myös monia juttuja mitä päivällä ei voi, kuten vaikka juosta pimeässä rappukäytävässä sukkasillaan ja kummitella naapureille. Mitä mieltä olet ruisleivästä? 
|
|