|
Post by Mia on Nov 14, 2015 22:13:10 GMT 2
1. Työskentelen/harrastan tuotantoeläinten kanssa. 2. Tallilla unohtuu kaikki ulkomaailma!  (Hevoseton on huoleton, mutta silti  ) 3. Pukeudun IRL liikaa tummiin vaatteisiin 4. Oon syntynyt joulukuun loppupuolella 5. Omistan kaksi kolme kissaa (+ neljä kania, viiriäisiä sekä labradorinnoutajan ja pihakoiran) 6. Tarvitsisin uudet ratsastushousut 7. Stressaannun todella helposti (jopa miiteistä kavereiden kanssa)8. Rakastan laiskottelua, toiminta ei ole minun juttuni9. En omista hevosta 10. Olen huono keksimään itsestäni faktoja
|
|
|
Post by Leena on Nov 17, 2015 21:11:56 GMT 2
1. Työskentelen/harrastan tuotantoeläinten kanssa. 2. Ajattelen koulua nykyisin liikaa. 3. Pukeudun IRL liikaa tummiin vaatteisiin 4. Oon syntynyt syksyllä 5. Rakastan olla suuressa kaveriporukassa 6. Olen pudonnut nykyisellä ratsastuskypärällä liian monta kertaa 7. Stressaannun helposti 8. Olen toiminnallinen ihminen, joka tarvitsee virikkeitä ja vihaa tylsyyttä! 9. En omista hevosta 10. Olen huono keksimään itsestäni faktoja
|
|
|
Post by Cindy on Dec 6, 2015 15:17:04 GMT 2
1. Työskentelen/harrastan tuotantoeläinten kanssa. 2. Ajattelen koulua nykyisin liikaa. 3. Pukeudun IRL liikaa tummiin vaatteisiin 4. Oon syntynyt syksyllä 5. Rakastan olla suuressa kaveriporukassa 6. Olen pudonnut nykyisellä ratsastuskypärällä liian monta kertaa 7. Olen kotoisin maalta 8. Olen toiminnallinen ihminen, joka tarvitsee virikkeitä ja vihaa tylsyyttä! 9. En omista hevosta 10. Haluaisin koiran
|
|
|
Post by Kasper on Dec 9, 2015 19:53:10 GMT 2
1. Mulla ei tällä hetkellä ole mitään lemmikkejä. 2. Asun yksin. 3. Tykkään käydä Lapissa! 4. Oon käynyt vuoden sisällä ainakin kolmessa eri maassa. (Suomea ei lasketa  ) 5. Rakastan olla suuressa kaveriporukassa
6. Mulla on rajaton nälkä aina 7. Harrastan juoksemista. 8. Olen toiminnallinen ihminen, joka tarvitsee virikkeitä ja vihaa tylsyyttä! 9. En omista hevosta
10. Soittelen kitaraa !
|
|
|
Post by Silja on Dec 27, 2015 0:28:58 GMT 2
1. Mulla ei tällä hetkellä ole mitään lemmikkejä. 2. Minulla ei ole siskoja tai veljiä. 3. Tykkään käydä Lapissa! 4. Oon panostanut tänä vuonna kielten opiskeluun. 5. Rakastan olla suuressa kaveriporukassa 6. Mulla on pieni vatsa ja täytyn tosi nopeasti 7. En oikein tykkää kestävyysurheiluun liittyvistä harjoituksista 8. Olen toiminnallinen ihminen, joka tarvitsee virikkeitä ja vihaa tylsyyttä! 9. En omista hevosta 10. Halusin pienenä soittaa aina rumpuja.
|
|
|
Post by Oona on Jan 10, 2016 11:39:26 GMT 2
1. Mulla on poni ja koira 2. Mulla on parvi sisaruksia 3. Tykkään käydä Lapissa! 4. En oo lukenut kielten kokeisiin 5. Olen lyhyt 6. Mulla on pieni vatsa ja täytyn tosi nopeasti 7. En oikein tykkää kestävyysurheiluun liittyvistä harjoituksista 8. Olen toiminnallinen ihminen, joka tarvitsee virikkeitä ja vihaa tylsyyttä! 9. En omista hevosta 10. Omistan ponin
|
|
|
10 faktaa
Jan 10, 2016 14:57:39 GMT 2
via mobile
Post by Cindy on Jan 10, 2016 14:57:39 GMT 2
1. Asun yksin 2. Minulla on sisko 3. Tykkään käydä Lapissa! 4. Pidän lukemisesta 5. Tykkään valokuvata 6. Koulusta tukee liikaa tehtäviä 7. Tykkään liikkumisesta 8. Olen toiminnallinen ihminen, joka tarvitsee virikkeitä ja vihaa tylsyyttä! 9. En omista hevosta 10. Tykkään lumesta
|
|
|
Post by Fiia on Jan 20, 2016 18:57:20 GMT 2
1. Oon käynyt kuudella ratsastusleirillä 2. Minulla on siskoja 3. Tykkään käydä Lapissa talvisin 4. Pidän lukemisesta 5. Tykkään valokuvata hevosia 6. Koulusta tulee liikaa tehtäviä, koulua ei edes tarvittaisi 7. Tykkään liikkumisesta 8. Olen toiminnallinen ihminen, joka tarvitsee virikkeitä ja vihaa tylsyyttä! 9. Harrastan IRL lännenratsastusta 10. Tykkään lumesta ja talvesta
|
|
|
Post by Loci on Mar 5, 2016 18:11:39 GMT 2
1. Olen loukkaantunut pudotessa hevosen selästä 2. En omista hevosta 3. En asu synnyinpaikkakunnallani 4. Pidän lukemisesta 5. Tykkään valokuvata hevosia 6. Värjään hiuksiani 7. Tykkään liikkumisesta 8. Olen toiminnallinen ihminen, joka tarvitsee virikkeitä ja vihaa tylsyyttä! 9. Olen kisannut vain harjoituskisoissa 10. Tykkään lumesta ja talvesta
|
|
|
Post by Cindy on Mar 5, 2016 19:04:51 GMT 2
1. Olen loukkaantunut pudotessa hevosen selästä 2. En omista hevosta 3. En asu synnyinpaikkakunnallani 4. Pidän lukemisesta 5. Tykkään rapsutella hevosia 6. Värjään hiuksiani 7. Tykkään liikkumisesta 8. Olen toiminnallinen ihminen, joka tarvitsee virikkeitä ja vihaa tylsyyttä! 9. Olen kisannut vain harjoituskisoissa 10. Tykkään lumesta ja talvesta
|
|
|
Post by Emma on Mar 5, 2016 19:06:22 GMT 2
1. Olen loukkaantunut pudotessa hevosen selästä 2. En omista hevosta 3. En asu synnyinpaikkakunnallani 4. Pidän lukemisesta 5. Tykkään rapsutella hevosia 6. Olen ratsastanut yli 4 vuotta 7. Tykkään liikkumisesta, mutta olen mukavuudenhaluinen 8. Olen toiminnallinen ihminen, joka tarvitsee virikkeitä ja vihaa tylsyyttä! 9. Olen kisannut vain kerran harjoituskisoissa 10. Tykkään lumesta ja talvesta
|
|
|
Post by Heidi on May 7, 2016 14:04:59 GMT 2
1. Olen loukkaantunut pudotessa hevosen selästä 2. En omista hevosta 3. Asun maalla sukutilalla 4. Pidän lukemisesta 5. Tykkään rapsutella hevosia 6. Olen ratsastanut yli 4 vuotta 7. Olen kokoajan liikkeessä ja rakastan ulkoilmaa 8. Olen toiminnallinen ihminen, joka tarvitsee virikkeitä ja vihaa tylsyyttä! 9. Olen käynyt muutamissa seurakisoissa 10. Tykkään lumesta ja talvesta
|
|
|
Post by Rosa on May 9, 2016 18:16:19 GMT 2
1. Olen loukkaantunut pudotessa hevosen selästä 2. En omista hevosta 3. Asun pienessä ja syrjäisessä kaupungissa Etelä-Suomessa 4. Pidän lukemisesta 5. Pidän yli kaiken ratsastamisesta, mutta en niinkään hevosen puunailusta ja tuunailusta. 6. Olen ratsastanut yli 4 vuotta 7. Olen kokoajan liikkeessä ja rakastan ulkoilmaa 8. Olen toiminnallinen ihminen, joka tarvitsee virikkeitä ja vihaa tylsyyttä! 9. Olen käynyt muutamissa seurakisoissa 10. Rakastan kesää ja lämpöä!
|
|
|
Post by Sini on May 25, 2016 16:39:04 GMT 2
1. Olen loukkaantunut pudotessa hevosen selästä 2. En omista hevosta 3. Asun pienessä ja syrjäisessä kaupungissa Etelä-Suomessa 4. Pidän lukemisesta 5. Inhoan kahvia 6. Olen ratsastanut yli 4 vuotta 7. Olen kokoajan liikkeessä ja rakastan ulkoilmaa 8. Olen toiminnallinen ihminen, joka tarvitsee virikkeitä ja vihaa tylsyyttä! 9. Jännitän kisaamista 10. Olen käynyt ainakin kahdella ratsastusleirillä
|
|
|
Post by Heidi on May 28, 2016 12:22:46 GMT 2
1. Olen loukkaantunut pudotessa hevosen selästä 2. En omista hevosta 3. Asun maaseudulla Pirkanmaalla 4. Pidän lukemisesta 5. Inhoan kahvia 6. Olen ratsastanut 5 ja puoli vuotta 7. Olen kokoajan liikkeessä ja rakastan ulkoilmaa 8. Olen toiminnallinen ihminen, joka tarvitsee virikkeitä ja vihaa tylsyyttä! 9. Menen estekisoihin ensi viikolla 10. Menen kesälomalla estekurssille
|
|