|
10 faktaa
Oct 7, 2014 19:58:14 GMT 2
via mobile
Post by Kasper on Oct 7, 2014 19:58:14 GMT 2
1. Oon syndynyt talvella. 2. Olin viime viikonlopun kotopuolessa. 3. Harrastan musakkia. 4. Pyörräilen ja kuljen jalan melko usein paikoista toisiin 5. Pystyn syömään ihan älyttömästi kerralla 6. Haluan lähteä jonnekin reissuun kavereiden kanssa. 7. Olen seurallinen henkilö. 8. Tykkään uusien ja erikoisten asioiden kokeilemisesta. 9. Vääntelen ja kääntelen sanoja ja sekoittelen erilaisia murteita miten sattuu vain koska se on mukavaa. 10. En kauheena kattele teeveetä
|
|
|
Post by Loci on Oct 7, 2014 20:25:32 GMT 2
1. Oon syndynyt talvella. 2. Olin viime viikonlopun kotopuolessa. 3. Minulla on kissa 4. Koulumatkani on liian pitkä 5. Pystyn syömään ihan älyttömästi kerralla 6. Haluan lähteä jonnekin reissuun kavereiden kanssa. 7. Olen seurallinen henkilö. 8. Tykkään uusien ja erikoisten asioiden kokeilemisesta. 9. Vääntelen ja kääntelen sanoja ja sekoittelen erilaisia murteita miten sattuu vain koska se on mukavaa. 10. En kauheena kattele teeveetä
|
|
|
10 faktaa
Oct 7, 2014 21:22:35 GMT 2
via mobile
Post by Destiny on Oct 7, 2014 21:22:35 GMT 2
1. Oon syndynyt talvella. 2. Olin viime viikonlopun kotopuolessa. 3. Minulla on kissa 4. Koulumatkani on liian pitkä 5. Kanasallaatti on barasta:3 6. Haluan käydä Irlannissa 7. Koti + yksin = rauhaisa paratiisi<3 8. Rakastan somea enkä osaa pysyä erossa puhelimestani. 9. Vääntelen ja kääntelen sanoja ja sekoittelen erilaisia murteita miten sattuu vain koska se on mukavaa. 10. En kauheena kattele teeveetä
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 8, 2014 19:13:38 GMT 2
1. Olen yli 19 vuotias. 2. Olin viimme viikonlopun kotopuolessa. 3. Olen esiintymispelkoinen ja jännitän jo nyt tammikuussa pidettävää seminaaria koulussa. 4. Ajattelen asioita välillä ihan liikaa ja olen erittäin hyvä tekemään kärpäsestä härkäsen. 5. Kanssallaatti on barasta:3 6. Haluan käydä Irlannissa. 7. Mulla ei just nyt ole ratsua ja se harmittaa todella paljon. 8. Rakastan musiikkia ja musiikin kuuntelua ja tykkään lähestulkoon mistä vain. 9. Kuitenkaan en tykkää Vain Elämäästä, koska mua ärsyttää se parkuminen siinä. 10. En kauheena kattele teeveetä.
|
|
|
10 faktaa
Oct 11, 2014 17:59:45 GMT 2
via mobile
Post by Amelie on Oct 11, 2014 17:59:45 GMT 2
1. Olen yli 17-vuotias. 2. Olin viime viikonlopun kotopuolessa. 3. Asun kuvainnollisesti eläintarhassa. 4. Ajattelen asioita välillä ihan liikaa ja olen erittäin hyvä tekemään kärpäsestä härkäsen. 5. Juon kaakaon melkein aina kylmänä. 6. Haluan käydä nyt syksyllä Lapissa. 7. Menen keskiviikkona ratsastamaan pitkästä aikaa, koska onnistuin tippumaan pää edellä viime keväänä. 8. Rakastan musiikkia ja musiikin kuuntelua ja tykkään lähestulkoon mistä vain. 9. Kuitenkaan en tykkää Vain Elämäästä, koska mua ärsyttää se parkuminen siinä. 10. Nauran vedet silmissä Top Gearille, joka on varmaan ainoa englanninkielinen sarja mitä katson netistä.
|
|
|
Post by Kasper on Oct 23, 2014 12:15:41 GMT 2
1. Olen yli 17-vuotias.2. Tykkään kaikista vuodenajoista melko tasapuolisesti. 3. Mulla on nyt loma. 4. Tuun melko hyvin toimeen ipanoitten kanssa. (ainakin päällisin puolin hahaha) 5. Oon harrastanut jalkapalloa nuorempana. 6. En oikein tykkää olla neljän seinän sisällä koko päivää. 7. Tällä hetkellä en käy vakituisesti missään ratsastamassa. 8. Rakastan musiikkia ja musiikin kuuntelua ja tykkään lähestulkoon mistä vain.9. Lähden tänään illalla reissuun. \  10. En oo tänään vielä tehnyt oikeen mitään jos syömistä ei lasketa.
|
|
|
Post by Antsu on Oct 24, 2014 16:22:35 GMT 2
1. Olen uusi hoitaja täällä 2. Minulla on jo autokortti 3. Talli on paras paikka4. Minulla on kani ja kissa5. Omistan ruskeat hiukset6. Ratsastuksen lisäksi tykkään myös ajaa hevosilla 7. olen lukiossa 8. Harrastan myös valokuvaamista 9. Ylläpidän vapaastikopiointi sivua10. En ole koskaan hoitanut näin hyvällä tallilla
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 27, 2015 20:30:24 GMT 2
1. Suunnittelen uuden lävistyksen ottamista 2. Minulla on jo autokortti 3. Talli on paras paikka 4. Olen koko kesän töissä 5. Olen erittäin rytmitajuton 6. Olen pääasiassa maastoillut viimme vuodet... 7. ...ja nyt olen palannut tunneille... 8. ...ja muistan miksi tykkään enemmän maastoilusta (kouluratsastus on hullun vaikeaa) 9. Mua ei oikeastaan haittaa lenkkeillä/ratsastaa sateessa 10. En ole koskaan hoitanut näin hyvällä tallilla
|
|
|
Post by Vilja on Apr 6, 2015 14:59:17 GMT 2
1. Suunnittelen tatuoinnin ottamista 2. Minulla on jo autokortti 3. Talli on paras paikka 4. Odotan kesää innolla 5. Tykkään soittaa eri instrumentteja 6. Olen pääasiassa maastoillut viime vuodet... 7. Esteet eivät ole minun juttuni 8. ...ja muistan miksi tykkään enemmän maastoilusta (kouluratsastus on hullun vaikeaa) 9. Mua ei oikeastaan haittaa lenkkeillä/ratsastaa sateessa 10. En ole koskaan hoitanut näin hyvällä tallilla
|
|
|
Post by Silja on May 2, 2015 22:01:51 GMT 2
1. Olen ratsastanut irl 7-vuotiaasta lähtien 2. En ole ajanut mopokorttia 3. Olen huono keksimään itsestäni faktoja 4. Odotan kesää innolla 5. Tykkään soittaa eri instrumentteja 6. Salainen haaveeni on olla elokuva-alalla 7. En ole yhtään kilpailuhenkinen 8. Rakastan toimintaa, vihaan tylsyyttä 9. Sukuni omistaa saaren 10. En ole koskaan hoitanut näin hyvällä tallilla
|
|
|
Post by Alexandra on May 13, 2015 17:25:58 GMT 2
1. Olen ratsastanut irl 7-vuotiaasta lähtien 2. En ole ajanut mopokorttia3. Hevoseton on huoleton, mutta en osaisi enää olla ilman tai ratsastaa vain kerran viikossa. 4. Olen hiukan varusteurheilija...  5. Keskiarvoni on 9,55 6. Kisaan 2-tasolla metriä, tällä kaudella suunnitelmissa olisi 100-110cm 2/3-tasolla. 7. Olen todella kilpailuhenkinen 8. Rakastan toimintaa, vihaan tylsyyttä9. Olen omistanut (tai porukat ovat omistaneet) hevosen 7-vuotiaasta, ja tällä hetkellä tallissa seisoo 14v. pv-ruuna. 10. En ole koskaan hoitanut näin hyvällä tallilla
|
|
|
Post by Sinte on May 23, 2015 15:35:04 GMT 2
1. Olen pienenä harrastanut balettia 2. Minulla on ajokortti 3. Ratsastan vähintään kerran viikossa 4. Tarvitsisin uudet chapsit 5. Olen sosiaali- ja terveysalalla 6. Kilpailen harvoin 7. Stressaan kilpailuista ihan liikaa 8. Rakastan toimintaa, vihaan tylsyyttä 9. En omista hevosta 10. Metsistä päivitellessä voi heittää irl-ajatukset narikkaan
|
|
|
Post by Antsu on May 23, 2015 15:42:04 GMT 2
1. Työskentelen maatilalla vasikoiden sekä hiehojen hoitajana 2. Minulla on ajokortti 3. Pyrin käymään tallilla vähintään kerran viikossa 4. Olen juuri valmistunut ylioppilas 5. sain jopa yhden L:n todistukseen! 6. Kilpailen harvoin 7. Stressaan kilpailuista ihan liikaa 8. Rakastan toimintaa, vihaan tylsyyttä 9. En omista hevosta 10. Tykkään käydä töissä
|
|
|
Post by Ama on May 26, 2015 14:29:04 GMT 2
1. Asun maalla 2. En omista ajokorttia 3. Pyrin käymään tallilla vähintään kerran viikossa 4. Harrastan hevosten lisäksi kaneja... 5. ...omistan neljä kania 6. Kilpailen harvoin 7. En stressaannu kovinkaan helposti (onneksi) 8. Rakastan toimintaa, vihaan tylsyyttä 9. En omista hevosta 10. Tykkään käydä töissä
|
|
|
Post by Minkki on Jun 1, 2015 13:51:40 GMT 2
1. Asun kaupungissa (haluaisin kyllä kovasti maalle) 2. En omista ajokorttia3. Pääsen tallille noin 3-5 kertaa vuodessa, sitä harvemmin ratsastamaan 4. Harrastan piirtämistä 5. Omistan kaksi kissaa 6. Kilpailen VIRTUAALIhevosillani aktiivisesti  7. Stressaannun todella helposti (jopa miiteistä kavereiden kanssa) 8. Rakastan laiskottelua, toiminta ei ole minun juttuni 9. En omista hevosta10. Rakastan karkkeja
|
|