|
Post by Sinte on Dec 15, 2013 18:54:10 GMT 2
Juonimismaja
Juoni täällä muita tallilaisia yhteisiin tarinoihin! Tai, mitä nyt keksitkään juonia. Estraadi on juonijoiden.
|
|
|
Post by Stefan on Dec 15, 2013 23:52:30 GMT 2
Jeeee! Tällainenkin! Sanna, olet paras > *hieroo sormenpäitä yhteen Mr. Burns-tyylillä* Jep. Me sovittiin Destinyn kanssa että Stefan ja Destiny ois nyt tavallaan yhdessä. Tai ne on, mä en vaa osaa myöntää itselleni että Stefan ei oo enää sinkku. Naisten nauratusta mä en kuitenkaan unohda, ei koskaan! On aina kiva nähdä Stefan teidän tarinoissa, eikä mua haittaa vaikka niiden suhde etenisi koko tallin tietoon kopukoita myöten, ja jo tästä voi tulla ties minkälaisia ajatuksia hahmojenne päähän. Eli haluan nähdä Stefania teidän tarinoissa! (Ei pakko kuitenkaan, en mä siitä teitä vainoamaan rupea, jos ette sano musta sanaakaan) Ainii ja Locin taksikyyti on yhä voimassa! (pitää kohta alkaa pyytää siltä rahaa ^^')
|
|
|
Post by Loci on Dec 16, 2013 0:15:55 GMT 2
Locin taksikyyti.. Mä en keksi millasella romulla ajelis, ennen ku saa IRL oman auton(toivottavasti pääsis kattelee joululomalla )... Joten Stefan, mä tarjoan sulle vaikka leikisti joskus kahvit kyydeistä, tai sit kun oma koslasi romahtaa tienpenkkaan ni voit kyytiä anella multa
|
|
|
Post by Sakke on Dec 16, 2013 0:20:27 GMT 2
kaikkea täällä on kyllä tapahtunu, mut tää on kyllä ensimmäinen suhde hoitajien kesken Metsiksellä. Onnea vain teille kahdelle!
|
|
|
Post by Sakke on Dec 16, 2013 0:22:54 GMT 2
Locin taksikyyti.. Mä en keksi millasella romulla ajelis, ennen ku saa IRL oman auton(toivottavasti pääsis kattelee joululomalla )... Joten Stefan, mä tarjoan sulle vaikka leikisti joskus kahvit kyydeistä, tai sit kun oma koslasi romahtaa tienpenkkaan ni voit kyytiä anella multa Loci: Pakko vaan sanoa että auto syö kyllä paljon rahaa, mutta kyllä se tuo vapautta! Toivottavasti löydät hyvän itsellesi. Toivottavasti Stefan osaa ajaa kunnolla ilman että tarvitsee hinaa pois ojan pohjalta!
|
|
|
Post by Loci on Dec 16, 2013 0:28:12 GMT 2
Locin taksikyyti.. Mä en keksi millasella romulla ajelis, ennen ku saa IRL oman auton(toivottavasti pääsis kattelee joululomalla )... Joten Stefan, mä tarjoan sulle vaikka leikisti joskus kahvit kyydeistä, tai sit kun oma koslasi romahtaa tienpenkkaan ni voit kyytiä anella multa Loci: Pakko vaan sanoa että auto syö kyllä paljon rahaa, mutta kyllä se tuo vapautta! Toivottavasti löydät hyvän itsellesi. Toivottavasti Stefan osaa ajaa kunnolla ilman että tarvitsee hinaa pois ojan pohjalta!No, onneksi rahaa on säästössä. Ja iskä kun kustantaa tosiaan ajokortin(jos pitäisi ite kustantaa, niin lähtis autobudjetista heti puolet pois) niin jää ihan mukavasti siihen autoon. Ja se oma auto on mulle pakollinen, kun tosiaan kotimatkoihin menee puoli päivää ja joku joutuu aina hakemaan. lähin bussipysäkki on yli 10km päässä kodista. Bussilla matkustaminenkin on kallista ja jos myöhästyt niin ei mulla oo toivoakaan päästä kotiin.
|
|
|
Post by Sakke on Dec 16, 2013 0:30:08 GMT 2
Loci: Pakko vaan sanoa että auto syö kyllä paljon rahaa, mutta kyllä se tuo vapautta! Toivottavasti löydät hyvän itsellesi. Toivottavasti Stefan osaa ajaa kunnolla ilman että tarvitsee hinaa pois ojan pohjalta!No, onneksi rahaa on säästössä. Ja iskä kun kustantaa tosiaan ajokortin(jos pitäisi ite kustantaa, niin lähtis autobudjetista heti puolet pois) niin jää ihan mukavasti siihen autoon. Ja se oma auto on mulle pakollinen, kun tosiaan kotimatkoihin menee puoli päivää ja joku joutuu aina hakemaan. lähin bussipysäkki on yli 10km päässä kodista. Bussilla matkustaminenkin on kallista ja jos myöhästyt niin ei mulla oo toivoakaan päästä kotiin. Hyvä että saat isäsi maksamaan ajokortin se on kyllä järjettömän hintainen nykyään. Ja ymmärrän hyvin että auto tulee tosiaan sulle erittäin tarpeeseen.
|
|
|
Post by Stefan on Dec 16, 2013 0:32:00 GMT 2
Älä koskaan vihjaa Stefanille että sen auto sanoo itsensä irti! Sillä taitaa olla (todella) käytetty Camaro, mun suosikkiauto Ja se on tietty tuunannut ne mustat raidat peltiin ^^' edit: ja takaikkunassa on teipattuna teksti: Papin rakkain! No okei, ei oikeesti mut oli pakko kertoa ku keksin noin hyvän jutun... heh.
|
|
|
Post by Sakke on Dec 16, 2013 0:36:09 GMT 2
Älä koskaan vihjaa Stefanille että sen auto sanoo itsensä irti! Sillä taitaa olla (todella) käytetty Camaro, mun suosikkiauto Ja se on tietty tuunannut ne mustat raidat peltiin ^^' kunhan vain muistutin että ei sitten driftailla jäällä! Muuten voi hyvin äkkiä löytää itsensä lumikasasta. Olipa saarnamaista
|
|
|
Post by Stefan on Dec 16, 2013 0:38:53 GMT 2
Stefanin tuntien se driftailee jäällä heti kun ei löydy naisia kyydistä, mutta on tietty varovainen (vaikka en kyllä luota hahmoni arvostelukykyyn täysin). Ja eikös se tois vaan lisää maustetta tarinoihin + LOMAA (!!) jos kolarois kevyesti (;
|
|
|
Post by Sakke on Dec 16, 2013 0:47:07 GMT 2
Stefanin tuntien se driftailee jäällä heti kun ei löydy naisia kyydistä, mutta on tietty varovainen (vaikka en kyllä luota hahmoni arvostelukykyyn täysin). Ja eikös se tois vaan lisää maustetta tarinoihin + LOMAA (!!) jos kolarois kevyesti (; Kyllähän siitä pienen lisämausteen tarinaan voisi saada, mutta älä ihmeessä lomaa pidä sun kirjotuksia on mukava lukea, ne on vähän erilaisia (hyvällä tavalla), kun nää normaalit hoitotarinat.
|
|
|
Post by Stefan on Dec 16, 2013 0:51:01 GMT 2
En mä mitään lomaa ole tallikäynneistä ajatellut, tarkotin että säästyis kakan lapioimiselta (hohohoo)!
|
|
|
Post by Sakke on Dec 16, 2013 0:57:15 GMT 2
En mä mitään lomaa ole tallikäynneistä ajatellut, tarkotin että säästyis kakan lapioimiselta (hohohoo)! On myönnettävä, että siltä säästyminen on lähes mahdotonta!
|
|
|
Post by Stefan on Dec 16, 2013 0:59:28 GMT 2
Jebou (: Mut nyt pitää mennä nukkumaan, kello tulee yksi ja mulla ois herätys viiden ja puolen tunnin kuluttua...
|
|
|
Post by Sakke on Dec 16, 2013 1:02:21 GMT 2
Jebou (: Mut nyt pitää mennä nukkumaan, kello tulee yksi ja mulla ois herätys viiden ja puolen tunnin kuluttua... Samat ajatukset täällä. Oli vain pakko saada tuo ensimmäinen kirjoitus aikaan, kun inspiraatio iski.
|
|