|
Post by Ama on Jun 18, 2015 15:34:18 GMT 2
Silja piirtää aivan upeita kuvia!
|
|
|
Post by Minkki on Jul 8, 2015 16:55:57 GMT 2
Amakin osaa piirtää hienoja kuvia! 
|
|
|
Post by Silja on Aug 31, 2015 17:40:53 GMT 2
Minkki on todella aktiivinen hoitaja ja pitää aina tallin ilmapiiriä yllä esim. chatissa, tarinoissa ja yleisellä alueella
|
|
|
Post by Sinte on Aug 31, 2015 21:28:17 GMT 2
Silja on valoisa, iloinen persoona ja tosi aktiivinen tallilainen!  Piirrät upeita piirroksia 
|
|
|
Post by Loci on Sept 1, 2015 10:06:29 GMT 2
Sinte on ihana ihminen, joka on jo kauan jaksanut pyörittää Metsistä 
|
|
|
Post by Kamilla C. on Oct 30, 2015 19:43:45 GMT 2
Loci vaikuttaa tosi positiiviselta hahmolta! Piirrät hienosti, ja näytät olevan aktiivinen.
|
|
|
Post by Leena on Nov 2, 2015 20:04:46 GMT 2
Kamilla on aktiivinen ja ahkera uusi tallilainen!
|
|
|
Post by Rosa on Nov 2, 2015 20:11:36 GMT 2
Leena on aktiivinen ja kirjoittaa mahtavia tarinoita! ♥
|
|
|
Post by Nelly on Nov 2, 2015 22:13:40 GMT 2
Rosa vaikuttaa aina pirteeltä, mukavalta ja hauskalta persoonalta! Sun tekstejäs oon jonkin verran lukassut ja ne on oikeesti mielenkiintosia (en mä niitä muuten lukisi, heh). En tiiä miks, mutta mulle on tullu susta semmonen keijukaismainen kuva, semmonen joka vaan liihottelee ympäri tallia, nostelee käytävälle pudonneita harjoja ja suojia, huolehtii muista ja nauraa kaikkien vitseille, oli ne sitten hyviä tai huonoja  Kumminkin semmonen heleeääninen kaikkien kaveri, jolla on hyvä huumorintaju. Ja hei, Andy istuu sulle kuin nenä päähän, te tuutte oleen eeppinen parivaljakko (toivottavasti)!
|
|
|
Post by Kamilla C. on Nov 17, 2015 13:24:47 GMT 2
Nellyllä on panostettuja ja hienosti toteutettuja hoitomerkintöjä, joissa on aina joku idea. Nelly on aktiivinen ja vaikuttaa tosi pirteältä, hyvällä tavalla rennolta ja positiiviseltä persoonalta! Sovitte mun mielestä Dapperin kanssa hyvin yhteen, ja hoitomerkintäsi on minusta vaan parantunut hoitohevosen vaihdon jälkeen  <--- Hymiö ei esimerkkinä kuvaa sua ja Dapperia yhtään, paitsi ehkä aamumaastossa. Te ootte jokatapauksessa mahtava pari, enkä voisi kuvitella koko Metsistä ilman Nellyä!
|
|
|
Post by Silja on Dec 11, 2015 19:27:41 GMT 2
Kamilla on tosi aktiivinen, ja aina kaikessa mukana sekä järjestämässä myös itse menoa ja meininkiä talliporukalle! 
|
|
|
Post by Rosa on Dec 11, 2015 22:11:44 GMT 2
Silja on positiivinen, kirjoittaa mahtavia tarinoita ja piirtää upeita kuvia! Sun tarinoita on aina kiva lukea, kun huomaa että niihin on selvästi panostettu!
|
|
|
Post by Fiia on Jan 20, 2016 19:01:42 GMT 2
Rosan kuvia on aina kiva katsella, aktiivisen tallilaisen meno on muutenkin aina positiivista ja rentoa, kaikki varmasti uskaltaa nykästä Rosaa hihasta, ja kysyä jotain jos tarve vaatii. Rosa pärjää mainiosti vekkulin Andyn kanssa, Metsälampi ei olisi Metsis ilman Rosaa! 
|
|
|
Post by Sinte on Jan 22, 2016 16:18:00 GMT 2
Fiia vaikuttaa todella aktiiviselta, uudelta kasvolta  Sulla on vauhdikas avatarkuva – ootko itse kyydissä? 
|
|
|
Post by Sini on Jan 24, 2016 15:03:31 GMT 2
Ilman Sinteä ei olisi Metsistä! Sinteä ei voi kuvailla sanoin - omistaja on niin mukava ja ystävällinen =)
|
|