|
Post by Stefan on Dec 11, 2013 18:11:00 GMT 2
Mun pikkuveljen bestis oli Ankkaräpissä ja mä kuljen niissä pahoissa piireissä, minä paha ponipoika, siitähän se musiikkimaku tulee ^^'
|
|
|
Post by Destiny on Dec 12, 2013 15:54:24 GMT 2
Mun pikkuveljen bestis oli Ankkaräpissä ja mä kuljen niissä pahoissa piireissä, minä paha ponipoika, siitähän se musiikkimaku tulee ^^' Paha ponipoika:'DD
|
|
|
Post by Iida on Dec 12, 2013 17:44:35 GMT 2
Just, paha ponipoika xD Mitäs yleensä kuuntelette radiosta?
|
|
|
Post by Stefan on Dec 12, 2013 20:19:38 GMT 2
Enerjii!
|
|
|
Post by Iida on Dec 13, 2013 12:53:17 GMT 2
Mä kuuntelen sitä vaa joskus ^^
|
|
|
Post by Ayla on Dec 13, 2013 15:22:57 GMT 2
Stefan, sama. Mitään muuta ei voi kuunnella! :D
|
|
|
Post by Iida on Dec 13, 2013 17:31:28 GMT 2
Hah xD Tykkääkö muuten kukaan Robinista?
|
|
|
Post by Iida on Dec 13, 2013 17:31:51 GMT 2
Hah xD Tykkääkö muuten kukaan Robinista? Itte en kyllä niinkään tykkää, tuli tämmönen kysymys vaan mieleen
|
|
|
Post by Stefan on Dec 13, 2013 23:44:02 GMT 2
Mä en kuuntele kuin vaan Enerjiitä! Ayla, sulla on hyvä maku : D Robinista, no en (paitsi Boom Kah oli sillon alussa hyvä), onneksi Roppea ei useasti mun kanavilta tule. Isac Elliot on mun mielestä parempi ja kuuntelen sitä enemmän, koska NRJ soittaa sen biisejä satunnaisesti ja ne sanat on kyllä tosi mahtavat, jotenki voisin kuvitella niitä silleen että Stefan sanois ne. Kuten seuraavat:
"I wink, you blink" "In the street gonna stop the traffic" : D "Don't you be afraid... you will find your way."
|
|
|
Post by Iida on Dec 14, 2013 10:37:47 GMT 2
Joo, Isac Elliot on kyllä paljon parempi
|
|
|
Post by Vilja on Dec 15, 2013 21:35:31 GMT 2
Mä tykkään paljon rockista, indiestä, popista... varmaan jokaisesta genrestä löytyis vähintään yksi hyvä biisi Ykkössuosikki kuitenkin on ja tulee aina olemaan Muse! Haluaisin myös tosi tosi paljon päästä fun.in keikalle, mutta ne ei taida vähään aikaan eksyä minnekään tänne päin... Mä en niin paljoa välitä räpista tai sellasesta purkkapoppimusiikista (sanoo tyttö, joka menee 1D:n keikalle...), mutta kuten jo sanoin, niin kyl niistäkin aina löytyy jotain kuunneltavaa! Tässä yksi mun uusimmista löydöksistäni, ihana!
|
|
|
Post by Iida on Dec 16, 2013 17:31:19 GMT 2
Mä tykkään paljon rockista, indiestä, popista... varmaan jokaisesta genrestä löytyis vähintään yksi hyvä biisi Ykkössuosikki kuitenkin on ja tulee aina olemaan Muse! Haluaisin myös tosi tosi paljon päästä fun.in keikalle, mutta ne ei taida vähään aikaan eksyä minnekään tänne päin... Mä en niin paljoa välitä räpista tai sellasesta purkkapoppimusiikista (sanoo tyttö, joka menee 1D:n keikalle...), mutta kuten jo sanoin, niin kyl niistäkin aina löytyy jotain kuunneltavaa! Tässä yksi mun uusimmista löydöksistäni, ihana! Joo, ihana biisi <33
|
|
|
Post by Claudia on Dec 18, 2013 14:59:13 GMT 2
Nytkään mä vasta tän löysin : D Mä en nykyään kuuntele muuta ku Timberiä, Timber on vaan nii paras! Mut muuten ni Pink ja Gaga, sellasta.
Robinista en tykkää, en, enkä kyllä Isacistakaan, mut on se aina Robinia parempi.
|
|
|
Post by Iida on Dec 18, 2013 16:00:21 GMT 2
Keitä laulajia/bändejä ootte nähny livenä?
|
|
|
Post by Loci on Dec 18, 2013 16:00:22 GMT 2
Jo vähän vanhempi, mutta ihana ja uskoakseni kaikkia koskettava biisi, joka saa mulla aina kyyneleet silmiin. Se muistuttaa mua mun serkusta, joka lähti pois liian aikaisin, ennen kuin kerkesin edes tutustua. Harmittaa niin paljon, että tämä mun "kaukaisin" serkku juuri joutui lähtemään. Jos olisin voinu sanoa sille ennen lähtöä yhden asian, se olis ollut "Minä ymmärrän". Ja tosiaan, vieläkin itken vaikka nyt taitaa ollu hautajaisista se 8 vuotta. Ilpo Kaikkonen - Terveiset sinne taivaaseen
|
|