|
Post by Stefan on Jul 4, 2014 20:43:33 GMT 2
Vau, siistiä jälkeä perunalta! (:
|
|
|
Post by Cella on Jul 4, 2014 20:58:24 GMT 2
Siis wau, kyllä on mahtavan näköstä !! Väritätkö mullekin joskus jos tuuppaan sulle linejä :3
|
|
|
Post by Loci on Jul 4, 2014 21:00:35 GMT 2
Pitää kattella, voin palkkaa vastaan kyllä väritellä // lopputulos
|
|
|
Post by Destiny on Jul 6, 2014 23:18:54 GMT 2
Oo, Locilla upea piirros Osaispa itekki!
|
|
|
Post by Kasper on Jul 8, 2014 8:29:35 GMT 2
Mulla meinaa ihan tosissaan järki lähtee tän kämpän sisällä vallitsevan saunahelteen takia! Pihalla on suorastaan kylmää ja raikasta verrattuna sisätiloihin kun lämpömittari näyttää päälle kakskytseitsemän ja ilmastointikin varmaan reistaa. Heräsin tänään puol seiskalta kuumuuteen mikä ei ihan tosissaan kuulu mun tapoihin etenkään loma-aikaan! Noh, sainpahan edes jotain kirjoteltuu tässä aamutuimaan. :
|
|
|
Post by Cella on Jul 8, 2014 9:25:11 GMT 2
No huhh! Ei sais valittaa kun on vihdoin ihana kesä, mut liika kuumuus sisällä on kyl inhottavaa, eihän sitä pääse karkuun :-P Hah, mulla on luojan kiitos pöytätuuletin sängyn vieressä, kannattaa sunki Tsäsper kokeilla tämmöstä?? Maksaa jossain rojukaupoissa reilun kympin!
|
|
|
Post by Loci on Jul 8, 2014 9:31:36 GMT 2
Untuvapeitto ja omaan huoneeseeni onneks paistaa vaan aamuaurinko, johon ihan liian usein herään
|
|
|
Post by Kasper on Jul 8, 2014 9:59:17 GMT 2
haha joo, pitää laittaa jonkinmoinen supertuuletin ostoslistalle. Voisin tehdä tänne tuulitunnelin!
|
|
|
Post by Destiny on Jul 13, 2014 9:02:41 GMT 2
Mulla olis Finnalle kaks kuvaa ja hoitopäikkyyn kansi valmis, ne pitäis vaan saada koneelle asti:D Lisäks kaks tarinaa odottaa valmistumistaan:)
|
|
|
Post by Loci on Jul 18, 2014 17:36:30 GMT 2
Mitä nää on tehtynä? Käytiin ukin kanssa ongella ja yks erittäin komea ahven sieltä tuli. Kuka arvaa paljonko paino?
|
|
|
Post by Cella on Jul 20, 2014 12:04:36 GMT 2
Kraah, festarit vaatii kyllä veronsa! Vaikka on ollu tosi lämmin viikonloppu nii varmaa vähän kylmettyny jossain kohti kun nyt kurkku ihan tulessa ja inha olo Makaan pari päivää tiukasti sängyssä ettei vaan kehity mitään kamalaa flunssaa.. Mut aivan mahtihauskaa onneks sentään oli!
|
|
|
Post by Loci on Jul 20, 2014 14:25:59 GMT 2
Hiihtokausi kunnialla avattu! Pitäis vaan mulle ostaa noi juniorisukset, ku noissa on niin isot siteet, että lähtevät herkästi jalasta.. Norppa bongattu
|
|
|
Post by Loci on Jul 20, 2014 14:27:39 GMT 2
Hiihtokausi kunnialla avattu! Pitäis vaan mulle ostaa noi juniorisukset, ku noissa on niin isot siteet, että lähtevät herkästi jalasta.. Norppa bongattu ja ihailtu öistä Saimaata, tietysti hyvässä seurassa Sit pitäisi jo melkein alkaa ens viikon reissua suunnittelemaan (+ tarkistaa kaks osotetta, jotta pääsen kattomaan serkkua ja kaveria)
|
|
|
Post by Kasper on Jul 20, 2014 14:30:57 GMT 2
hööö cella, älä vaa mee sairastuun! kesäflunssa on yks vihoviimesistä jutuista mitä voi olla :f
meiksi ei oo ikään vesihiihdelly, ois varmaan siisti päästä kokeilee!
|
|
|
Post by Destiny on Jul 21, 2014 0:36:19 GMT 2
Voi ei, älähän Cella sairastu! Ärsyttävää olla lomalla kipeä.
Dääm, oon ihan unohtanut ton psyykkisen valmennuksen kurssin! Tänään päivällä on pakko kirjoitella maksu. Samalla vois kyhäillä jotain hoitotarinaa Hurmokselle ja tehdä hoitokirjaan kansi:)
|
|