|
Post by Jonathan on Jun 10, 2014 21:24:18 GMT 2
Munki puolesta oikein hyvää reissua Viljalle (: Ite en oo oikein viihtyny ulkomailla sen jälkee ku vietin puol vuotta Italiassa tädin luona (painajaista)... nään vieläkin painajaisia viinin tallomisesta x)
|
|
|
Post by Loci on Jun 10, 2014 21:27:59 GMT 2
Loci on käyny 5 kertaa ulkomailla. Kaks ekaa reissua Ruotsissa ja niistä muistan vaan, että appelsiinimehu oli pahaa. Sit Viro ja Azorit.
|
|
|
Post by Sinte on Jun 11, 2014 9:36:30 GMT 2
Mullekin matkailu avarsi taas vaihteeks riittämiin, hotellihuone piti luovuttaa tiistaina klo 12 ja laev lähti kaheksalta illalla takasin tutuille vesille. Toisin sanoen tää tarkotti sitä, että kävelin tallinnaa ympäri kaheksan tuntia. ♥ Olihan se hienoo. :-)
|
|
|
Post by Loci on Jun 12, 2014 7:42:55 GMT 2
Koska Suomen (opetus)hallitus... -.-" no enhän mä oikean tälleen aamu ysiltä jo halunnu tietää, pääsenkö opiskelee vai en.
// seitsemän minuuttia myöhemmin kun katsoo niin huh. Ilmeisesti hallitus saanut systeemit kuntoon. Iltapäivää odotellessa
|
|
|
Post by Loci on Jun 16, 2014 3:48:49 GMT 2
Hei, niihin Locin kesäpippaloihin kaivataan vähän hevosetonta tekemistä (n. tunnin mittaista) ehdotuksia?
|
|
|
Post by Sinte on Jun 16, 2014 11:54:38 GMT 2
Locille joitakin ehdotuksia: estekisat (ilman ratsua/harjakeppareilla), vesi(ilmapallo)sotaa, tallialuesuunnistusta, viestiä...
|
|
|
Post by Vilja on Jun 16, 2014 18:18:35 GMT 2
Jee, oon takaisin Suomessa! Onnistunut reissu takana, ihme ja kumma, kun mä olin sen itse suunnitellut. Appelsiinimehu oli kyllä meillä hyvää! Olis siistiä käydä ulkomailla useemminkin, meidän perhe käy yleensä maksimissaan kerran vuodessa matkustelemassa. Oon käynyt kaksi kertaa Englannissa, Ruotsissa ja Virossa ja kerran Kanarialla sekä Norjassa. Italia kuulostaa jännittävältä paikalta, joten ehkä saisin suostuteltua porukat suuntaamaan seuraavaksi sinne
|
|
|
Post by Ray on Jun 22, 2014 19:38:55 GMT 2
Pahoittelen epäaktiivisuuttani viimeaikoina, syynä tällä kertaa ylimääräiset työvuorot ja reissu Brasiliaan. Mukava kuitenkin huomata, että Sam on päässyt jo hyvin osalliseksi erilaisiin tapahtumiin. Sille tekee varmasti hyvää päästä välillä muidenkin ratsastettavaksi. Otan tavoitteeksi kirjoittaa jotain Sammyn päiväkirjaan mahdollisimman pian!
|
|
|
Post by Kasper on Jun 22, 2014 20:03:25 GMT 2
Luen ihan himskatin kateellisena teidän kaikkien ulkomaanmatkoista täällä!! :'D ottakaa hei kaikki ilo niistä irti jos vaan mahiksia löytyy!
|
|
|
Post by Ayla on Jun 27, 2014 14:59:42 GMT 2
Mites täällä menee? Kumma juttu, että itellänikin kun menee vähän huonosti niin suuntaan kysylemään ihmisten kuulumisia. Ehkäpä mä yritän jotenkin piristää itteäni muiden kuulumisilla?
Tosiaan ite oon käyny tallilla aina silloin kun oon ehtinyt. Sijoittunut jopa yhdessä kilpailuissa (ei ratsastus), sekä käynyt veneilemässä miten nyt on edes pystynyt, kun sää on näin huono.. Hengaillut ystävien kanssa ja kuvaillut paljon! :)
|
|
|
Post by Loci on Jun 27, 2014 18:19:54 GMT 2
Istun heinäpellolla ja kuvaan hevosia. ! Y..ja sitten juoksee hevonen ulos radalta
|
|
|
Post by Loci on Jun 27, 2014 18:48:52 GMT 2
Aivan mahtava tunti oli iltapäivästä. Itekkään en kauheasti tallilla oo käyny. Mutta kuulemma olis potentiaalia vaikka ja mihin. Ja Sir Smok, aka. Peksi oli mukavan virkeenä. Mä niin odotan muuttoa
|
|
|
Post by Vilja on Jun 28, 2014 11:32:59 GMT 2
Muakin odottaa muutto syksymmällä! Jännittävää Tämä kesä on tähän mennessä ollut yllättävän hyvä, vaikka sää ei olekaan ollut mikään mahtavin... toivottavasti kohta taas lämpenee!
|
|
|
Post by Cella on Jun 29, 2014 15:29:57 GMT 2
Heh, helou evribadi! : Tuun samantein pulisemaan nii sit ei jännitä niin paljoa, haha... Alotin siis Samin hoitajana ihan vastikään! Oho ompas täälä paljon muuttajia, mullakin on meinaan edessä! Joko Suomen sisällä tai ulkomaille hetkeks aikaa, riippuu vähän vielä opiskelujutuista.
|
|
|
Post by Kasper on Jun 29, 2014 15:35:57 GMT 2
sellalle vaan terppatulloo jengiin! 8) toivottavasti viihtyilet
|
|