|
Post by Manuela on Mar 29, 2014 7:02:23 GMT 2
Melkein mustat kutrit ja tummat silmät - Manuela Martinéz, 18 vuotta, on puoliksi espanjalainen kaunotar. Manuela on asunut Espanjassa käytyään Suomessa 9. luokan, mutta nyt hän asuu taas Suomessa kuvaamassa erilaisia maisemia. Tällä hetkellä hän lähinnä kilpailee kenttäratsastuksessa, vaikka (tosin keskeneräinen) koulutus valokuvaajankin ammattiin on. Mieluiten Manuela kuitenkin - kilpailemisen lisäksi - laulaisi, nimittäin hänellä todella on kaunis ääni. Mikään ei kuitenkaan saa pidettyä tyttöä erossa hevosista, joten Manuelalla on talli täynnä kilpailevia kenttähevosia - mutta sen lisäksi aikaa löytyy hoitohevosellekin, Ellulle. Manuela on ratsastanut koko ikänsä, nimittäin rikas perhe ja ratsastavat vanhemmat takaavat oman ponin jo taaperona. Siinä ajassa on ehtinyt kehittyä oiva kilparatsastaja, joka kohtaa innolla niin mukavat kuin ei niin mukavatkin haasteet. Manuelalla on tummat, pitkät ja paksut kutrit ja tummanruskeat silmät. Ihossakin on aavistus Espanjalaiselta äidiltä perittyä tummuutta, muttei niin paljoa, että se haittaisi. Manuela on melko pitkä, ehkei ihan mallin mitoissa, vaikka siltä joskus (eli melko usein) tuntuukin. Tallilla Manuela liikkuu kevyesti meikattuna ja huolellisesti pukeutuneena, eikä hänen pukeutumistyylinsä oikeastaan poikkea muista. Kesällä tyttö saattaa liikkua vaikka shortseissa ja topissa, mutta sama kypärä hänellä kuitenkin aina on: musta Charles Owen on keikkunut tytön päässä jo aikuistumisesta lähtien. Vaikka Manuelalla onkin rikas perhe ja tallillinen kisatykkejä, on tyttö kuitenkin kaikkea muuta kuin ylimielinen. Oikeastaan Manuela on varsin mukavaa seuraa huonon vitsivarastonsa kera! Aina niitä vitsejä ei kuitenkaan satele, nimittäin Manuela on myös hyvä kuuntelija. Kun tyttöön saa jonkunlaisen suhteen, voi olla varma, ettei salaisuuksia - jos niitä aikuiset enää latelevat - kerrota kenellekään, ei koskaan. Manuelahan on puoliksi ulkomaalainen, mutta se ei tule suomenhevosten edelle. Tähtipihan Eudaimonia ihastutti heti! Manuela ei edes itse tiedä, mikä tammassa viehättää, mutta täydelliseltä hoitohevoselta se vaikuttaa. // Ellu-suokille siis hakisin hoitajaksi, siihen tosiaan ihastuin heti ♥ Yllä tosiaan esittelytekstini, ja hyvää alkavaa kevättä Metsiksen porukalle! Hei Manuela! Ilman muuta voit alkaa Ellun hoitajaksi. Mukavaa, että uusi suokkitammamme sai näinkin pian oman hoitajansa! Teen sulle kaapin toiminta-sivulle, sieltä löytyy kaikkea tarpeellista a:sta ö:hön. Kysy ihmeessä jos joku asia tuntuu hankalalta tai epäselvältä. Tervetuloa talliporukkaan! -Sanna Eloranta
|
|
|
Post by Saku on Mar 29, 2014 9:19:38 GMT 2
Saku Korteslahti on huumorintajuinen nuorimies, ikää mittarissa on 15v. Hevosten kanssa työskennellyt pikkupojasta lähtien, keltanokka ei siis ole kyseessä. Esteratsastus on tyystin vienyt pojan sydämen, kouluratsastuksesta Saku ei tiedä suoraansanottuna mitään. Esteillä noin 120cm tasoa, kouluratsastuksessa ei selviäisi edes heC-rataa. Lapsuutensa Saku on viettänyt Taalainmaalla, Rättvikissä, ruotsalaisen äitinsä ja suomenruotsalaisen isänsä kanssa. Sukunimi on kuitenkin suomalainen, johtuen isän suomalaisista juurista. Noin vuosi sitten muutti Suomeen ja on kotiutunut hyvin. Ulkonäöltään poika on varsin pitkä, 175-senttinen kloppi, tummanruskeilla pörröhiuksilla ja suklaasilmillä varustettuna. Saku ei paljoa kiinnitä huomiota pukeutumiseen, lähinnä rikkinäiset lenkkarit, kollarit ja löysä huppari kuuluvat pojan vakiovarustukseen. Elikkä, tämmöinen tyyppi hakee Merlin hoitajuutta, jos suinkin mahdollista? Heippa Saku! Ehdottomasti voit alkaa Merlin hoitajaksi. Kiva että tallille saadaan lisää miesvahvistusta. Teen sulle kaapin toiminta-sivulle, sieltä löytyy sitten kaikkea tarvittavaa. Kysele ihmeessä epäselvyyksistä ja muista probleemeista! Toivottavasti tallilaiset eivät sekoita sua (tällä hetkellä tosin inttiä käyvään) Saku-poikaystävään. -Sanna Eloranta
|
|
|
Post by Loci on Apr 1, 2014 12:05:49 GMT 2
Kun tuo Pipsa nyt ei oikeasti mua inspiroi(Miten niin olen vähän salakavalasti täyttänyt muiden hevosten päiväkirjoja?) niin voisinko vaihtaa Maraan. Tältä parivaljakolta ei ainakaan vauhtia ja vaarallisia tilanteita tulisi uupumaan. Voi, miten sä nyt Maraan päädyit! Kyllä sä voit siihen vaihtaa, mun puolesta. -Sanna
|
|
|
Post by Olga on Apr 4, 2014 14:01:51 GMT 2
Heippa! Elikkä kokeilisin onneani hoitajahaussa, kiintopisteenä Foggy. Kaikki hahmossani on keksittyä, ei siis välttämättä päde oikeasti.  Olga on 12-vuotias tyttö, joka on henkeen ja vereen heppatyttö. Hän pitää kaikenlaisesta ratsastelusta, niin este kuin koulu- ja maastopuolellakin. Tyttö on ratsastanut koko ikänsä ja viihtyy parhaiten osaavien hevosten kyydissä. Luonteeltaan Olga on hieman asioita sivustaseuraava, ei siis niin puhelias. Luvassa olisi niin piirroksia, runoja kuin tarinoitakin. Heippa Olga! Ilman muuta voit alkaa Foggyn hoitajaksi. Teen sulle kaapin tallin toiminta-sivulle, sieltä pitäisi löytyä kaikkea tarpeellista. Kysy ihmeessä, jos tulee epäselvyyksiä tai joku asia tuntuu hankalalta. Lämpimästi tervetuloa talliporukkaan! -Sanna Eloranta
|
|
|
Post by Iida on Apr 12, 2014 7:50:06 GMT 2
Nyt kun näitä hevosia vapautu, niin jos sulle on vaan ok, nii voisin alkaa hoitaan Busteria (: Onnistuu! Laitan sulle Busterin. -Sanna
|
|
|
Post by Kati on Apr 12, 2014 10:05:46 GMT 2
Moi, kiinnostuin tuosta Ronniesta sen verran, että aattelin kysästä sitä hoitohepaks. Hoitajaesittely: Kati on 19-vuotias naisenalku, jolla on keskiselkään ylettyvät vaaleanruskeat hiukset sekä siniharmaat silmät. Nainen on hyvin jääräpäinen persoona, eikä hänen mieltään saa käännettyä kovinkaan helposti, jos laisinkaan. Kati on hieman varautunut uusia tuttavuuksia kohdatessaan, mutta tutustuessaan paremmin on varsinainen hölösuu. Nainen on sisimmässään äärimmäisen aito ihminen, joka sanoo asiat suoraan ja jolle teennäinen hymyily nostaa niskavillat pystyyn. Tallilla Kati on pukeutunut rennosti verkkareihin ja converseihin, hiukset ovat yleensä kietaistu sotkuiselle nutturalle. Ulkonäöstään nainen ei jaksa ottaa kovinkaan suuria paineita, vaikkakin pienen pinnallisuuden takia on hankittu niin rakennekynnet kuin ripsipidennyksetkin. Hevosia nainen on käsitellyt kymmenvuotiaasta asti, ja pärjääkin monenlaisten hevospersoonien kanssa. Kati on vannoutunut kouluratsastaja, ja hyppääkin esteitä vain silloin kun se on aivan pakko. Moikka Kati! Ilman muuta voit alkaa Ronnien hoitajaksi. Teen sulle kaapin toiminta-sivulle: sieltä pitäisi löytyä kaikkea tarvittavaa laidasta laitaan. Kysy ihmeessä jos tulee ihmetyksiä tai epäselvyyksiä. Tervetuloa talliporukkaan! -Sanna Eloranta
|
|
|
Post by Mindy on Apr 19, 2014 13:23:32 GMT 2
Hei! Voisinko saada Rinjan hoitsuksi?  Mindy on 15-vuotias tyttö, joka on ratsastanut kolme vuotta. Hän viihtyy hevosten parissa ja oppii mielellään kaikkea uutta! Lähtee mielellään pitkille maastolenkeille metsän rauhaan. Mindy on 155cm pitkä ja hänellä on vaaleat pitkät hiukset ja siniset silmät. Aluksi hieman ujo, mutta kun tutustuu ihmisiin niin juttua piisaa! Moikka Mindy! Ilman muuta voit saada Rinjan hoitsuksesi. Teen sulle kaapin Metsälammen toiminta-sivulle, sieltä pitäisi löytyä kaikkea tarpeellista. Kysy ihmeessä jos tulee ihmetyksiä! Tervetuloa talliporukkaan! -Sanna Eloranta
|
|
|
Post by Saara on Apr 24, 2014 10:36:29 GMT 2
Toivoisin Finnaa hoitsukseni. Olen 14-vuotias tyttö. Olen 150cm, ja rakastan rauhallisia maastolenkkejä. Isot, luotettavat ja rauhalliset hevoset ovat mieleeni. Luonteeltani olen hiljainen ja ujo. En tekisi pahaa kärpäsellekään. Tulen parhaiten toimeen hevosten kanssa, ratsastaessa en revi ohjista tai pamauta pohkeilla. Luonnollinen hevosmiestaito on mieleeni. Ulkonäöltäni olen hento. Minulla on vaaleat kiharat hiukset ja pisa, ia. Silmäni ovat sinivihreät. Joskus käytän mustia silmälasejani.
Olisin tosi kiitollinen jos saan Finnan.
-SaaraHeippa Saara! Tosi kiva että Finna sai itselleen näinkin nopeasti oman hoitajan. Teen sulle kaapin Metsälammen toiminta-sivulle, sieltä löytyy kaikkea tarpeellista laidasta laitaan. Kysy ihmeessä, jos joku asia tuntuu hankalalta tai epäselvältä. Lämpimästi tervetuloa talliporukkaan! -Sanna Eloranta
PS. Teen kaappisi kaappilistan keskikohdille, sillä siinä näytti aiemmin olevan yksi tyhjä kaappi. Toivottavasti löydät sen! Jos et meinaa löytää, niin kysele vaikka chatissa.
|
|
|
Post by Miira on Apr 25, 2014 20:00:52 GMT 2
Hei! Sinulla oli hoitajaa vailla Pipsa. Olen kohta 22-vuotias naisen alku. Pituudeltani olen 168cm pitkä. Pidän rauhallisista ja isoista hevosista, toki tykkään pienistä haasteista hevosessa ja siksi ihastuin Pipsaan. Luonteeltani olen hieman ujo, mutta pidän tutustumisesta uusiin ihmisiin. Tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa. ,Ulkonäötäni olen hieman tukevahko, mutta kurvikas. Minulla on ruskeat keskipitkät hiukset, silmäni ovat vihreät. Minut tunnistaa ratsastusvaatteista, jotka ovat sävy sävyyn. - Miira Heippa Miira! Kiva että löysit Pipsan hoitajahausta, voit ehdottomasti alkaa sen hoitajaksi. Teen sulle kaapin Metsälammen toiminta-sivulle, sieltä pitäisi löytyä kaikkea tarvittavaa. Jos tulee jotakin epäselvyyksiä tai joku asia mietityttää, tule ihmeessä kyselemään. Tervetuloa talliporukkaan! -Sanna Eloranta
Ps. Kaappisi löytyy kaappilistan keskivaiheilta, siinä sattui olemaan yksi kaappi tyhjillään. 
|
|
|
Post by Iida on Apr 28, 2014 16:49:46 GMT 2
Vaikka en nyt ehtinyt Busteria hoitamaan, mutta Ellaahan mä oon oikeestaan halunnut hoitaa, jos olis mitenkään mahollista vaihtaa siihen? Moikka! Ellahan on kun valettu sulle sen isäpaapan poismuuton jälkeen. Ilman muuta voit vaihtaa, mukavaa ettei Ellan tarvitse seistä pidempään hoitajahaussa! -Sanna
|
|
|
Post by senja on May 2, 2014 17:20:46 GMT 2
Myytä nyt on ihan pakko toivoa hoitoponiksi.  Esittelyteksti: Senja Downhill, tai tutummin pelkkä Senja tai Senjuska on 13-vuotias lyhyt vaaleahiuksinen pirteä tyttö. Tekee aina työt niinkuin pitääkin, huolellisesti ja siististi. Rakastaa pikkuponitammoja!♥ Siniset silmät ja pisamia. Senjaan on helppo tutustua, sillä hän on puhelias. Heippa Senja! Tosi mukavaa että Myy saa itselleen uuden hoitajan. Olet kyllä tervetullut hoitajaporukkaamme! Teen sulle kaapin Metsälammen toiminta-sivulle, sieltä löytyy kaikkea tarvittavaa laidasta laitaan. Tervetuloa mukaan. -Sanna Eloranta
|
|
|
Post by Gemma on May 4, 2014 13:10:47 GMT 2
Heippa! En oikeen saanut selvyyttä ketkä hevosistanne on vailla hoitajaa?  etsiskelisin itselleni hoitsua ja kiinnostuin tallista todella paljon. Olen 15-vuotias, vaaleahiuksinen nuorukainen, joka on pituudeltaan vaivaiset 149. Olen hevosten kanssa ollut tekemisissä viitisen vuottaa ja ratsastusta olen harrastanut kolmisen vuotta. Hoitajahaun ensimmäisessä viestissä on vapaat hoitohevosemme sekä muut hoitajaa hakevat eläimet.
|
|
|
Post by Gemma on May 4, 2014 16:31:00 GMT 2
Noniin, nyt kun sain selvyyttä tuohon, niin haluaisin alkaa hoitamaan Kisua. Esittely: Olen 15-vuotias tummasilmäinen nuorukainen, joka omistaa vaaleat lapaluihin ulottuvat hiukset. Hiusten latvoissa on turkoosit dipit. Pituutta löytyy vain 149 senttimetriä. Pidän esteiden pomppimisesta mutta myös koulun vääntämisestä. Pienemmät hevoset ovat mieleeni, joka saattaa johtua pituudestani. Useasti tallilla päälläni on ruudulliset ratsastushousut sekä pinkki huppari. Hiukset pidän yleensä letillä ja meikkiä naamallani ei ole. Mukavaa että löysit "sen oikean", voit alkaa Kisun hoitajaksi. Teen sulle kaapin Metsiksen toiminta-sivulle, sieltä löytyy kaikki tarvittava. Tule kysymään ongelmatilanteissa ja jos ilmenee jotakin epäselvää! Tervetuloa porukkaan! -Sanna Eloranta
PS. Kaappisi löytyy kaappilistan kolmannelta pystyriviltä (oikealta luettuna).
|
|
|
Post by kiia on May 5, 2014 18:19:06 GMT 2
Haluaisin Cindyn hoitsuksi. Onnistuisiko? Kiia on 11 vuotias lyhyt kokoinen blondi. Kiian hiukset ovat pitkät ja kiharat. Kiia on äkkipikainen ja herkästi suuttuva, mutta myös leppyy nopeasti. Kiia rakastaa poneja. Määrätietoisuutta on. Puhelijas ja huumorintajuinen. Kiialla on ollut oma poni, mutta sen kuoltua hän ei enää halunnut uutta ponia. Kiialla on ollut pikku tauko ratsastuksesta.
Hei Kiia! Kyllä voit alkaa Cindyn hoitajaksi. Teen sulle kaapin Metsiksen toiminta-sivulle, se tulee löytymään kaappilistan toisen pystyrivin lopusta. Tervetuloa talliporukkaamme, kysy jos tulee jotakin epäselvää vastaan! -Sanna E.
|
|
|
Post by Destiny on May 8, 2014 20:57:06 GMT 2
Saisinko alkaa hoitamaan Foggya? Moikka Destiny! Voit alkaa. En vaadi sulta sen suurempaa hakua koska sä omistat jo kaapin. Hyppäsin vahingossa sun haun yli, kun Jasminin viesti aloitti uudelta sivulta. Anteeksi! -Sanna
|
|