|
Post by Emma on Feb 3, 2014 19:03:21 GMT 2
Minun kurkottaessa isommille esteille, myös sopiva ratsu olisi mukava. Voisinko siis vaihtaa hoitsuni Merliin, vaikka Buster onkin ihanaan pörröinen poni? Onnistuu -Sanna
|
|
|
Post by Jossu on Feb 9, 2014 12:03:14 GMT 2
Nyt tuo Pipsa alkoi kiinnostaa, kun alan nyt kiinnostumaan vähän noista isommista ratsuista. Eli saisko siihen vaihtaa kun Myylle alan olla ikäni puolesta liian iso
Onnistuu! Pipsa on nyt sun hoitsuna, ja Myy aloittaa hoitajahaussa. -Sanna
|
|
|
Post by Dawn on Feb 10, 2014 16:40:37 GMT 2
Hei! Oisikos meikäläisen mahdollista alkaa hoitaa Myytä? (: Ilman muuta! Saat kaapin ja tarkemmat ohjeet heti, kun lähetät mulle lyhyehkön esittelytekstin itsestäsi. Esittelyteksti tulee kaappiisi, voit lähettää sen mulle vaikka tässä, viekussa tai esimerkiksi foorumin postilaatikon kautta. -Sanna
|
|
|
Post by Miranda on Feb 12, 2014 17:56:59 GMT 2
Heips! Mua kiinnostaisi kovasti alkaa hoitamaan Metsälammella, olen tallia ihaillut jo useamman vuoden. Sitä Oikeaa ei vapaista hevosista löytynyt, mutta oletettavasti hoitsun voi vaihtaa jos siltä alkaa tuntumaan ja sopiva vapautuu? Silava oli tämänhetkisista mieleisin, ja aloittaisin hoitajanuran mielelläni tämän herran kanssa :> Esittelypätkä: Miranda Hallamaa tai tuttujen kesken Mira on 20-vuotias naisenalku. Hän opiskelee tällä hetkellä lähihoitajaksi, epäonnistuneen lukion aloituksen jälkeen. Miranda on harrastanut hevosia nuorempana, mutta harrastus loppui lyhyeen, kun hänen oma risteytysponinsa Bingo jouduttiin lopettamaan kun se katkaisi jalkansa säikähdettyään maastolenkillä. Miranda on siitä asti vältellyt hevosia, mutta on taas hiljalleen lämpiämässä ajatukselle hevosista, joskin hän etenee asiassa omaa tahtiaan, eli hyvin hitaasti. Mirandan luonteesta on vaikea ottaa selvää. Hän on melko äkkipikainen, hän saattaa yhtenä hetkenä kikatella rennosti kaverin vitsille, kun hetken päästä tulistuu täysin. Sama käy myös toisinpäin. Miranda on varsin sosiaalinen ihminen, vaikka uusissa paikoissa ja tilanteissa voikin vaikuttaa aralta. Ujo pinta lähtee kyllä todella nopeaa lyhyen tutustumisen jälkeen pois, jonka jälkeen Mirandasta tulee esiin varsin äänekäs ja huumorintajuinen tyyppi. Tyttö on varsin uskalias ja utelias, ja saa usein puhuttua muutkin päättömyyksiinsä. Ulkoisesti Miranda on pienikokoinen ja siro. Pituutta on hieman yli 150cm ja tyttö on muutenkin varsin pieni, soveltuu siis hyvin myös poneille. Hänellä on pitkät, laineikkaat ja leiskuvan viininpunaiseksi värjätyt hiukset. Kasvot ovat sirot piirteiltään, iho vaalea ja silmät kirkkaansiniset. Tallilla hänet näkee yleensä ratsastussaappaissa, farkkuratsareissa ja vaaleassa kauluspaidassa, mutta muuten hänen pukeutumisensa on suht rentoa ja naisellista. Hänellä on yleensä kevyt ehostus ja iloinen pepsodenttihymy kasvoillaan. Heippa Miranda! Tervetuloa vain talliporukkaan, mukava jos löysit sopivan hevosen! Teen sulle hoitajakaapin Metsiksen toiminta-sivulle, sieltä löytyy kaikkea tarvittavaa, kuten linkki Silavan päiväkirjaan. Tutustu rauhassa tallin arkeen ja kysy jos joku ihmetyttää! Ja juu, ilman muuta hoitsun voi vaihtaa myöhemmässä vaiheessa jos sopivampia ilmaantuu hoitajahakuun. Ilmoittele sitten jos sellainen tilanne tulee jossakin vaiheessa! – Sanna
|
|
|
Post by Sinte on Feb 16, 2014 13:23:06 GMT 2
16.2. lähtien vapaista/varatuista hoitohevosista ei enää ilmoiteta erikseen tässä alla! Jos olet siis kiinnostunut hoitohevosesta, seuraa tämän viestiketjun ensimmäistä viestiä. 
|
|
|
Post by Tassu on Feb 24, 2014 21:56:12 GMT 2
Täällä tylsistynyt tyttö, joka tahtoisi toisen hoitohecosen, ja Crandi juuri sopivasti nappasi, kun rakastan kilttejä heppoja  mulla on tällä hetkellä jo yks virtuaaliponitkin (joka on tosin hurjan vanha ja kuopataan keväällä) mutta aina voi hankkia toisen, kun sopiva nappaa. Äikkäni on kymppi, ja kirjoitus toivottavasti sillä tasolla. Heippa Tassu! Saat aloittaa Crandin hoitajana heti, kun olet lähettänyt mulle lyhyen esittelyn itsestäsi (lisätään tulevaan hoitajakaappiisi) esim. tässä tai viekussa. Varaan Crandia sulle 5 päivää, kirjoita esittely sinä aikana niin asia on kunnossa ja saat aloittaa hoitajana. -Sanna
|
|
|
Post by Tassu on Feb 24, 2014 22:13:58 GMT 2
Oonpas onnistunut kirjottaa fiksusti... Siis virtuaalihoitsu löytyy jo valmiiksi toiselta tallilta, eikä mikään 'virtuaaliponitkin'
|
|
|
Post by Tassu on Feb 24, 2014 22:27:41 GMT 2
Sulla tais tulla virhe tai joku muu häiriö, olen siis tassu, en tessu  Telia Kariluoto, on omaa nimeään vihaava, Tassuksi kutsuttu 15 vuotias pesunkestävä hevostyttö. Tytöllä on puoleenselkään yltävät tummansuklaan väriset hiukset, ja saman väriset silmät. Neiti hymyilee aina, myös ollessaan vihainen tai surullinen. Kun Tassu on tallilla, aikaa hänellä kuluu eniten taukohuoneessa muiden kanssa räkättäessä. Tyttöä voisi kuvailla yksinkertaisesti laiskaksi, vaikka hyvälle päälle sattuessaan onkin taitava hevostenkäsittelijä. Jaa no kappas, huolimattomuutta näköjään mun osalta. Kiitos! Teen sulle hoitajakaapin toiminta-sivulle, sieltä pitäisi löytyä kaikki tarpeellinen. Kysy ihmeessä jos tulee epäselvyyksiä – tervetuloa talliporukkaan! -Sanna PS. Kaappisi on muuten toiminta-sivulla listan ylärivissä, siellä sattui olemaan vapaata tilaa.
|
|
|
Post by Claudia on Feb 26, 2014 6:52:04 GMT 2
Mä itse asiassa odotin sitä knabstrubia (nevör osaa kirjottaa rotua oikein), ja niinhän siinä kävi, että pilkullinen vei sydämen  Enhän mä varsinaisesti tiedä miltä se näyttää, mutta luonne on tärkein ja siihen ihastuin. Olihan Nova toki ihana ja opettavainen hoitsu, mutta nyt haluaisin kuitenkin vaihtaa Rinjaan? Hyvä kokeilla uusia tuttavuuksia, sitäpaitsi Nova ei lähde yhtään minnekään, joten sitäkin voi vielä moikata. Onnistuu, Nova pääsee aloittamaan hoitajahaussa. Rinjan kuvien suhteen tuli pientä tekijänoikeus-äksidenttiä, toivottavasti saadaan asiat pian setvittyä. -Sanna
|
|
|
Post by Villa on Feb 28, 2014 3:17:29 GMT 2
Hei! Ihastuin totaalisesti tallin uuteen tulokkaaseen, Maraan. Olen aina rakastanut ahaltekinhevosia, vieläpä kun tapaus sattuu olemaan noin kaunis, sysimusta ori. Tempperamenttinen luonne tekee herrasta entistä ihastuttavamman, nuorukainen vain tuntuu sopivan minulle täydellisesti. Toivottavasti tärppää (: Esittelyn raapustan paremmalla ajalla mahdollisesti hoitajaksi päästyäni! Heippa! Ilman muuta voit alkaa Maran hoitajaksi. Lähetäthän esittelyn minulle viikon sisällä vieraskirjaan tai foorumin postilaatikkoon? Teen sulle kaapin toiminta-sivulle, sieltä löytyy kaikki tarpeellinen sekä linkki Maran päiväkirjaan. Kirjoitathan ensimmäisen hoitotarinasi viimeistään kahden viikon päästä, 14.3. Sen jälkeen hoitaa pitäisi vähintään kerran kuukaudessa. Tervetuloa talliporukkaan! –Sanna Eloranta
|
|
|
Post by andy on Feb 28, 2014 11:54:19 GMT 2
moi mä olem andy haluisin hoitaa Novaa. Itse olen 11 vuotias olen myös huumorin tajuinen minulla on vaaleat hiukset. Novan halvaisin hoitsuksi sen takia koska rakastan heppoja ja novan nimi on helppo muistaa. Kiitos jos saan Novan hoitoon. Hei Andy! Voit alkaa hoitamaan Novaa. Teen sulle kaapin toiminta-sivulle, sieltä löytyy kaikki tarpeellinen. Tervetuloa talliporukkaan. -Sanna
|
|
|
Post by Enni on Feb 28, 2014 20:13:46 GMT 2
Onko Novalla hoitajaa? Ihastuin tammaan, ja ottaisin sen mielelläni hoitsukseni, jos se siis on vapaa. Ja ihana luonne!
Heippa! Valitettavasti Nova sai hoitajansa jo edellisessä viestissä. Löytyisikö hoitajahausta jotakin toista kiinnostavaa hevosta? -Sanna
|
|
|
Post by Jossu on Mar 1, 2014 21:25:36 GMT 2
Moi Sanna! Tutta hurmasi minut heti tanne syntyessaan joten kysyn nyt sita hoitsuksi.
Onnistuu, mutta muistathan että Metsiksellä jokaisella voi olla vain yksi hoitsu; Piparminttu aloittaa siis hoitajahaussa. Tutalla ei voi vielä ratsastaa, mutta voit liikuttaa sitä taluttelemalla ja esimerkiksi juoksuttamalla. -Sanna
|
|
|
Post by Enni on Mar 2, 2014 12:53:03 GMT 2
Onhan tuo Silavakin oikea sydämmen murskaaja  Jos se on vielä vapaana, olisin valmis aloittamaan sen hoitajana Onnistuu, mutta... saat alkaa Silavan hoitajaksi heti, kun olet lähettänyt minulle lyhyehkön esittelyn vieraskirjassamme (lisätään hoitajakaappiisi kun saat sellaisen). Varaan Silavaa sulle muutaman päivän, kirjoitathan esittelyn varausaikana. -Sanna
|
|
|
Post by Destiny on Mar 6, 2014 20:34:03 GMT 2
Olisko mahdollista vaihtaa Kisu Jadeen? Ihastuin tammaan, sillä se muistuttaa minua yhdestä rakkaasta irl-hevosesta.
Ilman muuta onnistuu. Kiva että Jade sai näinkin nopeasti hoitajan itselleen! Kisu aloittaa nyt hoitajahaussa. -Sanna
|
|