|
Post by Tiitu on Dec 26, 2016 21:37:48 GMT 2
Hei, haluaisin Bellan hoitajaksi. Olen ollut lukuisilla virtuaalitalleilla mutta ne on loppuneet. Toivottavasti vastaat! Moikka! Luethan ensin ohjeet hoitajahakuun aloitusviestistä "miten hoitajahaku toimii" ja "hoitajaksi voit hakea" otsikoiden alta. t. Sinte
|
|
|
Post by Luna on Dec 29, 2016 22:21:39 GMT 2
Moikka! Olen 14-vuotias tyttö, nimeltäni Luna. Luonteeltani olen hieman ujo, mutta puheliaskin puoli minulta löytyy. Olen myös ahkera ja vastuuntuntoinen. Olen harrastanut hevosia ja ratsastusta nyt noin 4 vuotta, vaikkakin epäaktiivisesti. Osaan hevosten kanssa perustaidot ja ehkä vähän enemmän, mutta olisi hienoa opetella lisää. Ulkonäöltäni olen lyhyt, hoikka ja muutenkin pienikokoinen. Pituudeltani olen siis noin 145 - 150 cm, jotain siltä väliltä. Hiukseni ovat olkapäihin ylettyvät, mustat ja paksut. Silmäni ovat tummanruskeat ja silmäripseni ovat luonnostaan todella paksut. En käytä melkein ikinä meikkiä, eikä minun oikeastaan tarvitse. Vaatetukseni tallilla on yleensä (talvella) musta, paksu huppari ja jotkut housut, riippuen siitä mitä tulen tallille tekemään. Minulle ei tule kylmä helposti. Hakisin siis Bellalle hoitajaksi, koska tamma vaikuttaa juuri minun tasolleni sopivaksi, eikä se ole liian korkea. Heippa! Kiva että löysit Bellan hoitajahausta Voit ehdottomasti aloittaa hoitajana! Teen sulle tallikaapin Metsiksen toiminta-sivulle, se tulee löytymään kaappilistan viimeiseltä pystyriviltä. Lämpimästi tervetuloa talliporukkaan! Kysy rohkeasti jos joku asia jää mietityttämään. Hyvää uuttavuotta! Terkuin Sinte
|
|
|
Post by Veera on Dec 31, 2016 14:36:06 GMT 2
|
|
|
Post by Veera on Dec 31, 2016 15:51:27 GMT 2
Ja ai niin, tässä vielä esittely isestäni! (Kirjoitin siis myös tuon ylemmän viestin)' Olen siis Veera, 15-vuotias tyttö! Minulla on siniset silmät, ja pitkä, paksu ruskea tukka. Rakastan eläimiä koko sydämmestäni, erityisesti hevosia! Pidän erityisesti jekkuilevista poneista. Olen todella päättäväinen ja suhteellisen rohkea. Puhun paljon, ja pidän esiintymisestä. Hevosista osaan suhteellisen paljon, etenkin hevosia olen hoitanut lähes koko elämäni. Ratsastanut olen 5-vuotta, sitä ennen olin ravimaailmassa. Olen ruumiinrakenteeltani hoikka, pituutta minulta löytyy 151 cm. Pukeudun kesäisin T-paitaan ja ratsastushousuisin, syksyllä ja keväällä pidän huppareita ja talvisin käytän tietysti talvitakkia. Ja hakisin siis Paukun hoitajaksi, koska ponin luonne sopisi juuri minulle, ja hän on myös sopivan taitava! 
|
|
|
Post by Teresa on Jan 9, 2017 23:24:04 GMT 2
Moikka! Olisin kiinnostunut Cocon hoitamisesta jos sillä ei ole vielä hoitajaa Minusta: Olen 12 vuotias tyttö. Olen ratsastanut 6 vuotta. Olen ollut monenlaisten hevosten kanssa tekemisissä. Minulla on vyötärölle asti ylettyvät vaaleat hiukset ja vihreähköt silmät. Luonteeltani olen avulias, huumorintajuinen, hieman itsepäinen ja toiset huomioon ottava. Minulta taittuu sekä esteet että koulu. Tykkään myös kirjoittaa. Haluaisin Cocon hoitohevoseksi siksi koska Coco vaikuttaa minulle sopivalta ja metsälammen ratsutalli vaikuttaa oikein mukavalta tallilta Ystävällisin Terveisin: Teresa Moikka! Kiva että Coco löytyi hoitajahausta voit aloittaa hoitajana! Teen sulle tallikaapin Metsälammen toiminta-sivulle, se tulee löytymään kaappilistan ensimmäiseltä pystyriviltä. Lämpimästi tervetuloa hoitajaksi, kysy rohkeasti jos joku asia mietityttää! Terkuin Sinte
|
|