|
Post by Sinte on Mar 19, 2017 11:48:37 GMT 2
Metsälampi sulkee ovensa 19.3.2017
Nyt on aika päättää Metsälammen pian 8 vuotta kestänyt matka, joka alkoi marraskuussa 2009. Tänä aikana talli on kehittynyt valtavasti ja syttynyt liekkiinsä hoitajatoiminnan kautta. Tallin hoitajatoiminta on ollut valtavan suosittua, ja siitä minun täytyy kiittää täällä vallinnutta upeaa, lämminhenkistä ilmapiiriä ja hyväksyntää! Joskus täytyy kuitenkin siirtyä eteenpäin; Metsälampi sulkee ovensa ja päättää sen myötä kaiken toimintansa. Sillä tulevaisuudesta ei ikinä tiedä... ehkä palaamme joskus takaisin entistä elinvoimaisempana!
Erityiskiitokset kaikille hoitajille, tallityöntekijöille, yksityishevosten omistajille sekä tuntilaisille kuluneista vuosista, te herätitte Metsälammen eloon! Tallin sivuille kirjoitetut tarinat, lähetetyt piirrokset ja järjestetyt tapahtumat jäävät tallin sivuille muistoksi upeista yhteisistä hetkistä!
Kiitämme myös Metsälammen kanssa yhteistyötä tehneitä talleja, erityisesti Kuuramaan hevostallia sekä vuonohevostalli Lykkeligiä jotka ovat järjestäneet kanssamme monia ihania yhteistyötapahtumia ja -tempauksia.
Mitä sivuille tapahtuu?
Seuraan satunnaisesti sähköpostiani sekä tätä viestiketjua, minuun saa ottaa yhteyttä myös Keskusta-virtuaalifoorumin kautta. Metsälammen foorumin kategoriat suljetaan, samoin viralliset sivut jäädytetään, niillä ei tapahdu enää päivitystä. Osa hevosista myydään Keskusta-foorumin kautta. Sinte
|
|
|
Post by Silja on Mar 19, 2017 16:52:41 GMT 2
Metsälampi on ollut yksi niistä harvoista talleista, joissa olen viihtynyt. Metsikselle on aina keksitty jotakin uutta ja mielenkiintoista, ja oman inspiraation ja ajan heittelystä huolimatta on aina saanut olla mukana ja tallin omistajasta ja talliporukasta on muodostunut kuin pieni oma perhe netin syövereissä! Hevoset ja ympäristö on ollut tavattoman motivoiva, ja sä varmasti tiedätkin, kuinka tärkeitä myös hoitohevosista tulee pitkäaikaisissa hoitosuhteissa. Olet nähnyt, lukenut ja tarinoinut vaikka kuinka paljon Metsälammen monen vuoden pituisella taipaleella, arvostan sinua tallinomistajana ja Metsälampea ratsastuskouluna aivan valtavasti Mua harmittaa, etten ole viimeaikoina pystynyt koulun ja muun elämän takia ehtinyt olemaan niin aktiivinen. Muistelen kuitenkin lämmöllä Metsälammen kulta-aikoja, samoin kuin omianikin hoitohevosteni parissa. Erityisesi Helmistä on ehdottomasti tullut yksi tärkeimmistä virtuaalihevosista koko harrastusaikanani, vaikka myös Sintistä pidin aivan kamalasti treenikaverina. En oikein edes tiedä mitä sanoa, tulee tavattoman haikea olo, etenkin kun varsinaisesti ei kunnolla pysty koko porukkaa hyvästelemään. Tulen kuitenkin aina muistamaan Metsälammen ihanana kokemuksena, samoten kuin koko ihanan nykyisen ja menneenkin talliporukan. Kiitän tästä 3 vuodesta, jotka sain viettää Metsiksen hoitajaporukassa Ihanaa kevättä kaikille, jotka tämän viestin lukevat. Mulle tulee ihan mahdoton ikävä Metsistä ja sen tunnelmaa. Mikään muu ratsastuskoulu ei ole antanut tällaisia lämpimiä muistoja, kiitos
|
|
|
Post by Vilja on Mar 21, 2017 17:06:19 GMT 2
Kiitos, Sinte, näistä vuosista! Vaikka aktiivisuuteni oli vaihtelevaa, nautin kyllä jokaisesta tarinasta ja muusta toiminnasta näiden viiden vuoden aikana, mitä Metsiksellä ehdin viettää. Metsiksen hoitajatoiminta ja -porukka oli jotain niin aitoa ja mukavaa, että sitä kaikkea jää kyllä ikävä 
|
|
|
Post by Sinte on Mar 21, 2017 18:46:03 GMT 2
Kiitos Silja  on todella mukava kuulla että Metsis on tuonut sulle iloa ja inspiraatiota - se on juuri sitä mitä olen halunnut tämän tallin heijastavan kävijöihin!  Metsistä työstäessäni olen toivonut ja panostanut siihen, että jokaisella olisi tallin sivuja selaillessaan lämmin ja tervetullut fiilis, ja että Metsälammella hoitaminen herättäisi inspiraatiota ja ideoita. Olen halunnut tästä sellaisen paikan, jossa voi antaa vapaasti oman inspiksensä lentää ja saada mahdollisuuden tulla kuulluksi ja nähdyksi omana itsenään.  Olet ollut ihailtavan aktiivinen hoitaja ja valtavaa luovuuttasi on ollut upea lukea ja katsella tarinoiden ja piirrosten muodossa! Jatka ihmeessä kirjoittamista ja piirtämistä, ne ovat selvästi sun vahvuuksia! Toivottavasti myös Helmi saa sun luota uuden kodin  Kiitos Vilja ihanasta viestistä  Olet myös ollut ihailtavan aktiivinen ja viihtynyt Metsälammen porukassa huippukauan! Se viestii kyllä sun loppumattomasta motivaatiosta ja inspiraatiosta! Ihana kuulla että Metsiksestä jäi myös sulle lämpimät fiilikset, niin mullekin jäi susta hoitajana! Tarinoitasi on ollut upea lukea, ne toivat väriä Metsiksen arkeen  susta on monen vuoden aikana muodostunut todellinen vakiokasvo Metsiksen porukassa, olethan ollut suurimman osan ajasta mukana toiminnassamme! Olet todella luova ja selvästi nautit kirjoittamisesta, pidä ne taidot mukanasi!
|
|
|
Post by Loci on Mar 21, 2017 18:59:49 GMT 2
Kiitos näistä vuosista, mitä olen saanut viettää osana Metsiksen porukkaa  Monia hoitohevosia on matkan varrella ollut ja paljon taukoja. Nyt eniten harmittaa taas sen hoitohevosen menettäminen, kun kaksi kuvaakin oli tulossa...
|
|
|
Post by Sinte on Apr 2, 2017 15:27:13 GMT 2
Kiitos Loci kun jaksoit olla osana Metsiksen porukkaa niin pitkään! Olet ollut aivan hurjan monta vuotta mukana menossa, ja aktiivisuutesi on ollut ihailtavaa  Suuret pointsit mielikuvituksestasi, olet värittänyt Metsiksen arkea piirroksillasi ja tarinoillasi valtavan paljon! Harmi että olit piirtämässä kuvia juuri  Tokihan voit ne foorumilla (esim. yleinen alue tai tämä keskustelu) julkaista muistoksi, mutta valitettavasti en jaa uusista merkinnöistä enää kommentteja.
|
|
|
Post by Sinte on Apr 2, 2017 18:41:46 GMT 2
|
|
|
Post by qioloruwu on May 30, 2019 16:26:03 GMT 2
|
|
|
Post by uffebig on May 30, 2019 18:05:04 GMT 2